Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marocje schreef:Ah dat klinkt echt superfijn![]()
Hier ook weer wat verschuivingen.. wat ik eerder altijd riep dat ik ‘alleen sekspartners’ heb? Vandaag komt degene waar ik ruim een jaar mee afspreek me helpen klussen in huis. Ex heeft na 2.5 jaar eindelijk een woning (ipv kamer) dus nu de boel echt inrichten naar mijn smaak.
Andere sekspartner, mijn allereerste tinderdate 2.5 jaar terug ben ik ook nog steeds onwijs happy mee![]()
En deze week sinds lange tijd weer echt een leuke match. Klinkt ook erg veelbelovend.
Kaitlyn schreef:Oh disco rolschaatsen lijkt me zo leuk. Waar ben jij geweest? Dan weet ik dat ik daar niet heen moet.![]()
Klinkt wel echt als een heerlijke date.
Mijn vriend is zo, zo, zo![]()
![]()
Hij loopt de vierdaagse mee en zei: vorige keer was het zo anders. Je loopt, je gaat naar huis, moet je nog zelf doodmoe koken, en gaat naar bed.
En nu app je mij tussendoor hoe het gaat, kom ik naar iemand thuis, zorg jij voor het eten. Het is gewoon zo fijn om te weten dat er iemand zo aan je denkt.
Vorige keer keek ik nog naar vrouwen, nu weet ik dat de leukste en knapste voor mij, op mij staat te wachten. En dat hij nu zoveel tijd heeft om na te denken en zoveel over ons nadenkt en zo gelukkig is.
En toen ontplofte mijn hart bijna.
Relaxed schreef:Vriend en ik gaan eind augustus een weekje op vakantie, zijn 1e vliegvakantie.. Vind het wel spannend, want hij kan thuis niet stil zitten en moet altijd iets doen.. Ik hoop dus echt dat hij daar de rust en ontspanning kan vinden en het voor herhaling vatbaar is. Ik ging veel op vakantie, hij nooit, dus dat is wel een dingetje
Winged schreef:Moet ik nu gaan party-poopen? 2 leuke dates gehad. En nu is t stil vanuit zijn kant. Communicatie en mannen...