Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 19:34

Steeph schreef:
Dat heb ik vorige keer ook geprobeerd, ik gaf toen aan dat iets de vorige les niet helemaal gegaan was zoals ik hoopte en dat dat me best wel dwars zat. Toen werd het meteen weggewuifd en niet serieus genomen. Einde van die les dus nog eens geprobeerd en er zelfs bij zitten janken omdat mijn boodschap gewoon niet over kwam of hij wilde het gewoon niet horen.
Een tijdje terug is mijn examen ingepland voor begin september, een les later kwam hij er ineens mee dat ik beter nog vier extra lessen kon nemen. Toen aangegeven dat ik daar even overna wilde denken (in verband met de kosten en of die vier extra lessen echt nog wat uit gingen maken op mijn pakket van 30), maar blijkbaar heb ik dat niet helemaal netjes verwoord ofzo want de reactie die ik daarop kreeg was enorm denigrerend... :n
Als ik mijn papiertje heb, of als het contract voorbij is dan krijgen ze een dikke vette negatieve recensie :evaw:

Heb je niet de mogelijkheid om van instructeur te wisselen?

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 19:38

Mensen die “bitloos” in hun bio op instagram zetten. Leuk hoor dat jij zonder rijd maar dat maakt je niet beter dan de rest.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 19:44

Whale schreef:
Steeph schreef:
Dat heb ik vorige keer ook geprobeerd, ik gaf toen aan dat iets de vorige les niet helemaal gegaan was zoals ik hoopte en dat dat me best wel dwars zat. Toen werd het meteen weggewuifd en niet serieus genomen. Einde van die les dus nog eens geprobeerd en er zelfs bij zitten janken omdat mijn boodschap gewoon niet over kwam of hij wilde het gewoon niet horen.
Een tijdje terug is mijn examen ingepland voor begin september, een les later kwam hij er ineens mee dat ik beter nog vier extra lessen kon nemen. Toen aangegeven dat ik daar even overna wilde denken (in verband met de kosten en of die vier extra lessen echt nog wat uit gingen maken op mijn pakket van 30), maar blijkbaar heb ik dat niet helemaal netjes verwoord ofzo want de reactie die ik daarop kreeg was enorm denigrerend... :n
Als ik mijn papiertje heb, of als het contract voorbij is dan krijgen ze een dikke vette negatieve recensie :evaw:

Heb je niet de mogelijkheid om van instructeur te wisselen?

Helaas niet per direct/snel. Ik heb de fout gemaakt om via een groot bedrijf een contract aan te gaan met een rijschool met één rijinstructeur. Mocht ik na mijn eerste examen gezakt zijn, ga ik hier wel achteraan omdat ik dan herexamengarantie heb (aangezien ik volledig het advies van mijn rijinstructeur opgevolgd heb).

ScarOfWars

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 20:11

Het ging de afgelopen dagen enorm goed, mentaal gezien, en nu kakt het weer in.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-19 20:21

Dat ik zo veel in huis wil doen maar eigenlijk nog te moe ben

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 20:21

Wespen

Die beesten mogen van mij allemaal spontaan dood vallen.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 20:30

sureido schreef:
Wespen

_O- ben visueel ingesteld _O- Iedereen enkeldiep in de wespenlijken.....

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-19 20:33

Cowboy55 schreef:
sureido schreef:
Wespen

:7

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 20:36

Aan de buurvrouw die een pakketje heeft aangenomen voor mij omdat ik even weg was (Post NL komt precies als de hond moet plassen :') ) maar vervolgens blijkbaar weg is gegaan en nu nog steeds niet thuis is. Neem het dan niet aan -O-

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 21:28

Deze hele week, mijn paniek tijdens de was vouwen. Alle familie die weer eens achter m'n reet aan zit omdat ze dit jaar mijn verjaardag eens niet vergeten zijn. En ik morgen pas jarig ben :roll:. Wat heb ik toch een schurft aan mijn verjaardag. Blij als het volgende week is, dan zijn alle pijnlijke herinneringen weer lekker braaf weggestopt.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 21:36

Meerdere mensen die afspraken afzeggen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 22:28

Het is bijna niet te geloven, maar na 2 monteurs heb ik dan nu eindelijk tv en internet zoals het hoort *\o/* :P

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 22:43

Daenerys schreef:
Aan de buurvrouw die een pakketje heeft aangenomen voor mij omdat ik even weg was (Post NL komt precies als de hond moet plassen :') ) maar vervolgens blijkbaar weg is gegaan en nu nog steeds niet thuis is. Neem het dan niet aan -O-

Of zorg dat je thuis bent als je wat laat bezorgen. :))

Nee sorry flauw. Snap dat het irritant is.. wij hebben zelf erg lieve buren die altijd onze pakketjes aan nemen dus ik kan me voor stellen dat het kak is.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 22:45

Dat er nu nog iemand met een paard langs kwam over de weg, met alleen een de zaklamp van een telefoon aan...

