Hier is het nu wat rustiger, regent zachtjes en de wind ook wat minder.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Rocamor schreef:Ik heb net een rondje eigen huis, huis overbuuv en stukje straat gedaan. links en rechts wel schade, flinke bomen om in het dorp.
Ik vond dit al een ramp, nu even stilte voor de veel ergere storm die over een half uurtje gaat huishouden. pffffff
Matheno schreef:Hier zijn inmiddels wat bomen om..
Op de snelwegen is het ook gevaarlijk:
[ [url=m/6222XH.jpg]Afbeelding[/url] ]
XladyX schreef:Rocamor schreef:Ik heb net een rondje eigen huis, huis overbuuv en stukje straat gedaan. links en rechts wel schade, flinke bomen om in het dorp.
Ik vond dit al een ramp, nu even stilte voor de veel ergere storm die over een half uurtje gaat huishouden. pffffff
Op welk tijdstip ligt het hoogtepunt voor NH, of waar kan je dat terugvinden?
Elinaa schreef:Hier noord oost groningen nog redelijk rustig in vergelijking met andere delen van het land.
Het waait wel redelijk en er valt lichte regen.
Ik twijfel alleen enorm om mijn pony's te verhuizen.
Ze staan nu zonder bomen tussen een dijk en een fabriek in.
Andere weiland staat vol met struiken en kleinere bomen.
Beide hebben een risico...
Siersma schreef:TessaxQuincy schreef:Hier nu op Texel, d'r gebeurd nog niet zoveel.[ [url=m/XVY7gJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Grappig dat jij nu op Texel bent, ik zit in Havelte.
Hier waait het pittig, voor hier dan he. En nu is het droog maar echt heel bewolkt
Siersma schreef:TessaxQuincy schreef:Hier nu op Texel, d'r gebeurd nog niet zoveel.[ [url=m/XVY7gJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Grappig dat jij nu op Texel bent, ik zit in Havelte.
Hier waait het pittig, voor hier dan he. En nu is het droog maar echt heel bewolkt
MarjanB schreef:Elinaa schreef:Hier noord oost groningen nog redelijk rustig in vergelijking met andere delen van het land.
Het waait wel redelijk en er valt lichte regen.
Ik twijfel alleen enorm om mijn pony's te verhuizen.
Ze staan nu zonder bomen tussen een dijk en een fabriek in.
Andere weiland staat vol met struiken en kleinere bomen.
Beide hebben een risico...
Ik zou kijken wat er gebeurt als er wat om gaat.. als omheining door is heb je ook weer veel risico
TessaxQuincy schreef:Mijn nicht stuurde net al een filmpje dat het in Meppel idd best hard waaide, haar trampoline vloog al de tuin door. Hoop dat het hier mee gaat vallen. Maar lees dat het hier na 12u harder gaat waaien. Moeten dus nog even bedenken wat we gaan doen. Wilden eigenlijk naar Den Burg gaan maar weet niet of dat nu verstandig is?