Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 10:39

Ik zou figureren in Flikken Maastricht morgen, maar ik kreeg gisteren eind van de middag een mail dat ik om 19 uur aanwezig moest zijn. Eindtijd onbekend...
Dit ipv tussen 10 en 19 uur...

Ik woon er 2,5 uur auto rijden vandaan, dat gaat hem dus niet worden.

Zertab

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 11:58

Er zit een disbalans tussen mijn grote spieren en mijn core spieren, aldus mijn fysiotherapeut. En opzich vind ik dat niet heel gek, want ik train mijn grote spieren drie keer per week en mijn core... tja.. :') Dus nu moet ik mijn core gaan trainen. En dat betekent dus los fitnessen.. iemand motivatie voor mij? :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 12:02

MaTuMi schreef:
MaTuMi schreef:
Mijn katten die de hele tijd achter en onder de tv kast kijken. Maar er zit echt niks. Hun denken van wel.

Als vervolg hier op..
Nou.. we kwamen thuis vannacht en toen zagen we kots liggen van de katten. Maar echt helemaal vol met bloed dus dat is best schrikken. Maar we keken verder en er lagen overal druppeltjes bloed. Maar niks te zien aan de katten. Dus ik ging wat beter naar die kots kijken en ik zeg tegen Erwin, ik zie hier echt 2 ogen in zitten. En de katten waren de hele dag dus al achter de tv kast aan het loeren, maar wij zagen niks. Maar ik was inmiddels wel tot de conclusie gekomen dat het waarschijnlijk een muis moest zijn. Dus ik ging nog even verder kijken en toen vond ik de onthoofde muis op de bank. Brrrr.

Omg wat een horrorverhaal :oo

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 12:45

Dat ik mijn dure skafit handschoenen nergens weer kan vinden en ze juist nu wel aankan omdat mijn handen echt al zeer beginnen te doen van de kou.

En dat ik voor mijn idee eerst dacht dat ik ziek wordt maar mijn hoofd voelt alsof ik weer die hersenschudding heb. Nu voel ik mij door hoofdpijn uit mijn nek ook altijd ziek en moe. (geen paniek ik heb geen koorts, niet verkouden, hoest niet en ook niet benauwd) nu verfen mijn ouders het halve huis en ik kan ontzettend slecht tegen verflucht ik vindt het ronduit smerig dus waarschijnlijk voel ik mij daarom misselijk en hoofdpijn. Alleen na mijn hersenschudding voelt hoofdpijn altijd best heftig. Ook al is het al 1,5 jaar geleden het blijft een super gevoelige plek.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 13:12

Verflucht kan heel vervelend zijn hoor, zou mij niet verbazen als dat inderdaad ook (mede) veroorzaker is van je hoofdpijn :)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 13:14

Telpeva schreef:
Verflucht kan heel vervelend zijn hoor, zou mij niet verbazen als dat inderdaad ook (mede) veroorzaker is van je hoofdpijn :)

Ik vindt het ook gewoon zo smerig helemaal in combinatie met kachel en een warm huis. Ik associeer het ook met ziek voelen op de een of andere manier. Toen we dit huis net hadden was ik de eerste week ook flink ziek en toen werd er ook geverfd dus sindsdien kan ik het slecht hebben.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 16:00

Zebrastreep schreef:
Dat ik mijn dure skafit handschoenen nergens weer kan vinden en ze juist nu wel aankan omdat mijn handen echt al zeer beginnen te doen van de kou.

En dat ik voor mijn idee eerst dacht dat ik ziek wordt maar mijn hoofd voelt alsof ik weer die hersenschudding heb. Nu voel ik mij door hoofdpijn uit mijn nek ook altijd ziek en moe. (geen paniek ik heb geen koorts, niet verkouden, hoest niet en ook niet benauwd) nu verfen mijn ouders het halve huis en ik kan ontzettend slecht tegen verflucht ik vindt het ronduit smerig dus waarschijnlijk voel ik mij daarom misselijk en hoofdpijn. Alleen na mijn hersenschudding voelt hoofdpijn altijd best heftig. Ook al is het al 1,5 jaar geleden het blijft een super gevoelige plek.

Bakjes zout water neerzetten dit helpt de verflucht minder te worden.

