Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MaTuMi schreef:MaTuMi schreef:Mijn katten die de hele tijd achter en onder de tv kast kijken. Maar er zit echt niks. Hun denken van wel.
Als vervolg hier op..
Nou.. we kwamen thuis vannacht en toen zagen we kots liggen van de katten. Maar echt helemaal vol met bloed dus dat is best schrikken. Maar we keken verder en er lagen overal druppeltjes bloed. Maar niks te zien aan de katten. Dus ik ging wat beter naar die kots kijken en ik zeg tegen Erwin, ik zie hier echt 2 ogen in zitten. En de katten waren de hele dag dus al achter de tv kast aan het loeren, maar wij zagen niks. Maar ik was inmiddels wel tot de conclusie gekomen dat het waarschijnlijk een muis moest zijn. Dus ik ging nog even verder kijken en toen vond ik de onthoofde muis op de bank. Brrrr.
Telpeva schreef:Verflucht kan heel vervelend zijn hoor, zou mij niet verbazen als dat inderdaad ook (mede) veroorzaker is van je hoofdpijn
Zebrastreep schreef:Dat ik mijn dure skafit handschoenen nergens weer kan vinden en ze juist nu wel aankan omdat mijn handen echt al zeer beginnen te doen van de kou.
En dat ik voor mijn idee eerst dacht dat ik ziek wordt maar mijn hoofd voelt alsof ik weer die hersenschudding heb. Nu voel ik mij door hoofdpijn uit mijn nek ook altijd ziek en moe. (geen paniek ik heb geen koorts, niet verkouden, hoest niet en ook niet benauwd) nu verfen mijn ouders het halve huis en ik kan ontzettend slecht tegen verflucht ik vindt het ronduit smerig dus waarschijnlijk voel ik mij daarom misselijk en hoofdpijn. Alleen na mijn hersenschudding voelt hoofdpijn altijd best heftig. Ook al is het al 1,5 jaar geleden het blijft een super gevoelige plek.
Kairos schreef:Dat ik graag naar een concert wil, maar dan uiteindelijk niet ga, omdat ik dan alleen moet gaan en mijn ouders dan zijn van ‘er lopen daar rare types rond.’ (Ze verbieden niks, maar daardoor heb ik dan zoiets van laat maar)
Het is ook al wel duidelijk waarom ik gelukkig wordt van veel werken. Dan ben ik tenminste niet alleen en dan hoef ik geen invulling te zoeken voor mijn tijd.
xPabloBokt schreef:Kairos schreef:Dat ik graag naar een concert wil, maar dan uiteindelijk niet ga, omdat ik dan alleen moet gaan en mijn ouders dan zijn van ‘er lopen daar rare types rond.’ (Ze verbieden niks, maar daardoor heb ik dan zoiets van laat maar)
Het is ook al wel duidelijk waarom ik gelukkig wordt van veel werken. Dan ben ik tenminste niet alleen en dan hoef ik geen invulling te zoeken voor mijn tijd.
Gewoon doen! Ik ging voor Corona regelmatig alleen naar concerten. Ik raakte juist gezellig aan de praat met mensen daar.