luuntje schreef:Anne datis eng.
Kan de gemeente die bosjes niet snoeien voor de veiligheid?

Er moet mijns inziens gewoon gejaagd gaan worden op de wolf want er lopen er veel teveel en ze zijn niet schuw.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luuntje schreef:Anne datis eng.
Kan de gemeente die bosjes niet snoeien voor de veiligheid?
Rennie89 schreef:De oorzaak van overstekend wild zijn wij mensen die snelwegen door hun territorium heen bouwen. Vind het nogal een uitspraak om maar te zeggen dat wolven afgeschoten moeten worden. En al helemaal in een topic als dezetotaal niet relevant
JPitty schreef:Echter, daar stond ook een busje van een pakketbezorger. Die snap ik dat hij even dubbel parkeert, want alle parkeerplaatsen waren vol. Dus ik schuif even naar links, net over de onderbroken streep die fietsstrook en rijbaan van elkaar scheidt, de rijbaan op.
JPitty schreef:Dank voor de uitleg. Dat is een regel die voor mij onbekend was, daar mag wel meer aandacht aan besteed worden volgens mij. Die heb ik echt niet geleerd op school, toen ik jong was.
ista schreef:JPitty schreef:Echter, daar stond ook een busje van een pakketbezorger. Die snap ik dat hij even dubbel parkeert, want alle parkeerplaatsen waren vol. Dus ik schuif even naar links, net over de onderbroken streep die fietsstrook en rijbaan van elkaar scheidt, de rijbaan op.
Waarschijnlijk heeft dat autootje zich dan aan jou geërgerd, aangezien jij hem voorrang had moeten verlenen. Jouw rijgedeelte wordt versperd, waardoor jij een bijzondere verrichting moet doen. Daar mag je het overige verkeer niet mee hinderen en die moet je dus voorrang verlenen
Edit: typo