Gewoon weer een zwart doekje na schoonmaken bureau collega's zijn dus gewoon varkens. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 16:05

Luchtballon die achter huis was geland. Zat ruimte daar en makkelijk te betreden. Besluiten die mafkezen weer op te stijgen, bijna een woning en bomen te raken om vervolgens aan de andere kant (100m verder) weer als een idioot neer te storten. Ging echt net goed. En boven de weg gingen ze gelijk naar beneden. Dus ver kwamen ze niet. Dom dom dom

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 16:27

.
Laatst bijgewerkt door Lori op 05-02-25 09:59, in het totaal 1 keer bewerkt

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 16:34

Bemoeizuchtige stalgenoten als je paard een blessure heeft, opeens zijn ze allemaal dierenarts.

En mn werk die onredelijke dingen vraagt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 16:56

Dat ik zo vreselijk moe ben de hele tijd, maar ook slecht slaap momenteel.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 17:01

Spastisch spiertje boven mijn knie, al de hele dag. Doe normaal >;)

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 18:21

Afbeelding

Wie zocht dit van de week :')

Ben zo moec :\ kan niks meer doen

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 18:30

Te veel gegeten, kan wel rollen. :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 18:43

Hele huis gedweild en fris, begint de kat sleetje te rijden omdat zn poep bleef hangen in zijn vacht. Gelukkig liet het los op het uitloopmatje.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 19:11

Mijn krakkemikkige lichaam dat nu overal pijn doet.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 19:26

Dat ik graag naar een concert wil, maar dan uiteindelijk niet ga, omdat ik dan alleen moet gaan en mijn ouders dan zijn van ‘er lopen daar rare types rond.’ (Ze verbieden niks, maar daardoor heb ik dan zoiets van laat maar)
Het is ook al wel duidelijk waarom ik gelukkig wordt van veel werken. Dan ben ik tenminste niet alleen en dan hoef ik geen invulling te zoeken voor mijn tijd.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-20 19:31

Kairos schreef:
Dat ik graag naar een concert wil, maar dan uiteindelijk niet ga, omdat ik dan alleen moet gaan en mijn ouders dan zijn van ‘er lopen daar rare types rond.’ (Ze verbieden niks, maar daardoor heb ik dan zoiets van laat maar)
Het is ook al wel duidelijk waarom ik gelukkig wordt van veel werken. Dan ben ik tenminste niet alleen en dan hoef ik geen invulling te zoeken voor mijn tijd.

Gewoon doen! Ik ging voor Corona regelmatig alleen naar concerten. Ik raakte juist gezellig aan de praat met mensen daar.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 19:33

xPabloBokt schreef:
Kairos schreef:

Gewoon doen! Ik ging voor Corona regelmatig alleen naar concerten. Ik raakte juist gezellig aan de praat met mensen daar.

Het enige probleem is dat het over een uur al is, dus mijn ouders zouden er al achter moeten staan en me brengen, want ov red ik niet :( Dusja misschien een andere keer en dan op tijd mezelf een schop geven

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 05:44

Wekker van mijn vriend ging een uur geleden. Hij is inmiddels op zijn werk en ik lig klaarwakker in bed.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-20 08:07

De katten die het nodig vonden lawaai te maken in de woonkamer waardoor ik nu wakker lig op dit tijdstip op een zondag.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 08:08

Dat m'n man z'n telefoon berichten kreeg en het geluid niet uit stond dus nu ben ik wakker...

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 08:14

Weer eens om 4 uur wakker geworden en niet meer kunnen slapen...

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 08:15

Onze kat die na hele verbouwingen aan de tuin, om de tuin zo kattenonstnapproof te maken toch steeds ontsnapt.
Zo frusterend.
Ik wil gewoon dat ze in de tuin blijft omdat een ander geen last hoeft te hebben van onze kat.
Ook gewoon voor haar veiligheid.

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 08:27

chanicha schreef:
Dat onze apotheek steeds een chronisch tekort aan Euthyrox 150 heeft |o
Hoe moeilijk kan zoiets zijn, neem aan dat ik niet de enige ben die het gebruikt ^)

Vraag je het wel op tijd aan? Of ben je zo iemand die een mailtje stuurt met “oeps heb vanmorgen mijn laatste pilletje geslikt” :')