Ik heb net met een auto vol pakjes door de regio gereden om zo ongeveer alle inleverpunten langs te gaan.
Nu alleen nog een niet-vinted pakje. Had iets bij h&m besteld, maar het bevalt me niet en ik kan niet vinden hoe ik zoiets terugstuur.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Lorette_ schreef:Alja schreef:Lorette retour h&m gaat via dhl of terug brengen in de winkel
Thankssss
Ik had geen retourlabel en alleen de melding dat ik via Budbee iets op kon laten halen. Snapte er helemaal niks van. Als het pakket via DHL terug kan, dan zou dat top zijn.
tengeltje11 schreef:Maar als je het ticket al gedownload hebt, moet jij toch eerst akkoord gaan met de annulering? Want kan bv prima dat je het pakje reeds binnnbracht, maar dat dit nog niet doorgegaan was.?
Lisitano schreef:Ik heb zondagavond schoenen en een broek verkocht op Vinted. Ze bood flink onder maar hoppa. Toen nog moeilijk gedoe want ze wilde toch een bundel maar alles gelukt.
Vandaag vrije dag dus alles ingepakt en sta letterlijk alle pakjes te verzamelen onder mijn arm om het punt binnen te lopen.
Geannuleerd.
Zonder enig bericht. Rot op hoor. Ik ben er helemaal nijdig van. Zonde van de tijd.