Ik ben trouwens fan van buttons/pins momenteel is dit de collectie, alhoewel mijn stay pawsitive pin gister verdwaald is geraakt ergens tussen Nijmegen en Amsterdam en Zwolle
Dag lootje en dag Santa! : Wave: ik ben wat stiller omdat ik het enorm druk heb. Maar ik beloof dat ik vanaf morgen en vooral vanaf overmorgen wat actiever ga mee lezen om al die mooie en leuke pakketten te kunnen zien! Cadeautjes geven is altijd een plezier!
Ohh morgen al verzenddag, ik mag wel eens opschieten Ben zoooo benieuwd naar alle pakketten!
ryukapple
Geplaatst: 08-12-20 12:48
Marjo schreef:
Zijn er hier eigenlijk nog mensen die ook meedoen aan de Secret Santa van Reddit?
Mijn zus heeft dat gedaan een jaar een mooi pakket gehad 2de jaar kreeg ze een mok en een zalando waardebon met het buget dat over was. Hierna heeft ze niet meer meegedaan Aangezien er weinig controle over was
Oef, PostNL geeft nu aan dat er post van Ali komt die morgen verwacht wordt. A. Zou die verwachting juist blijken en b. Is het wat ik besteld heb voor Santa of is het een van de andere 11 pakjes?