Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 15:05

Amandavd schreef:
Het is niet aan jou om te bepalen wat andere mensen plaatsen.

Klopt, maar ik kan me er wel aan ergeren.
En laat daar hier nu net een goede uitlaatklep voor bestaan :)*

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 15:09

oomens schreef:
Amandavd schreef:
Het is niet aan jou om te bepalen wat andere mensen plaatsen.

Klopt, maar ik kan me er wel aan ergeren.
En laat daar hier nu net een goede uitlaatklep voor bestaan :)*

:roll: ook echt. Zo maak je de sfeer wel zeg.

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 15:10

Ergernissen over andere bokkers is niet toegestaan, dus laten we het gewoon weer on-topic houden. :)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 15:12

Ik ergerde aan mijn kat die vrolijk over mijn net-gedweilde vloer huppelde :=

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 15:13

Sorry hoor maar als hier alles gesloten is en in Amsterdam niet ga ik echt niet daarheen of je moet levensmoe zijn.
Kan niet begrijpen dat mensen zulke risico’s nemen, net zoals de Engelsen in Benidorm, wat een poedersuiker, sorry voor mijn woordgebruik maar die sleuren allerlei drank de winkels uit en gaan hutje op mutsje op een afgesloten terras zitten zuipen en lallen en dan gek vinden als de politie komt

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 15:20

oomens schreef:
LadyMadonna schreef:
Dan moet je niet piepen....
Denken in oplossingen, niet in problemen....

Dat dus. Het is hier de laatste tijd van een "ik deel af en toe een ergernis-topic" veranderd in een "wedstrijdje wie het meest psychisch in de knoop zit/depressief is-topic".

Ja, je kunt je soms ergens aan ergeren, maar dat wil niet zeggen dat (steeds dezelfde) mensen echt alleen maar aan een stuk moeten gaan miepen, klagen en emmeren hoe slecht ze het wel niet hebben, zonder ook maar in oplossingen te wíllen denken.

En ja, als je volwassen bent en er is geen ontbijt in huis, dan kun je daarvoor ook zelf de verantwoordelijkheid nemen in plaats van klagen over je moeder. Of, als je weet dat je later in de week niet in de gelegenheid gaat zijn om wat te halen, op een eerder tijdstip al wat vooruit plannen.

Of om met Brigitte Kaandorp te spreken: "Ik heb een heeeel zwaaaar leven..."

Als je niet tegen de ergernissen van mensen kan dan ga je uit dit topic. Maar ik krijg de boodschap wel binnen hoor, dan ga ik wel weg hier. Jammer, want ik vond dit topic altijd heel erg fijn.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 15:22

nicole_floor schreef:
Hebben alle hamsternaars niet inmiddels als hun wc papier in geslagen?

Ik zit een beetje in dubio. Het gaat heel slecht met de peetoom van mijn vriend. De kans is groot dat die volgende week overlijd. Dus komt er natuurlijk een begrafenis, maar hier wil ik dus eigenlijk niet heen gaan vanwege de carona. Maar ben bang dat mijn schoonouders van mij verwachten dat ik er wel bij ben.

Nou bij mijn moeder op het werk is iemand overleden (bejaarde tehuis) en de dienst mág niet eens fatsoenlijk gegeven worden.
Grote kans dat er überhaupt maar weinig tot geen mogen komen door de corona gekte. Belachelijk maar ook begrijpelijk. Ik begrijp iedere keuze.

Lestrange, maak je niet druk ik snap je.
Gisteren in een Lidl hadden de medewerkers ook amper pauze maar wel hadden ze daar vanuit de leidinggevende (denk ik dan) de tafel vol gegooid m ert kaasbroodjes en dergelijke zodat personeel niet in de rij hoefde.
Ook wel slim over nagedacht.
En ik zou voor opening gewoon wat apart gooien denk ik :')
Niet normaal die drukte.

