Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 11:45

Ja elke dag redt ik sowieso niet, dus dat weet ik wel.. Maar het is toch wel heel wat! Misschien maak ik het ook wel groter dan dat het is..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 12:06

Captain schreef:
Ik heb altijd gezegd als mijn verzorgpaard was overleden dat ik zou gaan kijken voor een eigen paard. Nu is het helaas zo ver, en nu twijfel ik of ik er wel klaar voor ben. :') En ik weet dat dat wel zo is, maar pfoe die verantwoordelijkheid...

Ik heb precies hetzelfde... Het beste is imo om er gewoon in te springen. :o Als mensen die er nog geen twee keer over nadenken het kunnen, kun jij het zeker!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 12:07

Captain schreef:
Ja elke dag redt ik sowieso niet, dus dat weet ik wel.. Maar het is toch wel heel wat! Misschien maak ik het ook wel groter dan dat het is..

In het allerergste geval vind je het dus toch niks, en verkoop je het paard weer. Tja, als dat het ergste is. :D

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 12:51

Captain schreef:

Jij kan dit! Kom gezellig bij mij op stal staan anders *\%/* (al betwijfel ik of wij überhaupt plek hebben haha).

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 13:11

Dat ik graag wil kijken naar aquaria maar vandaag gaat mn vriend echt niet willen want we hadden een 3d printer besteld maar hebben we ook al moeten annuleren want de levering ging anderhalf maand duren dus nu is hij gepikeerd (begrijpelijk)

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 13:14

Had een beeldbel afspraak met de fysio, maar die heeft ze dus laten schieten.
(Vind ik op zich niet erg, maar het wachten zelf is irritant)

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 13:58

Aan mijzelf. Ik heb komende week praktijkexamen voor de auto. Mijn instructrice tijdens de les vandaag: 'wat wil je nog oefenen'.

Ik heb de hele lockdown over het inparkeren zitten dubben. Wie draait m nu perfect binnen de lijntjes?

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 14:49

Kookaburra schreef:
Aan mijzelf. Ik heb komende week praktijkexamen voor de auto. Mijn instructrice tijdens de les vandaag: 'wat wil je nog oefenen'.

Ik heb de hele lockdown over het inparkeren zitten dubben. Wie draait m nu perfect binnen de lijntjes?

Ik kan na bijna 10 nog steeds niet inparkeren. Dus geen paniek.

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 15:08

Kookaburra schreef:

Ooh, gewoon achteruit inparkeren, dan kan je op je spiegels precies zien hoe je zit tussen de lijntjes! Ik wou dat iemand me dat eerder had verteld. Heel veel succes met je examens, komt vast goed!

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 15:09

Dat een oproep op facebook heb staan voor huishoudelijke hulp, en echt bizar rare reacties krijg.

Mijn bericht;

Wij zijn op zoek naar hulp in huishouding

Wij zijn zelf woonachtig in ******* (buitengebied). Wij zoeken iemand voor zo”n 2 tot 3 uur per week. Dag en tijd in overleg. Stofzuigen, dweilen, toillet, badkamer, bed afhalen/verschonen, ramen lappen, ect.

Iemand die het werk ook zelf ziet en van aanpakken weet. Wij hebben (huis)dieren. Ivm gezondheidsklachten iemand die NIET rookt en de huidige corona maatregelen in acht neemt. Wij zoeken iemand voor vast, en dus niet tijdelijk.

Reacties kort samengevat;

discriminatie over dat roken!! Ik rook buiten, geloof me je ruikt niks.

Sorry maar ik heb o.a astma en dat prikkelt behoorlijk, benauwd/hoesten. Hele nare discussie volgt.

Veel te werk werk hoor voor het aantal uur!

Staat nergens dat ik elke week de ramen gedaan wil hebben. En onze hulp vanuit WMO redt al die taken met gemak binnen dat tijdsbestek.

Veel te veel werk, en wat je netto overhoud, is dit moderne slavernij?

Euhm tja, €15,- is een normale prijs voor dat werk, zwart uurloon.

Nu maar de reacties uitgezet, gelukkig al paar afspraken staan. Maar wat bezield mensen om soms zo grof en lelijk te reageren zonder dat ze achtergrond informatie hebben, word er soms gewoon verdrietig van -O-

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 15:11

Haha jemig, ja echt discriminatie hoor, dat je aangeeft dat je beslist geen rokers in de buurt van je eigen huis wil hebben.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 15:21

Sanniejtjuh schreef:
Dat een oproep op facebook heb staan voor huishoudelijke hulp, en echt bizar rare reacties krijg.

Mijn bericht;

Wij zijn zelf woonachtig in ******* (buitengebied). Wij zoeken iemand voor zo”n 2 tot 3 uur per week. Dag en tijd in overleg. Stofzuigen, dweilen, toillet, badkamer, bed afhalen/verschonen, ramen lappen, ect.

Iemand die het werk ook zelf ziet en van aanpakken weet. Wij hebben (huis)dieren. Ivm gezondheidsklachten iemand die NIET rookt en de huidige corona maatregelen in acht neemt. Wij zoeken iemand voor vast, en dus niet tijdelijk.

Sorry maar ik heb o.a astma en dat prikkelt behoorlijk, benauwd/hoesten. Hele nare discussie volgt.

