Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 22:09

Firefly289 schreef:
Super gave baankans. Aangegrepen en daardoor m'n oude werk op gezegd. Eerste inwerkdag en man wat een slechte eerste indruk... Collega's die niet wisten wat mijn functie was en dachten dat ik de nieuwe stagiaire was en andere die vrij afstandelijk deden. Al met al gewoon niet goed opgevangen. En nu baal ik zo ontzettend. Heb ik hier mijn oude werk voor laten gaan? Ik wist dat het wat chaotisch zou zijn, maar dit is gewoon onprettig.

Kijk het nog even aan, maar weet eerlijk gezegd ook niet zo goed wat ik hiermee aan moet? Voel me er niet lekker door...

Heb je goed contact met je oude werkgever? Wie weet, als het op je nieuwe baan na een tijdje echt niet loopt, kun je na overleg weer terug :(:)

Firefly289

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 22:18

Kookaburra schreef:
Heb je goed contact met je oude werkgever? Wie weet, als het op je nieuwe baan na een tijdje echt niet loopt, kun je na overleg weer terug :(:)

Dat wel. Werk genoeg, dus denk ik dat ik zo weer terug zou kunnen. Maar het voelt voor mij ook erg als falen? Zo stom.. Ik was er zo enthousiast over en trots op dat dit me was gelukt. Voelt zo stom dit.

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 22:29

Zieke professionele vuurwerkshow net van echt 15 minuten midden in de stad op de gracht. Maar niemand schijnt te weten waarom??? _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 23:49

Deze paar dagen waren al gewoon stom, vandaag te horen gekregen dat ze geen dyscalculie test doen wat voor mij echt een opluchting was als ik eindelijk die diagnose kreeg. Mijn ABBA plaat die te laat aan kwam. Ik verlies mijn motivatie nu al met school. En heb nu ook echt een inzinking :n het is best fijn om weer even alles te kunnen uithuilen maar alle gevoelens zijn dan wat minder

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 23:59

Lig net lekker in bed en val bijna in slaap. Word ik opeens opgegeten door een mug. Voelde hem gewoon zitten en toen ik keek zag ik hem wegvliegen. Bah vieze beesten.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 00:19

Raar luchtje boven.Verdacht eerst de rommelig kamer van onze tiener dochter.Ga ik naar bed en trof naast het bed kattenstront aan.Toch een kat stiekem naar boven :r

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 00:32

Suzywuzy schreef:
Deze paar dagen waren al gewoon stom, vandaag te horen gekregen dat ze geen dyscalculie test doen wat voor mij echt een opluchting was als ik eindelijk die diagnose kreeg. Mijn ABBA plaat die te laat aan kwam. Ik verlies mijn motivatie nu al met school. En heb nu ook echt een inzinking :n het is best fijn om weer even alles te kunnen uithuilen maar alle gevoelens zijn dan wat minder

Lees ik daar abba <3 welke plaat heb je besteld?

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 05:28

Niet kunnen slapen en daarom maar vast aan het werk gegaan. Nu zit de hond me alleen al de hele tijd aan te staren, want we gaan altijd een rondje wandelen voordat ik ga werken. Ik zou willen dat ze kon klok kijken. :')

vladimir1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 06:50

Moderatoropmerking:
Bericht verwijderd, voldoet niet aan de regels van Bokt
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 13-09-21 22:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht verwijderd

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 06:55

Ja sowieso alles wat niet met dressuur / springen / kwpn te maken heeft is nauwelijks nieuwswaardig heb ik het idee.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 07:13

vladimir1979 schreef:
Moderatoropmerking:

Dan tip je de nieuwsredactie :7.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 07:17

vladimir1979 schreef:
Moderatoropmerking:

Ineke2 schreef:
Ja sowieso alles wat niet met dressuur / springen / kwpn te maken heeft is nauwelijks nieuwswaardig heb ik het idee.

