Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Lorette_

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 16:52

Jeetje, daar zou ik ook flink van balen.

Ik heb net met een auto vol pakjes door de regio gereden om zo ongeveer alle inleverpunten langs te gaan.

Nu alleen nog een niet-vinted pakje. Had iets bij h&m besteld, maar het bevalt me niet en ik kan niet vinden hoe ik zoiets terugstuur. :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 16:54

Staat dat niet op de site of de pakbon ofzo?

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 17:36

Zat er geen retoursticker in het pakket?

Rot van die annulering. Dan doe je zoveel moeite... -O-

Bij mij loopt de verkoop gestaag door, maar ik moet nodig wat nieuw spul op Vinted gooien. Zelf heb ik laatst Timberland schoentjes gekocht voor mijn zoon voor een hele mooie prijs. Op de foto leken de schoenen behoorlijk vies, maar bij aankomst bleek dat mee te vallen. Na wat liefde en aandacht zijn de schoentjes inmiddels weer als nieuw.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 18:11

Ik heb wel eens gelezen dat de annulering dikke pech is voor de koper, als de verkoper hem toch opstuurt O:)

Ik kijk zelf ook niet meer op Vinted als ik onderweg ben naar het pakketpunt. Dus als iemand dan annuleert dan is het pakje toch echt ingeleverd voordat ik dat bericht zie. En dan krijg je gewoon je geld :)

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 18:17

Behalve als ze het pakket niet ophalen dan komt het weer terug en moet je het zelf weer op een pakketpunt ophalen.

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 18:20

Is zonder "overleg" annuleren niet reden tot een slechte review? dacht ik, maar misschien heb ik het mis

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 18:37

Maar als je het ticket al gedownload hebt, moet jij toch eerst akkoord gaan met de annulering? Want kan bv prima dat je het pakje reeds binnnbracht, maar dat dit nog niet doorgegaan was.?

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 18:44

Tot verzending kan het volgens mij zonder akkoord geannuleerd worden, toch? Maar dan zou het inderdaad mis gaan als er vertraging zit in de verwerking...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 20:00

Lorette retour h&m gaat via dhl of terug brengen in de winkel :)

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 20:01

Alja schreef:

Thankssss

Ik had geen retourlabel en alleen de melding dat ik via Budbee iets op kon laten halen. Snapte er helemaal niks van. Als het pakket via DHL terug kan, dan zou dat top zijn.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 20:13

Je kunt alleen retouren via je leverancier. Als Budbee het heeft gebracht kan alleen Budbee het ophalen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 20:20

_Lorette_ schreef:
Alja schreef:

Thankssss

Ik had geen retourlabel en alleen de melding dat ik via Budbee iets op kon laten halen. Snapte er helemaal niks van. Als het pakket via DHL terug kan, dan zou dat top zijn.

Oh maar Budbee is prima hoor. Die halen het gewoon thuis bij je op.

Retourneren via Budbee
(€ 0,99) / gratis voor onze members
Is je pakket bezorgd door Budbee (Levering volgende dag)? Laat het dan ook weer retour gaan via Budbee. Snel, eenvoudig en fossielvrij. Je kunt dit doen via de Budbee app. Meer informatie kun je vinden op https://budbee.com/nl/retouren/ Je hoeft je geen zorgen te maken over de adreslabels. Daar zorgt de koerier voor.
Enkel als je pakket werd geleverd door Budbee, kun je jouw pakket ook retourneren via Budbee.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 21:30

Mijn schoenen zijn gelukkig gearriveerd. Nu nog even wachten op mijn fiets jack. :)

Van het weekend maar eens kijken hoe dat werkt met verkopen.

