Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-22 00:50

Zojuist melding gemaakt bij de politie over een zorgelijke situatie met een kind..
Voel me er zo ongemakkelijk bij..
Maar vanouds hoorde ik het kind anderhalf uur schreeuwen en zojuist begon het weer..
Maar zodra ik had gebeld stopte het ook weer, dus als ze wel iemand langssturen denk ik niet dat ze iets zullen horen..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 02:45

tirzasarah10 schreef:
Ik ben net zo stom gevallen over mijn hek en heb hysterisch mijn moeder gebeld :+ voelde heel kinderachtig maar man wat een pijn.

Ik stapte over het hek om de hooibal weg te halen. Op het moment dat ik er over stap kom ik met mijn tenen op de grond, half op de rubbertegels en half er naast.... je kan wel raden welke kant mijn enkel op sloeg. Hij is echt goed dubbel gegaan en net boven de knobbel zit een schaaf van het beton. Echt wat een kneus ben ik.

Ik bel mijn ouders ook nog steeds als er iets is. En mijn moeder komt nu fruit en salades brengen van mijn favoriete groenteboer omdat ik ziek ben. Mijn man snapt het niet :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 03:08

Urbanus

Gaat het inmiddels weer wat de goede kant op ? Ben even kwijt op welke dag je inmiddels zit.

En lekker dat fruitmandje laten bezorgen :D

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 03:14

Aan mijn vriend, zijn zelftesten zijn nog negatief alleen hij voelt zich niet lekker. Ligt nu 10 minuten in bed en in plaats van gewoon ademhalen kreunt hij elke seconde… doet ie altijd als ie ziek is, maar nu irriteert het me omdat ik mij ook niet fit voel en gewoon wil slapen

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 04:03

fleurtjeuh schreef:
Zojuist melding gemaakt bij de politie over een zorgelijke situatie met een kind..
Voel me er zo ongemakkelijk bij..
Maar vanouds hoorde ik het kind anderhalf uur schreeuwen en zojuist begon het weer..
Maar zodra ik had gebeld stopte het ook weer, dus als ze wel iemand langssturen denk ik niet dat ze iets zullen horen..

Goed gehandeld! Ik kan zoiets met een kind ook niet naast me neerleggen.

Ik moest ook bellen, net om half 3. Maar dan met de politie vanwege geluidsoverlast. We hebben al jaren problemen met de buren. Nu ze weer lak aan ons hadden, moesten we de politie wel een keer bellen. De buurvrouw vindt dat ze, omdat ze maar 3 keer per jaar een feestje geeft, ze het dan ook zo gek en zo lang mag maken als zij wil. Voor haar gelden geen regels. Tokkies zijn het. Het bederft zo ons woonplezier. We willen helemaal geen klagers zijn. Maar sommige mensen zijn zo egoïstisch en willen zo geen rekening houden met een ander. Echt oliebol dit.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 04:19

Nacht zoveel waar ik midden in de nacht klaar wakker ben en niet kan slapen.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 07:43

Ik ben het revalideren nu al zo spuugzat

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-22 08:45

Na 4 uur slaap weer wakker om te waken bij een poes die nog steeds geen aanstalten maakt om re bevallen..

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 08:50

fleurtjeuh schreef:
Na 4 uur slaap weer wakker om te waken bij een poes die nog steeds geen aanstalten maakt om re bevallen..

Dit is puur een oprechte vraag, heb er zelf geen ervaring mee. Waarom is het nodig om te waken erbij en zelf al dagen weinig te slapen?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-22 08:53

Omdat ze maar 1 kitten krijgt
Dus we houden haar goed in de gaten omdat dit een hoger risico bevalling gaat zijn.
Doordat de kitten alleen is, kan deze groot uitvallen. + Het feit dat ze al een paar dagen overtijd is betekend dat de kitten dus nog meer tijd heeft gehad om te groeien

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 09:04

Aah zo ja, ik begrijp het! Kan de bevalling opgewekt worden? Ik duim voor jullie dat alles goed gaat!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-22 09:28

Als ze op dag 69\70 nog niet bevallen is, dan wordt het een keizersnede..
Ze zit nu op dag 68

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 09:56

Ik ga duimen dat ze gewoon bevalt en zo snel mogelijk.

Werd wakker gemaakt door jongste kat die in mijn tenen aan het bijten was. Deed geen pijn, maar irritant was het wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 10:14

We reserveren en betalen voor dit ontbijtbuffet

Afbeelding

Afbeelding

En krijgen dit -O- Geen yoghurt, fruit, chocolabroodje od. Uitleg: Te weinig inschrijvingen voor het buffet. Dit laat je toch even weten ipv dat pas te melden als wij er achter vragen.