En de nieuwsredactie zijn ook maar vrijwilligers en gewone mensen die niet alles weten. Dus als er niet getipt wordt en duidelijk wordt dat er vraag naar andere disciplines is, gaat er ook niks veranderen. Dus.. tippen. :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 07:21

Moderatoropmerking:
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 13-09-21 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht verwijderd

xJen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 07:23

Slecht geslapen...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 07:24

Ineke2 schreef:
Moderatoropmerking:

Sja, wat verwacht je van vrijwilligers, he.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 07:34

Ik moet opstaan maar mij lichaam is nog moe.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 07:41

Buikgriep ofzo...
Gisteren behoorlijk koorts gehad.

En een vriendin die dan even niet kan handelen dat zij even niet op de eerste plaats staat.
(Is andersom ook niet. Ze heeft vaak genoeg geen tijd voor mij. Maar accepteer het dan ook, dat het andersom ook kan)
Ze wil continu videobellen, als het haar uit komt.
Nu komt het mij even niet uit, ik lig op bed, zie er uit als een zombie en sliep om negen uur al. Direct beledigde onschuld uithangen.

Hou op met me. Alsjeblieft...

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 07:53

maralyn schreef:
Buikgriep ofzo...

En een vriendin die dan even niet kan handelen dat zij even niet op de eerste plaats staat.
(Is andersom ook niet. Ze heeft vaak genoeg geen tijd voor mij. Maar accepteer het dan ook, dat het andersom ook kan)
Nu komt het mij even niet uit, ik lig op bed, zie er uit als een zombie en sliep om negen uur al. Direct beledigde onschuld uithangen.

Beterschap!

Krijg je, over het algemeen, meer energie van je vriendin dan dat ze energie kost?

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 07:59

Kookaburra schreef:
maralyn schreef:
Buikgriep ofzo...

Beterschap!

Krijg je, over het algemeen, meer energie van je vriendin dan dat ze energie kost?

Ondertussen kost ze veel energie en steeds meer, en dat is heel erg jammer. Dood lieve dame hoor, begrijp me niet verkeerd.
Maar dat gedram. En het rustig er over hebben kan niet, dan ontploft ze en legt ze je het zwijgen op... En laat je met enorme rotgevoelens achter, waarbij jij gaat denken, of het aan jou ligt. (M'n kerel is heel duidelijk, die waardeert haar aanwezigheid niet.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 09:21

Zebrastreep schreef:
Suzywuzy schreef:

Lees ik daar abba <3 welke plaat heb je besteld?

I still have faith in you single! Mijn eerste plaat, ik vind hem wel mooi :o

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 09:52

maralyn schreef:
Ondertussen kost ze veel energie en steeds meer, en dat is heel erg jammer. Dood lieve dame hoor, begrijp me niet verkeerd.
Maar dat gedram. En het rustig er over hebben kan niet, dan ontploft ze en legt ze je het zwijgen op... En laat je met enorme rotgevoelens achter, waarbij jij gaat denken, of het aan jou ligt. (M'n kerel is heel duidelijk, die waardeert haar aanwezigheid niet.)

Ik ben team kerel in dit geval! Soms werkt het gewoon niet meer. Hoe naar dat ook klinkt.

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 10:03

Ik voel me zo onbegrepen als mensen me proberen aan te praten dat ik een leuk mens ben. Als je me een leuk mens vindt, dan ken je me blijkbaar niet echt. Ook niet als je mijn therapeut bent

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 10:08

Als mensen jou een leuk mens vinden en daar ook naar handelen, waarom zou jij dan per sé aan hen willen bewijzen dat je dat niet bent?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 10:48

Dat mijn school geen dyscalculie onderzoek doet, het enige wat ze bieden is bijles en daarna een aangepast examen _-:( letterlijk niet meer dan dat????? ik heb al 8 jaar lang en meer bijlessen gehad, moet ik sowieso 8 weken lang zonder resultaat bijlessen gaan volgen en dan pas krijg je een aangepast examen >;) ja hallo dat ga ik dus niet doen, krijg ik ook te horen dat het niet mee telt voor je diploma!??

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 10:55

Corona in de klas van mijn dochter en dat na 3 dagen al.Weer thuisonderwijs voorlopig.Gelukkig was haar zelftest goed.