Edit; bij mama op het werk is corona geconstateerd -O- die overleden persoon had dat niet maar wel 2 anderen al begreep ik en nu gaat alles getest worden.
Zijn andere afdelingen als waar mama staat maar toch. Je hoeft elkaar maar tegen te komen -O-
Wat naar voor die oude mensen ook :(
Ze zitten daar ook niet omdat ze perfect gezond zijn :(

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 15:29

Lestrange01 schreef:
Als je niet tegen de ergernissen van mensen kan dan ga je uit dit topic. Maar ik krijg de boodschap wel binnen hoor, dan ga ik wel weg hier. Jammer, want ik vond dit topic altijd heel erg fijn.

Ik kan wel tegen ergernissen van mensen, maar niet tegen mensen die alleen maar klagen en jammeren en helemaal nooit in oplossingen denken. Dat is echt iets anders.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 15:32

Nayomie schreef:
Ergernissen over andere bokkers is niet toegestaan, dus laten we het gewoon weer on-topic houden. :)

Als je ergens problemen over hebt, stuur diegene lekker zelf een PB. Als je de tijd hebt om hier te mekkeren, gebruik dan de PB knop om diegene zelf aan te spreken.

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 15:32

_San87_ schreef:
Door die stomme Belgen die gisteren massaal de grens overstaken naar Zeeland om te gaan terrassen en winkelen, is daar nu alles gesloten. Ik vind 't zo vervelend voor mijn vrienden daar, die nu hun tent moeten sluiten.

Agenten houden zelfs nu Belgen tegen die naar Zeeuws-Vlaanderen willen. Echt, waar zit t verstand van mensen :.

Ik ben een belg en ben absoluut de grens niet overgestoken, maar ik hoop dat je beseft dat die sluiting het beste is, en niet alleen in die steden maar dat NL beter ook gewoon alles zou sluiten en in lockdown gaat?[/quote]
Als die Belgen niet massaal naar Zeeuws-Vlaanderen zouden komen, was dat echt niet nodig, zoveel mensen wonen er niet en dan zouden de mensen die in Sluis wonen nog gewoon boodschappen kunnen doen :).[/quote]

Ik snap die Belgen ook echt niet hè laat dat duidelijk zijn. Ik walg er van en ik schaam me er voor.

Kunnen ze zelfs geen boodschappen doen dan?

Maar ik denk echt oprecht dat het beter is om alles wat niet open hoeft te zijn om in leven te blijven (supermarkten en apothekers enzo) gewoon te sluiten.

En om in het topic te blijven: mijn ergernis is dus dat dat in NL niet het geval is.

Edit: quote is mis gegaan

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 15:36

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 15:45

Steffi4 schreef:
Ik snap die Belgen ook echt niet hè laat dat duidelijk zijn. Ik walg er van en ik schaam me er voor.

Kunnen ze zelfs geen boodschappen doen dan?

Maar ik denk echt oprecht dat het beter is om alles wat niet open hoeft te zijn om in leven te blijven (supermarkten en apothekers enzo) gewoon te sluiten.

En om in het topic te blijven: mijn ergernis is dus dat dat in NL niet het geval is.

Edit: quote is mis gegaan

Ja goed, dat mag je natuurlijk vinden en ik denk ook dat er best wat meer gedaan kan worden, maar wat mijn klacht is, is dat Belgen blind de grens over gaan en juist dat wat ze in België niet mogen in Nederland wel gaan doen, en in grote getalen. Waardoor dus nu inderdaad de mensen die daar wonen nergens terecht kunnen omdat alle publieke parkings gesloten zijn :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 15:49

Vriend met dochter naar de huisartsenwachtpost. 40 graden :(

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 15:55

_San87_ schreef:
Mkango schreef:

Onderin hun bierglas waarschijnlijk.

Ja, dat moet wel. Echt bizar. Je gaat met je gezonde verstand toch niet massaal naar een klein grensstadje om lekker te winkelen en zuipen :').

Nu ook niet schijnheilig doen e. Die dorpen en stadjes leven daar al jaren op.

De timing is absoluut te idioot voor woorden maar als die stomme Belgen ook na Corona wegblijven mogen veel plekken er daar ook mee stoppen.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 15:56

DeMolenhoek schreef:
Vriend met dochter naar de huisartsenwachtpost. 40 graden :(

Ohjee! Sterkte!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 16:17

poes schreef:
_San87_ schreef:

Ja, dat moet wel. Echt bizar. Je gaat met je gezonde verstand toch niet massaal naar een klein grensstadje om lekker te winkelen en zuipen :').

