Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Captain schreef:Ik heb altijd gezegd als mijn verzorgpaard was overleden dat ik zou gaan kijken voor een eigen paard. Nu is het helaas zo ver, en nu twijfel ik of ik er wel klaar voor ben.En ik weet dat dat wel zo is, maar pfoe die verantwoordelijkheid...
Kookaburra schreef:Aan mijzelf. Ik heb komende week praktijkexamen voor de auto. Mijn instructrice tijdens de les vandaag: 'wat wil je nog oefenen'.
Ik heb de hele lockdown over het inparkeren zitten dubben. Wie draait m nu perfect binnen de lijntjes?
Kookaburra schreef:Aan mijzelf. Ik heb komende week praktijkexamen voor de auto. Mijn instructrice tijdens de les vandaag: 'wat wil je nog oefenen'.
Ik heb de hele lockdown over het inparkeren zitten dubben. Wie draait m nu perfect binnen de lijntjes?
Sanniejtjuh schreef:Dat een oproep op facebook heb staan voor huishoudelijke hulp, en echt bizar rare reacties krijg.
Mijn bericht;
Wij zijn op zoek naar hulp in huishouding
Wij zijn zelf woonachtig in ******* (buitengebied). Wij zoeken iemand voor zo”n 2 tot 3 uur per week. Dag en tijd in overleg. Stofzuigen, dweilen, toillet, badkamer, bed afhalen/verschonen, ramen lappen, ect.
Iemand die het werk ook zelf ziet en van aanpakken weet. Wij hebben (huis)dieren. Ivm gezondheidsklachten iemand die NIET rookt en de huidige corona maatregelen in acht neemt. Wij zoeken iemand voor vast, en dus niet tijdelijk.
Reacties kort samengevat;
discriminatie over dat roken!! Ik rook buiten, geloof me je ruikt niks.
Sorry maar ik heb o.a astma en dat prikkelt behoorlijk, benauwd/hoesten. Hele nare discussie volgt.
Veel te werk werk hoor voor het aantal uur!
Staat nergens dat ik elke week de ramen gedaan wil hebben. En onze hulp vanuit WMO redt al die taken met gemak binnen dat tijdsbestek.
Veel te veel werk, en wat je netto overhoud, is dit moderne slavernij?
Euhm tja, €15,- is een normale prijs voor dat werk, zwart uurloon.
Nu maar de reacties uitgezet, gelukkig al paar afspraken staan. Maar wat bezield mensen om soms zo grof en lelijk te reageren zonder dat ze achtergrond informatie hebben, word er soms gewoon verdrietig van
Badeendje schreef:Kookaburra schreef:Aan mijzelf. Ik heb komende week praktijkexamen voor de auto. Mijn instructrice tijdens de les vandaag: 'wat wil je nog oefenen'.
Ooh, gewoon achteruit inparkeren, dan kan je op je spiegels precies zien hoe je zit tussen de lijntjes! Ik wou dat iemand me dat eerder had verteld. Heel veel succes met je examens, komt vast goed!
Zebrastreep schreef:En dat gezeur van de rokers altijd... Ik ben blij dat nu op mijn werk er vaste rook momenten zijn. Ik bleef altijd maar doorwerken en de rest nam dan een soort van pauze.
Zebrastreep schreef:Sanniejtjuh schreef:Dat een oproep op facebook heb staan voor huishoudelijke hulp, en echt bizar rare reacties krijg.
Mijn bericht;
Wij zijn op zoek naar hulp in huishouding
Wij zijn zelf woonachtig in ******* (buitengebied). Wij zoeken iemand voor zo”n 2 tot 3 uur per week. Dag en tijd in overleg. Stofzuigen, dweilen, toillet, badkamer, bed afhalen/verschonen, ramen lappen, ect.
Iemand die het werk ook zelf ziet en van aanpakken weet. Wij hebben (huis)dieren. Ivm gezondheidsklachten iemand die NIET rookt en de huidige corona maatregelen in acht neemt. Wij zoeken iemand voor vast, en dus niet tijdelijk.
Reacties kort samengevat;
discriminatie over dat roken!! Ik rook buiten, geloof me je ruikt niks.
Sorry maar ik heb o.a astma en dat prikkelt behoorlijk, benauwd/hoesten. Hele nare discussie volgt.
Veel te werk werk hoor voor het aantal uur!
Staat nergens dat ik elke week de ramen gedaan wil hebben. En onze hulp vanuit WMO redt al die taken met gemak binnen dat tijdsbestek.
Veel te veel werk, en wat je netto overhoud, is dit moderne slavernij?
Euhm tja, €15,- is een normale prijs voor dat werk, zwart uurloon.
Nu maar de reacties uitgezet, gelukkig al paar afspraken staan. Maar wat bezield mensen om soms zo grof en lelijk te reageren zonder dat ze achtergrond informatie hebben, word er soms gewoon verdrietig van
Wauw wat denken sommige mensen wel niet zeg![]()
Als ik deze advertentie had zien staan had ik denk ik ook nog wel gereageerd ook dat het mij wel wat leek. €15 per uur is meer dan wat ik nu per uur verdien en helemaal als het zwart is en er geen belasting overheen komt.
Ach je weet in ieder geval wel wie je niet in dienst zou nemen![]()
En dat gezeur van de rokers altijd... Ik ben blij dat nu op mijn werk er vaste rook momenten zijn. Ik bleef altijd maar doorwerken en de rest nam dan een soort van pauze.