Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 13:41

Alja schreef:
Klinkt allemaal heftig lwdaisy
Sterkte en succes

Ik zou echt een week aan 1 stuk door kunnen slapen! Ik ben zo moe!
Heb nog steeds de tijd/fut niet gevonden om de boom op te zetten, ik ben echt kapot.

hahahatsjoe

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 13:44

Dikke knuffel Daisy ! Je mag trots zijn op jezelf, je doet het toch allemaal maar.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 13:47

Rustig aan Daisy, dan maar even wat minder actief hier, je moet ook voor jezelf zorgen :knuffel:

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 13:57

De buurvrouw stond aan de deur met een pakketje voor mij! Ik heb geen idee of het van mijn Secret Santa komt, aangezien er geen briefje bij zat en ik met meerdere exchanges meedoe, maar ik post hem toch want het ziet er zo leuk uit!

Afbeelding

Afbeelding

Superleuk zo'n klein cadeautje vooraf!

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 14:03

Lavitabella, wat rot dat je zo slecht opknapt van de chemo. Wat is het toch zooi ook. -O- Beterschap en sterkte gewenst! :knuffel:

Daisy, veel sterkte. Spannend dat je vriendin vandaag misschien gaat bevallen. Wel heftige dagen voor jou.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 14:06

Daisy, dat is ineens wel heel veel tegelijk. :(:)

Lavitabella, balen dat je deze ronde niet snel opknapt. :(:) Wel fijn om te horen dat je veel voldoening uit SSS haalt.

Over glitters, dikke no hier, evenals andere rotzooi in het pakket, heb dan een echtscheiding aan de broek ben ik bang. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 14:09

Lavitabella, balen dat je zo'n last hebt van de chemo nu. Wel fijn dat secret santa je afleiding geeft!

Daisy, het komt ook allemaal wel in 1x allemaal. Beterschap voor je vriend en sterkte met alle hectiek. Goed om jezelf denken!

Marjo, leuk pakketje!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 14:13

Lavitabella schreef:
Ik ben ook nog steeds aan het zoeken voor mijn lootje. Nog steeds niet 100% tevreden, 98% :+ . Ik ben wel blij dat ik best snel begonnen was met zoeken aangezien ik deze ronde niet zo goed opknap van de chemo. Maaaar mijn lootje is wel een goede reden om mezelf naar buiten te schoppen en even rustig winkels te bezoeken. Ik ben zo blij dat ik mee doe, geeft hele goede afleiding. Nooit verwacht!
Ik heb opzich al wel een mooi pakket staan maar hoop nog wat extra's te vinden. Stress of mijn lootje het leuk vind slaat wel beetje toe. :roll:

Fijn dat het je zulke goede afleiding geeft. Niet stressen hoor, je doet je best om er wat leuks van te maken en dan moet het vast goedkomen :) Beterschap :(:)

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 14:25

Hehe, zonet mijn werk aan de lijn gehad - daar heb ik de boel alvast kunnen recht trekken, wat een giga opluchting!
Ook een stalgenootje gecontacteerd die vandaag voor mijn paarden zorgt, heel blij mee <3

Van de vriendin nog niks gehoord, spannend. Hoop stiekem wel op vals alarm, maarja, als de kleine wilt komen is dat gewoon zo haha. Normaal heeft ze nog 3 weken te gaan, maar als er sprake is van een lek in de vruchtzak (zeg ik dat juist zo? Ik ken er echt niks van, en krijg van hen de uitleg in het Engels haha), kan het zijn dat ze de kleine toch al laten komen om infectie te vermijden.

Vriend ligt nu in de zetel te slapen. Geheel tegen mijn principes in, teen ik stilletjes naar ons bed, en ga ik daar nog even proberen slapen.. Verwacht mijn vriendin nog te horen, dus als ik dan ondertss nog een dutje kan doen, is dat méér dan welkom.

Dank voor alle lieve woorden hier <3

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 14:29

LWDaisy schreef:
Alja schreef:
Klinkt allemaal heftig lwdaisy
Sterkte en succes

Ik zou echt een week aan 1 stuk door kunnen slapen! Ik ben zo moe!
Heb nog steeds de tijd/fut niet gevonden om de boom op te zetten, ik ben echt kapot.

Oh plus 1
Of 1 nacht aan 1 stuk slapen lijkt me al heerlijk...

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 14:47

Heftig hoor Daisy :(:) . Denk om jezelf, een ander doet dat niet.

Is er al bekend wat je vriend heeft?

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 14:57

Hopelijk kun je even een goede powernap doen Daisy.

