Amandavd schreef:Het is niet aan jou om te bepalen wat andere mensen plaatsen.
Klopt, maar ik kan me er wel aan ergeren.
En laat daar hier nu net een goede uitlaatklep voor bestaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oomens schreef:LadyMadonna schreef:Dan moet je niet piepen....
Denken in oplossingen, niet in problemen....
Dat dus. Het is hier de laatste tijd van een "ik deel af en toe een ergernis-topic" veranderd in een "wedstrijdje wie het meest psychisch in de knoop zit/depressief is-topic".
Ja, je kunt je soms ergens aan ergeren, maar dat wil niet zeggen dat (steeds dezelfde) mensen echt alleen maar aan een stuk moeten gaan miepen, klagen en emmeren hoe slecht ze het wel niet hebben, zonder ook maar in oplossingen te wíllen denken.
En ja, als je volwassen bent en er is geen ontbijt in huis, dan kun je daarvoor ook zelf de verantwoordelijkheid nemen in plaats van klagen over je moeder. Of, als je weet dat je later in de week niet in de gelegenheid gaat zijn om wat te halen, op een eerder tijdstip al wat vooruit plannen.
Of om met Brigitte Kaandorp te spreken: "Ik heb een heeeel zwaaaar leven..."
nicole_floor schreef:Hebben alle hamsternaars niet inmiddels als hun wc papier in geslagen?
Ik zit een beetje in dubio. Het gaat heel slecht met de peetoom van mijn vriend. De kans is groot dat die volgende week overlijd. Dus komt er natuurlijk een begrafenis, maar hier wil ik dus eigenlijk niet heen gaan vanwege de carona. Maar ben bang dat mijn schoonouders van mij verwachten dat ik er wel bij ben.
Lestrange01 schreef:Als je niet tegen de ergernissen van mensen kan dan ga je uit dit topic. Maar ik krijg de boodschap wel binnen hoor, dan ga ik wel weg hier. Jammer, want ik vond dit topic altijd heel erg fijn.
_San87_ schreef:Door die stomme Belgen die gisteren massaal de grens overstaken naar Zeeland om te gaan terrassen en winkelen, is daar nu alles gesloten. Ik vind 't zo vervelend voor mijn vrienden daar, die nu hun tent moeten sluiten.
Agenten houden zelfs nu Belgen tegen die naar Zeeuws-Vlaanderen willen. Echt, waar zit t verstand van mensen.
Steffi4 schreef:Ik snap die Belgen ook echt niet hè laat dat duidelijk zijn. Ik walg er van en ik schaam me er voor.
Kunnen ze zelfs geen boodschappen doen dan?
Maar ik denk echt oprecht dat het beter is om alles wat niet open hoeft te zijn om in leven te blijven (supermarkten en apothekers enzo) gewoon te sluiten.
En om in het topic te blijven: mijn ergernis is dus dat dat in NL niet het geval is.
Edit: quote is mis gegaan
_San87_ schreef:Mkango schreef:
Onderin hun bierglas waarschijnlijk.
Ja, dat moet wel. Echt bizar. Je gaat met je gezonde verstand toch niet massaal naar een klein grensstadje om lekker te winkelen en zuipen.
poes schreef:_San87_ schreef:
Ja, dat moet wel. Echt bizar. Je gaat met je gezonde verstand toch niet massaal naar een klein grensstadje om lekker te winkelen en zuipen.
Nu ook niet schijnheilig doen e. Die dorpen en stadjes leven daar al jaren op.
De timing is absoluut te idioot voor woorden maar als die stomme Belgen ook na Corona wegblijven mogen veel plekken er daar ook mee stoppen.
_San87_ schreef:Je snapt toch hoop ik wel dat mijn klacht juist om de huidige situatie met het corona virus gaat, en niet om hoe het normaal is, he.
Wat is daar schijnheilig aan?
Mkango schreef:_San87_ schreef:Je snapt toch hoop ik wel dat mijn klacht juist om de huidige situatie met het corona virus gaat, en niet om hoe het normaal is, he.
Dat snap ik ook niet helemaal inderdaad.Als het Zuid Hollanders of Brabanders waren geweest, had je ze waarschijnlijk ook "stom" genoemd, en terecht.
Ik erger me echt dat ik al dik 20 jaar tótaal geen zelfbeheersing heb als het aankomt op het drinken van Milo, maar nu ik volwassen ben is er niemand die me ervoor op m'n sodemieter kan even.Gelukkig werk ik niet naast de deur en is de Zuid Afrikaanse winkel al dicht als ik 's avonds thuiskom van werk, anders was er helemaal geen houden meer aan.
Mkango schreef:_San87_ schreef:Je snapt toch hoop ik wel dat mijn klacht juist om de huidige situatie met het corona virus gaat, en niet om hoe het normaal is, he.
Dat snap ik ook niet helemaal inderdaad.Als het Zuid Hollanders of Brabanders waren geweest, had je ze waarschijnlijk ook "stom" genoemd, en terecht.
Ik erger me echt dat ik al dik 20 jaar tótaal geen zelfbeheersing heb als het aankomt op het drinken van Milo, maar nu ik volwassen ben is er niemand die me ervoor op m'n sodemieter kan even.Gelukkig werk ik niet naast de deur en is de Zuid Afrikaanse winkel al dicht als ik 's avonds thuiskom van werk, anders was er helemaal geen houden meer aan.
zigranta schreef:Wat is Milo?