Afbeelding

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 10:25

Oh wauw, jullie hebben echt geen geluk met zulk soort dingen zeg

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 10:28

Moestuin schreef:
We reserveren en betalen voor dit ontbijtbuffet

[ [url=m/tgKxOP.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/7aCPB6.jpg]Afbeelding[/url] ]

En krijgen dit -O- Geen yoghurt, fruit, chocolabroodje od. Uitleg: Te weinig inschrijvingen voor het buffet. Dit laat je toch even weten ipv dat pas te melden als wij er achter vragen.

[ [url=m/Xg0pXd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zelfs exclusief bonbons/chocola? Of wat daar ook maar op de etagiere staat.
Sjeemp -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 10:30

De tranen sprongen in mijn ogen. Het is gewoon best een heftige tijd en wij keken hier zo hard naar uit. Niet dat het niet goed of lekker is, maar het is niet wat je verwacht en waar je voor betaald. Het is gewoon eventjes een druppel in een emmer die al vol zit momenteel.

Kookaburra: Jep. Ook geen extra soorten cakjes of taartjes. Geen fruit, yoghurt etc. Ik heb nog meer foto’s van hun buffet en er mist echt een hoop.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 10:34

Marocje, lijkt mij inderdaad vreselijk moeilijk… heel veel sterkte met het verlies en lijkt mij toch een bijzondere ervaring om dit zo aan te treffen :knuffel:

Moestuin dat is wel zuur zeg… zou ook echt niet blij worden hiervan.,,

Fleurtjeuh, ik heb ook ooit de politie gebeld omdat wij een baby hoorde huilen midden in de nacht, echt schreeuwen, in een flat van 15 hoog. Klonk alsof de baby echt pijn had… en dan van zo een afstand dat kunnen horen… (wij waren op straat). Maar toen de politie kwam was die na uren huilen net stil, maar de melding stond in elk geval.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 10:49

hagelslag schreef:
Mijn eigen domheid.
Sokken aantrekken is momenteel niet echt makkelijk.
Vooral rechts is toch echt puzzelen hoe kom ik er goed bij...
Zal binnenkort wel los lopen, maar tot die tijd |(.

Ik wou mijn kuitspieren insmeren met midalgan warm + magnesium. Ze zijn een beetje stijf vandaag.
Dus ben ik naar de woonkamer gegaan, huis/slaap sokken uit, broekspijp omhoog en smeren....
Doe mn sokken weer aan met veel gestuntel, loop naar de keuken om mijn handen te wassen...

En onderweg naar de keuken bedenk ik mij, ah oliebol.... Ik ga zo op bed en wil mijn broek uit maar slaap sokken aan houden.

Oftewel kan ik weer stuntelen om sokken aan te krijgen

Kan je niet bij de thuiszorgwinkel een sokkenhulp lenen voor the time being?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 10:51

Moestuin schreef:
De tranen sprongen in mijn ogen. Het is gewoon best een heftige tijd en wij keken hier zo hard naar uit. Niet dat het niet goed of lekker is, maar het is niet wat je verwacht en waar je voor betaald. Het is gewoon eventjes een druppel in een emmer die al vol zit momenteel.

Kookaburra: Jep. Ook geen extra soorten cakjes of taartjes. Geen fruit, yoghurt etc. Ik heb nog meer foto’s van hun buffet en er mist echt een hoop.

Maar zelf zonder genoe reserveringen...
Ze hadden sws als er bijvoorbeeld voor 4 mensen totaal een reservering zou zijn.
6 x een joghurt neer kunnen zetten. Dan iets minder keuze maar wel een joghurt.

Of even bellen, joh hoor eens we hebben weinig reservering.
We willen niet graag veel uitstallen of weg moeten gooien. We willen graag een ontbijt op maat aanbieden voor die en die prijs

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 11:21

Ik moet een rekentoets maken en wiskunde huiswerk, maar ik heb zo geen zin. Kan iemand mij even een schop onder m'n kont geven? :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 11:34

Huuuhh moestuin, dit slaat echt nergens op hoor. Kun je dit niet bij ze neerleggen of geld terug? Te weinig reserveringen is niet jullie probleem, zij moeten dan een oplossing bedenken :\

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 11:35

Moestuin schreef:

-O- :(:)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 11:35

Nou moestuin dat is echt een koude douche zeg, zou ik geen genoegen mee nemen hoor!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 11:58

Zou er ook geen genoegen mee nemen. Ze hadden gewoon moeten communiceren dat er te weinig inschrijvingen waren. Vind dit ronduit schandalig.