_San87_ schreef:Welke sluizen zijn dat?
Zou het met meer weten is jaren geleden van 0 t/m 18 jaar en ben nu 45 jaar. Met dat het kan dat het verandert is in de loop van de jaren.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fotolijstje schreef:Er is geen avondeten in huis dat ik eventjes in de oven moet doen![]()
Ik moet werken dus uitgebreid kan het ook niet, ik twijfel om te bestellen maar ja geld uitgeven wil ook niet perse
TheNovelist schreef:Wij gaan 2x per jaar een week op bezoek bij familie in Frankrijk. En ik weet niet hoe of waarom, maar ik krijg dan 9/10 keer na een dag of 1/2 een koorstlip. Dit nu al 3 a 4 jaar.
Wij gaan zondag er heen en ik maak me er nu al zorgen over
Telpeva schreef:Het gaat waar jij woont ligt dan ook niet in de Bible Belt.Oh wow dat wist ik oprecht niet dat er plekken zijn waar je op zondag geen boodschappen kunt doen, dat is zelf in dat gat waar ik woon mogelijk dus ik dacht dat moet overal kunnensorry!
Heb je al gekeken of er nog iets in de kastjes ligt, of in de koelkast of vriezer wat je zou kunnen gebruiken? een blik soep ofzo is ook snel opgewarmd, misschien liggen er lekkere(afbak) broodjes in de vriezer?
Zebrastreep schreef:We dachten wat corona vrij te zijn na morgen maar de volgende zojuist positief getest.
En dat die mondkapjes zo'n zeer doen achter mijn oren
friendly schreef:Zebrastreep schreef:We dachten wat corona vrij te zijn na morgen maar de volgende zojuist positief getest.
En dat die mondkapjes zo'n zeer doen achter mijn oren
Toen ik ze moest dragen voor m’n werk deed ik door dat touwtje wat achter je oren gaat een schuifspeldje en stak ik die in m’n haar vast. Moet je wel wat haar hebben maar zo sneed ie niet in m’n oor dus vond ik t wat prettiger dragen. Misschien heb jij er wat aan.
fjordjes schreef:De stal hier tegenover... Is meer een discotheek dan een paardenstal... Stelletje herrieschoppers
wyoming schreef:Aan mijn ex en zijn moeder.
Ex:
Als je van de week nog een keer rust wil, mag je dochter ook wel bij mijn ouders brengen een middagje.
Zijn moeder:
Als je dochter een dagje bij ons wil brengen dan mag dat, je zou wel moe zijn.
Dat klinkt misschien lief, maar ze hebben nog nooit iets gedaan om mij te ontlasten. Zelfs toen ik een burn-out had en lichamelijk in de prak lag, stelde ik mij volgens hun aan en moest ik maar uitzoeken hoe ik het deed. (En dat is 1 voorbeeld, ik heb er wel meer)
Prima dat ze hun kleindochter willen zien, maar doe niet net alsof het is om mij te ontlasten.