Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tirzasarah10 schreef:Ik ben net zo stom gevallen over mijn hek en heb hysterisch mijn moeder gebeldvoelde heel kinderachtig maar man wat een pijn.
Ik stapte over het hek om de hooibal weg te halen. Op het moment dat ik er over stap kom ik met mijn tenen op de grond, half op de rubbertegels en half er naast.... je kan wel raden welke kant mijn enkel op sloeg. Hij is echt goed dubbel gegaan en net boven de knobbel zit een schaaf van het beton. Echt wat een kneus ben ik.
fleurtjeuh schreef:Zojuist melding gemaakt bij de politie over een zorgelijke situatie met een kind..
Voel me er zo ongemakkelijk bij..
Maar vanouds hoorde ik het kind anderhalf uur schreeuwen en zojuist begon het weer..
Maar zodra ik had gebeld stopte het ook weer, dus als ze wel iemand langssturen denk ik niet dat ze iets zullen horen..
Moestuin schreef:We reserveren en betalen voor dit ontbijtbuffet
[ [url=m/tgKxOP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7aCPB6.jpg]Afbeelding[/url] ]
En krijgen ditGeen yoghurt, fruit, chocolabroodje od. Uitleg: Te weinig inschrijvingen voor het buffet. Dit laat je toch even weten ipv dat pas te melden als wij er achter vragen.
[ [url=m/Xg0pXd.jpg]Afbeelding[/url] ]
hagelslag schreef:Mijn eigen domheid.
Sokken aantrekken is momenteel niet echt makkelijk.
Vooral rechts is toch echt puzzelen hoe kom ik er goed bij...
Zal binnenkort wel los lopen, maar tot die tijd.
Ik wou mijn kuitspieren insmeren met midalgan warm + magnesium. Ze zijn een beetje stijf vandaag.
Dus ben ik naar de woonkamer gegaan, huis/slaap sokken uit, broekspijp omhoog en smeren....
Doe mn sokken weer aan met veel gestuntel, loop naar de keuken om mijn handen te wassen...
En onderweg naar de keuken bedenk ik mij, ah oliebol.... Ik ga zo op bed en wil mijn broek uit maar slaap sokken aan houden.
Oftewel kan ik weer stuntelen om sokken aan te krijgen
Moestuin schreef:De tranen sprongen in mijn ogen. Het is gewoon best een heftige tijd en wij keken hier zo hard naar uit. Niet dat het niet goed of lekker is, maar het is niet wat je verwacht en waar je voor betaald. Het is gewoon eventjes een druppel in een emmer die al vol zit momenteel.
Kookaburra: Jep. Ook geen extra soorten cakjes of taartjes. Geen fruit, yoghurt etc. Ik heb nog meer foto’s van hun buffet en er mist echt een hoop.
Moestuin schreef:De tranen sprongen in mijn ogen. Het is gewoon best een heftige tijd en wij keken hier zo hard naar uit. Niet dat het niet goed of lekker is, maar het is niet wat je verwacht en waar je voor betaald. Het is gewoon eventjes een druppel in een emmer die al vol zit momenteel.
Kookaburra: Jep. Ook geen extra soorten cakjes of taartjes. Geen fruit, yoghurt etc. Ik heb nog meer foto’s van hun buffet en er mist echt een hoop.