Staat nergens dat ik elke week de ramen gedaan wil hebben. En onze hulp vanuit WMO redt al die taken met gemak binnen dat tijdsbestek.

Nu maar de reacties uitgezet, gelukkig al paar afspraken staan. Maar wat bezield mensen om soms zo grof en lelijk te reageren zonder dat ze achtergrond informatie hebben, word er soms gewoon verdrietig van -O-

Wauw wat denken sommige mensen wel niet zeg -O-

Als ik deze advertentie had zien staan had ik denk ik ook nog wel gereageerd ook dat het mij wel wat leek. €15 per uur is meer dan wat ik nu per uur verdien en helemaal als het zwart is en er geen belasting overheen komt.

Ach je weet in ieder geval wel wie je niet in dienst zou nemen :')

En dat gezeur van de rokers altijd... Ik ben blij dat nu op mijn werk er vaste rook momenten zijn. Ik bleef altijd maar doorwerken en de rest nam dan een soort van pauze.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 15:22

Kookaburra schreef:

Ik :D waar ik woon zijn de plakken schaats en heb je niet te kiezen. Tenzij je nóg verder wil lopen. Sta nu al standaard 3-4 straten verder. Dus je leert parkeren of je neemt de bus naar je auto :')

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 15:23

Badeendje schreef:
Kookaburra schreef:

Ooh, gewoon achteruit inparkeren, dan kan je op je spiegels precies zien hoe je zit tussen de lijntjes! Ik wou dat iemand me dat eerder had verteld. Heel veel succes met je examens, komt vast goed!

Dit is wel waar. Ik heb een heel vast systeem dat ik gebruik en werkt altijd. Het werkt zelfs beter bij kleine vakken dan bij grote haha.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 15:24

Zebrastreep schreef:
En dat gezeur van de rokers altijd... Ik ben blij dat nu op mijn werk er vaste rook momenten zijn. Ik bleef altijd maar doorwerken en de rest nam dan een soort van pauze.

Echt he, op mijn vorige werk ook, rokers mochten tussendoor altijd ff rookpauze (ff zitten!!) maar als je niet rookte kon je gewoon doorwerken. (horeca)

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 15:35

Zebrastreep schreef:
Sanniejtjuh schreef:

Mijn bericht;

Wauw wat denken sommige mensen wel niet zeg -O-

Als ik deze advertentie had zien staan had ik denk ik ook nog wel gereageerd ook dat het mij wel wat leek. €15 per uur is meer dan wat ik nu per uur verdien en helemaal als het zwart is en er geen belasting overheen komt.

Ach je weet in ieder geval wel wie je niet in dienst zou nemen :')

Bizar he. Nee heb gelijk een lijst met mensen die niet welkom zijn haha.

Ik snap ook niet dat die roker zich zo aangevallen voelt mja. En ik heb niks tegen rokers, moet ze zelf weten. Maar ik heb er wel last van, en daar kan ik niks aan doen.

Maar zie het de laaste tijd veel op (zoek/verkoop)groepen, zo”n agressieve toon, en vask mensen die geen intresse hebben maar wel even hun plasje erover moeten doen.

Heb 5 “kanidaten” dus dat gaat vast goed komen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 15:54

@benthhh

Nou inderdaad dat was mijn ervaring ook in de horeca. En ook op mijn werk in een winkel , gingen ze ieder uur. Ik ging soms dan ook expres 15 minuten niks doen :') Het is dan ook de manier waarop , nu vragen mijn collega's op mijn stage of ik het goed vindt dat ze even gaan roken. Komt dan ook al heel anders over.

@Sanniejtjuh

Mensen hebben een beetje een kort lontje gekregen corona. Eén keer commentaar en ze voelen zich gediscrimineerd... Ze zien dan niet dat het werk gewoon niet passend is , maar uiten dat door jou aan te praten dat het niet goed is. :')

Omgekeerde wereld eigenlijk.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 15:57

Nou precies dat inderdaad. Ik voelde me al bijna een slecht en naar mens :') haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 16:51

Kookaburra schreef:

Als ik em achteruit inparkeer sta ik netjes tussen de lijntjes. Vooruit wil nog wel eens wat moeite kosten. Maar sta er 9 vd 10 keer netjes binnen de lijnen

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 17:21

Tikkie verstuurd eergisteren, maar nog niet betaald. :')

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 17:23

Erger me eraan dat mijn verf nog steeds niet binnen is. Ik weet het, lange bezorgtijden ivm Corona, en er staat netjes aangegeven dat het sowieso minimaal 5 werkdagen duurt, maar... Ik wil het gewoon gisteren hebben. :+

vladimir1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 17:34

Ik was het alweer bijna vergeten, maar idd zoektocht naar poets....bah bah... vorige poets liep de kantjes er enorm vanaf en loog daarover.... maar nu gelukkig al een hele tijd een hele betrouwbare dame

Ik erger me aan de weersvoorspelling voor komend weekend... het is nu schitterend een paar dagen 20+ graden, maar van het weekend weer 10- :-(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 17:39

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 18:26

Gisteren naar mijn vader,dochter rijd,ze knalt met een vaart over de verkeersdrempel en nu is er iets kapot aan de onderkant wat niet goedkoop is :( Maar mijn Opel van 19 jaar oud is weer goed gekeurd,wat ik niet verwacht had :)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 19:04

De geur van camembert