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 22:56

Giolli schreef:
Daenerys schreef:

Of zorg dat je thuis bent als je wat laat bezorgen. :))

Nee sorry flauw. Snap dat het irritant is.. wij hebben zelf erg lieve buren die altijd onze pakketjes aan nemen dus ik kan me voor stellen dat het kak is.

Tja die reactie kon ik verwachten :D Maar de hond zal toch uitmoeten binnen een tijdvak van 8 uur :Y)
Laatst bijgewerkt door Daenerys op 30-07-19 23:00, in het totaal 2 keer bewerkt

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 22:59

Wanneer je hoognodig nieuwe kleding nodig hebt maar nergens iets leuks kan vinden |o

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 23:06

Daenerys; oh ik voel je. Hier wordt het pakketje ook altijd bezorgd als ik nét baby naar bed breng. :x

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 23:27

Cowboy55 schreef:
sureido schreef:
Wespen

-O- nee auw ...

Maar er komt nog een heel wespenleger aan zag ik op fb.. ik ben zo iemand die niet rustig blijft zitten :+ want ze komen echt gevaarlijk dicht in de buurt en even niet opletten...

Tucktuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 23:47

Dat ik vrijdag op werk duidelijk had gemaakt het niet te waarderen als ik tijdens mijn vakantie gebeld zou worden. En jawel vanavond gebeld door een collega met vragen wat in een werkinstructie stond en ik ook al minstens 5 keer had uitgelegd en laten zien _-:( :list: .

Daarbij komt dat ik hoorde dat mijn manager mijn prive nummer hiervoor had gegeven. Dus die gemeld dat ik dat niet waardeerde en of hij dit volgende keer eerst aan mij wilt vragen of hij mijn nummer mag geven. En dat kon hij niet waarderen %)

Grrr begon net een vakantie gevoel te krijgen. En poef weg is die. Hopelijk krijg ik niet meer telefoontjes.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 23:48

Tucktuck schreef:
Dat ik vrijdag op werk duidelijk had gemaakt het niet te waarderen als ik tijdens mijn vakantie gebeld zou worden. En jawel vanavond gebeld door een collega met vragen wat in een werkinstructie stond en ik ook al minstens 5 keer had uitgelegd en laten zien _-:( :list: .

Daarbij komt dat ik hoorde dat mijn manager mijn prive nummer hiervoor had gegeven. Dus die gemeld dat ik dat niet waardeerde en of hij dit volgende keer eerst aan mij wilt vragen of hij mijn nummer mag geven. En dat kon hij niet waarderen %)

Grrr begon net een vakantie gevoel te krijgen. En poef weg is die. Hopelijk krijg ik niet meer telefoontjes.

Ik ben op vakantie zoek het zelf uit of wacht tot ik terug ben fijne dag :wave:

Tucktuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 23:52

Erge is toen die collega vrijdag zei ik bel je wel gaf ik al aan dat ik niet zou opnemen. Was toen heel duidelijk dat ik een telefoontje niet zou waarderen. Helaas lette ik vanavond, werd om 6 uur gebeld, niet op dus nam wel de telefoon op. Heb hem netjes geholpen ( voor zover dat gaat op afstand). En heb daarna nogmaals gezegd niet meer te bellen.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 23:52

Aan het Nederlandse gezin bij het ontbijt. Echt, je haalt Nederlanders en hun onopgevoede kinderen er zo uit nog voor ze een woord gesproken hebben. _-:(

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 23:59

Aan mezelf alweer...

Druk maken om dingen, me daardoor poedersuiker voelen, me nog meer druk maken...

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 00:09

Dat ik enkel aan mijn dood kan denken, terwijl ik daar echt zo klaar mee ben. De tocht uit het dal is toch langer dan verwacht

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 04:02

Gisteren beroerd geworden op de moestuin incl. overgeven.