Groningers zeggen ook vaak ja achter een zin. Het zal zo aangeleerd zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Eske_B schreef:Wat voor eten/drinken is verstandig om mee te nemen tijdens een (lastig) tentamen om 18u 's avonds morgen?
ontbijtkoek en iets met veel suiker, cola oid. Maar zelf neem ik altijd alleen wat water mee. Eten tijdens een tentamen vind ik irritant.
Eske_B schreef:Wat voor eten/drinken is verstandig om mee te nemen tijdens een (lastig) tentamen om 18u 's avonds morgen?
_Anke schreef:Of een aansteker en marshmellows mee. Kun je je examen aansteken als je geen zin meer hebt
Eske_B schreef:Op de uni hier mag je gewoon eten ja tijdens tentamensEten moet wel uit krakende verpakkingen zijn.
Ik denk dat ik van tevoren idd lekker ga eten en een banaan+wat brood meeneem. Dat ruikt niet zo, dus stoor ik mensen ook niet echt._Anke schreef:Of een aansteker en marshmellows mee. Kun je je examen aansteken als je geen zin meer hebt
Kijk, dat zijn de ideeën
Froukje schreef:Of nog beter een Aleve Feminax (schrijf ik dat zo goed) die werken IMO wat beter dan een paracetamol.
c_alsemgeest schreef:Froukje schreef:Of nog beter een Aleve Feminax (schrijf ik dat zo goed) die werken IMO wat beter dan een paracetamol.
Het bloemetje op de verpakking doet niet echt veel hoor
Aleve feminax is ook gewoon naproxen(natrium) alleen dan met een kek vrouwelijk doosje en een paar euro meer
Dus exact hetzelfde als normale aleve of andere naproxen tabletten