Floko

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 01:14

Ik heb laatst eindelijk iets verkocht, meteen weggebracht en nu ligt het al een week op het pakketpunt. Koper heeft geen reviews.. Ben zo bang dat ik het straks terug krijg. Het was nog geen twee euro. Ik geloof dat ik het niet eens terug op ga halen.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 01:16

Toch even een berichtje sturen? Ik snap nu wel waarom mensen soms gelijk al een berichtje sturen want mijn koper had dus geen bericht van Vinted gehad dat het pakket er was dus heeft het niet opgehaald en is weer retour naar mij.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 03:17

Ik heb iets verkocht met DHL een ruime maand geleden, pakket niet aangekomen en ook weinig beweging in de track and trace. De datum die Vinted dan aangeeft (“als het pakket er dan en dan niet is, krijg je het vergoed”) is verstreken, koper heeft de aankoop gepauzeerd zoals Vinted vraagt.

Nu wordt mij als verkoper gevraagd hoe het pakket eruit ziet en ik heb geen idee want verzend mega veel en maak er geen foto’s van. Dit heb ik ook aangegeven. Wel een verzendbewijs aangeleverd . Iemand hier ervaring mee? Komt dit goed of had ik echt foto’s moeten hebben?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 06:13

tengeltje11 schreef:
Maar als je het ticket al gedownload hebt, moet jij toch eerst akkoord gaan met de annulering? Want kan bv prima dat je het pakje reeds binnnbracht, maar dat dit nog niet doorgegaan was.?

Dit kon ik helaas niet. Normaal wel. Ik kan ook geen review geven -O-
Ik had zelf meteen een bericht gestuurd naar haar en kreeg uren later een berichtje dat het toch niet de goede maat was. Stuur gewoon even vooraf. Ik vind het echt onbeschoft.

Corelli: ik heb nog nooit een foto aangeleverd. Ik verzend vrijwel altijd in dezelfde kledingzakken dus kon het wel omschrijven maar meer dan “witte kledingzak” kom ik ook niet. Dat kwam meestal goed gelukkig. Via DHL ben ik ook al twee pakjes volledig kwijt geraakt, zo zonde.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 08:37

Lisitano schreef:
Ik heb zondagavond schoenen en een broek verkocht op Vinted. Ze bood flink onder maar hoppa. Toen nog moeilijk gedoe want ze wilde toch een bundel maar alles gelukt.
Vandaag vrije dag dus alles ingepakt en sta letterlijk alle pakjes te verzamelen onder mijn arm om het punt binnen te lopen.
Geannuleerd.
Zonder enig bericht. Rot op hoor. Ik ben er helemaal nijdig van. Zonde van de tijd.

Dit is echt gewoon asociaal.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 10:52

Ik zit al sinds 5-10 te wachten op een pakket van mondial. Normaal zijn ze wel snel maar nu is het drama…begint op homerr te lijken

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 12:16

Argh ik word zo moe van die Fransen
Nu weer 1 ontevreden omdat ik iets verkoop in maat 98 ( nieuw met prijskaartje) maar dat op het kaartje maat 98 staat en ook 24/36 maanden.

Volgens mij krijgt ze namelijk precies wat er in de advertentie staat

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 12:34

Die maanden kloppen niet met hun maanden qua maar omdat onze kids zo groot zijn :')

Mijn kids gaan meer via de Zuid-Europese maatvoering.

Maar irritant wel van die fransoos want wat erop staat maakt niet uit voor of het past toch?
Of is het te klein? Anders groeien ze er wel in lijkt me of zet je het weer te koop.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 12:40

Ik weet niet als het past
Maar op het kaartje staat 98 en in de advertentie titel ook
Vind echt dat hun altijd veel noten op hun zang hebben en het mag niks kosten.

Heb nu ong 450 reviews en 448 alleen maar 5 sterren
Twee dus minder maar beide van Fransen

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 12:41

Ja joh dan ligt het niet aan jou hoor! Fransen zijn een beetje raar.

Zelf nog nooit ontevreden Fransen maar wel een die me een nep-bobo stuurde. Maar dat is toen wel prima opgelost.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 12:50

Ik zet er altijd een foto bij van het maatlabel. Koop zelf ook niks zonder foto van maatlabel erbij.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 12:58

Hier had ik dus 2 pakjes als verloren via mondial, dus beiden geld terug, kreeg vandaag 1 pakjes in het afhaalpunt ipv een, je raad het al, een van de 2 verloren pakjes was dus toch nog aangekomen. Leuk natuurlijk!