Alja ook al slaaptekort, al zal dat een andere oorzaak hebben gok ik zo. Uiteindelijk leren ze allemaal slapen :+

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 15:11

Hmm ik hou van Slapen <3

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 15:22

Sterkte Daisy, zoveel tegelijk aan je hoofd.

Zei iemand slapen? <3 <3

Ik ben ook over budget heen, maar ik twijfel er alsnog aan of ik wel een leuk pakket zo heb. :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 15:30

miccamaaike schreef:

Alja ook al slaaptekort, al zal dat een andere oorzaak hebben gok ik zo. Uiteindelijk leren ze allemaal slapen :+

Hou op, schei uit!
En dan zie ik jou prachtige badkamer hier en op fb en denk dan alleen maar, daar wil ik me wel 2 uur in opsluiten :+

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 15:50

Alja schreef:
miccamaaike schreef:

Hou op, schei uit!
En dan zie ik jou prachtige badkamer hier en op fb en denk dan alleen maar, daar wil ik me wel 2 uur in opsluiten :+

Mag ik ajb mee in die badkamer? Ik slaap wel op het matje haha!
Geen dutje kunnen doen, katten vonden het té gek dat ik in bed lag en mijn vriend in de zetel, en gebruikten mij als trampoline. Deur dicht = horror voor iedereen, ze blijven aan de deur krabben. Ik zit nu terug in de woonkamer - katten slapen nu, vriend slaapt nog steeds, ik ben zo jaloers :')
Normaal zou ik in bad kruipen en daar een dutje doen- maar dat mag niet meer. Badkamer moet gesloopt worden - snelle douche is nog mogelijk, maar dat slaapt niet zo handig hahaha.
Ik leg zo dadelijk gewoon mijn hoofd maar op het toetsenbord denk ik.

Baby = false alarm, Godzijndank! Ik moet enkel vanavond nog even de deur uit (vaccin), verder plan ik alleen maar dutjes in vandaag. Morgen heel de dag werken, vrijdag maar een halfje. En dan slapen tot maandag - enkel naar de paarden haha.

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 16:24

Sterkte Daisy en Lavitabella!

Mooie badkamer Maaike.

Santa, ik heb nog een last minute flop die een top wordt... Werk al jaren in de voedingsmiddelen industrie en daar mag niets qua nagellak (en sieraden en nog een hele berg andere dingen), maar ga deze week contract tekenen voor een nieuwe baan vanaf januari in een compleet andere sector. Heel veel zin in sowieso, maar dus ook geen voedselveiligheid regels meer. Geen idee of ik een nagellak-type ben (want dat mocht dus nooit) maar ik vind het bij anderen altijd zo mooi dus ik ga het zeker uitproberen. Je hoeft er niets mee te doen natuurlijk, maar een potje nagellak in een niet al te heftig kleurtje is nu absoluut een top.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 16:40

Secret Santa Lootjes Verzoek

Citaat:
@Marjo, jouw Santa geeft aan dat dit pakje inderdaad van dit topic is :j

Secret Santa Beheer Mededeling

Citaat:
Als iets spoed is, dan dit vermelden in de titel van je pb.
De kans dat ik een pb zonder het woord spoed, voor vrijdag, is heel klein :o

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 16:44

Ik heb vanmiddag eindelijk de eerste cadeautjes gehaald **\O/** zit al over budget heen maar ik vind het zo nog wat karig dus dat word nog minimaal 1 keer shoppen O:) ohja en dan nog een doos en cadeaupapier regelen natuurlijk, maar dat is een zorg voor later :Y) (als ik kan inschatten hoe groot de doos moet zijn, lijkt me ook wel handig)

Ami

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 16:50

-
Laatst bijgewerkt door Ami op 21-01-23 00:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 16:56

Ik heb gister echt een leuke marktplaats vonst gedaan voor m’n lootje :D
T is wel leuk dat m’n lootje echt dezelfde dingen leuk vind als ik, dus dat shopt makkelijk! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 17:03

Sterkte Daisy!

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 17:05

Bedankt allemaal !

Sterke Daisy!

Winkel was een geslaagde keuze :D.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 17:15

Alja en Daisy, jullie zijn welkom, hij moet nog van top tot teen worden gepoetst en geschrobt vanwege al t cement en voegsel dus ik zoek nog hulp *\o/*

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 17:29

miccamaaike schreef:
Alja en Daisy, jullie zijn welkom, hij moet nog van top tot teen worden gepoetst en geschrobt vanwege al t cement en voegsel dus ik zoek nog hulp *\o/*

Het is daisy der werk begreep ik
En ik weet waar je huis woont

*\o/* *\o/*