Alja schreef:Klinkt allemaal heftig lwdaisy
Sterkte en succes
Ik zou echt een week aan 1 stuk door kunnen slapen! Ik ben zo moe!
Heb nog steeds de tijd/fut niet gevonden om de boom op te zetten, ik ben echt kapot.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lavitabella schreef:Ik ben ook nog steeds aan het zoeken voor mijn lootje. Nog steeds niet 100% tevreden, 98%. Ik ben wel blij dat ik best snel begonnen was met zoeken aangezien ik deze ronde niet zo goed opknap van de chemo. Maaaar mijn lootje is wel een goede reden om mezelf naar buiten te schoppen en even rustig winkels te bezoeken. Ik ben zo blij dat ik mee doe, geeft hele goede afleiding. Nooit verwacht!
Ik heb opzich al wel een mooi pakket staan maar hoop nog wat extra's te vinden. Stress of mijn lootje het leuk vind slaat wel beetje toe.
miccamaaike schreef:Hopelijk kun je even een goede powernap doen Daisy.
Alja ook al slaaptekort, al zal dat een andere oorzaak hebben gok ik zo. Uiteindelijk leren ze allemaal slapen
Alja schreef:miccamaaike schreef:Hopelijk kun je even een goede powernap doen Daisy.
Alja ook al slaaptekort, al zal dat een andere oorzaak hebben gok ik zo. Uiteindelijk leren ze allemaal slapen
Hou op, schei uit!
En dan zie ik jou prachtige badkamer hier en op fb en denk dan alleen maar, daar wil ik me wel 2 uur in opsluiten