Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_lautje_ schreef:Echt als je zelfs moet discussiëren over ijsjes....
_lautje_ schreef:Imj: heel ander kind met deze melk. Drinken blijft wel een ding want ze mist kracht. En ze is echt heel snel doodop. Zondag hadden we verjaardag van haar overgrootoma. Dan is het 2 dagen bijna fulltime slapen.
IMJ schreef:_lautje_ schreef:Imj: heel ander kind met deze melk. Drinken blijft wel een ding want ze mist kracht. En ze is echt heel snel doodop. Zondag hadden we verjaardag van haar overgrootoma. Dan is het 2 dagen bijna fulltime slapen.
Ach.. dat is toch wel wat he?
Nou hoef je er niet teveel over te vertellen als je dat niet wil natuurlijk want ik begrijp het als je dat prive vindt! Heeft de kinderarts enig idee hoe het kan?
_lautje_ schreef:Imj: heel ander kind met deze melk. Drinken blijft wel een ding want ze mist kracht. En ze is echt heel snel doodop. Zondag hadden we verjaardag van haar overgrootoma. Dan is het 2 dagen bijna fulltime slapen.
linnie050 schreef:Collectie koko noko van vorig jaar viel inderdaad klein.
Dit jaar op maat.
Echt leuk de schoenen van donsje
Erg stoer Lonneke! Leuk hoor
Ik zit te denken de tuinbroek van minikid nog te kopen
[ [url=m/OtKIrB.png]Afbeelding[/url] ]
caro29 schreef:Hier wordt aangeraden zoveel mogelijk blote voeten. Nu loopt die van mij alleen langs dingen. Zelfs de schoenenwinkel zeiden koop maar als hij los loopt. Hij heeft wel 3 paar schoenen. Volgende week krijgt hij een brace voor zijn voet en hopelijk kan hij dan normaal staan.
Die donsjes zijn mooi. Vooral de bovenste