Nu ook niet schijnheilig doen e. Die dorpen en stadjes leven daar al jaren op.

De timing is absoluut te idioot voor woorden maar als die stomme Belgen ook na Corona wegblijven mogen veel plekken er daar ook mee stoppen.

Je snapt toch hoop ik wel dat mijn klacht juist om de huidige situatie met het corona virus gaat, en niet om hoe het normaal is, he.

Wat is daar schijnheilig aan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 16:19

Dat we wss thuis moeten gaat werken, maar ons internet zo belabberd is dat dat voor mij wss niet zo soepel gaat lopen. Lang leve het buiten af wonen zonder kabel of glasvezel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 16:31

_San87_ schreef:
Je snapt toch hoop ik wel dat mijn klacht juist om de huidige situatie met het corona virus gaat, en niet om hoe het normaal is, he.

Dat snap ik ook niet helemaal inderdaad. := Als het Zuid Hollanders of Brabanders waren geweest, had je ze waarschijnlijk ook "stom" genoemd, en terecht.

Ik erger me echt dat ik al dik 20 jaar tótaal geen zelfbeheersing heb als het aankomt op het drinken van Milo, maar nu ik volwassen ben is er niemand die me ervoor op m'n sodemieter kan even. :') Gelukkig werk ik niet naast de deur en is de Zuid Afrikaanse winkel al dicht als ik 's avonds thuiskom van werk, anders was er helemaal geen houden meer aan. :')

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 16:37

Doordeweeks hoor je op de tv niks anders dan corona en in het weekend gewoon niks. :+ Blijkbaar geen corona in het weekend.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 16:40

Mkango schreef:
_San87_ schreef:

Dat snap ik ook niet helemaal inderdaad. := Als het Zuid Hollanders of Brabanders waren geweest, had je ze waarschijnlijk ook "stom" genoemd, en terecht.

Ik erger me echt dat ik al dik 20 jaar tótaal geen zelfbeheersing heb als het aankomt op het drinken van Milo, maar nu ik volwassen ben is er niemand die me ervoor op m'n sodemieter kan even. :') Gelukkig werk ik niet naast de deur en is de Zuid Afrikaanse winkel al dicht als ik 's avonds thuiskom van werk, anders was er helemaal geen houden meer aan. :')

En als het Duitsers waren geweest al helemaal :D.
Laatst bijgewerkt door _San87_ op 15-03-20 16:54, in het totaal 1 keer bewerkt

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 16:53

Mkango schreef:
_San87_ schreef:

Wat is Milo? :o?

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 17:08

Wou ook al gaan googlen zigranta :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 17:09

zigranta schreef:
Wat is Milo? :o?

Soort chocolademelkpoeder, maar met malt erin en niet zo heel zoet, die vooral op het zuidelijk halfrond en enkele Aziatische landen erg populair is... en waarvan ik dus vijf scheppen in een mok gooi, die verder vul met havermelk, waarna ik de poeder eruit lepel, meer poeder erin gooi, dat eruit lepel etc. tot de mok leeg is. :')
Gelukkig is dit een universeel probleem:
Afbeelding

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 17:26

Ik erger mij ook echt aan de commotie rondom dit hele virus.

Lijkt mij inmiddels duidelijk dat zeker 3/4 van de wereld dit gaat krijgen, dit heeft of al heeft gehad. Snap de paniek echt niet, net alsof hamsteren en paniekzaaien het allemaal minder maakt of tegen houdt.. Lekker normaal doen man, mijd drukke plekken, hou je een beetje een de richtlijnen en zit het gewoon uit.

Ik werk zelf in de medische wereld, en mijn moeder ook, we hebben het zelf nog niet van dichtbij gezien, maar vrienden van ons wel. Ons staat een enorm heftige periode te wachten, en wij willen nu nog een beetje rust en normaal onze boodschappen kunnen doen. Schijnbaar teveel gevraagd.

Panieken is zo fiets nutteloos he :r

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 17:45

scholen dicht, dus ga sws niet naar school