Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sure_lee

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 16:18

Lastig hyppolyte.
Kun je dat analyseren niet uitschakelen? Want kan me voorstellen dat de lol er dan vanaf gaat. Ik doe dat helemaal niet en dat is heerlijk. maar kan me goed voorstellen dat dat heel lastig is en je dat ook niet altijd wilt.

Hier gaat het nog steeds helemaal top. Terug in het ritme van werk. Maar ook dat is echt fijn. Samen slapen, wakker worden, eten, hond uit laten.
Vandaag kennen we elkaar precies 2 maanden. Echt bijzonder.... morgen hebben we een dag huizen bezichtigen gepland :=

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-17 16:39

Nee, ik kan dat slecht uitschakelen, als ik bij hem ben gaat het prima hoor, maar in die weken dat ik hem niet zie dan gaat het toch malen op een gegeven moment. Zoals ik al eerder zei heb ik ook ergens een stemmetje wat zegt dat ik voorzichtig moet zijn. En die ex van hem die contact opgenomen heeft helpt dan ook niet. Hij zei wel ook vandaag dat als we een relatie niet volhouden, dat ie me eigenlijk niet uit zijn leven kwijt wil en dat gevoel deel ik. Misschien is het beter als we het op een vriendschap houden ofzo, maar ik weet ook niet of ik dat kan met hem, misschien wel.

Whuuut! huizenbezichtigingen! Wow!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 16:44

Misschien is het ook wel een teken dat je dat niet kan uitschakelen? Dat je onderbewuste toch probeert te zeggen dat het niet goed zit ofzo

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-17 16:57

Hmm weet ik niet, ik heb dat sowieso wel vaak. NIet voor niks dat ik zo lang vrijgezel ben geweest he :'). Ik ben nu gewoon teveel bezig met de minpunten en niet met de leuke dingen.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 17:08

Ik heb datzelfde probleem, en kan me voorstellen dat je het nog even erger hebt doordat die ex contact met je heeft opgenomen. Ik heb ook altijd een onderbuik gevoel gehad met mijn laatste ex, dat bleek uiteindelijk te kloppen. Maar het zegt niet altijd alles. Wel een lastig probleem -O-

Ik swipe dus alleen nog maar heeeeule knappe kerels naar rechts, zodat ik haast zeker weet dat het geen match wordt omdat dat alleen maar ingewikkeld is met alles wat ik nog heb lopen. Kan natuurlijk ook alles naar links swipen maar bij sommigen denk ik, gewoon te knap om naar links te swipen, dat kan gewoon echt niet :+
Heb nu dus toch een match met een te knappe man :wow:

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-17 17:17

Nou ja, bij mijn ex had ik helemaal geen onderbuikgevoel en dat had ik beter wel kunnen hebben :'). Bij hem heb ik vanaf het eerste moment heel sterk een gevoel dat dit wel eens de laatste zou kunnen worden, maar ook dat ik op mijn hoede moet zijn. Heel tegenstrijdig dus, het gevoel is heel fijn, maar dat stemmetje is er ook. En ik ben er een ster in om dingen kapot te analyseren en dan weer af te haken om de een of andere reden. Ik doe al jaren niet anders.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 17:18

Is natuurlijk wel heel persoonlijk wat een mega knappe man is. Mannen die eruit zien als een fotomodel vind ik vreselijk. Op Tinder swipede ik die juist weg. Val er niet op maar die komen bij mij ook altijd onbetrouwbaar over ofzo. :') Vooroordelen..

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 17:30

Jildau schreef:
Is natuurlijk wel heel persoonlijk wat een mega knappe man is. Mannen die eruit zien als een fotomodel vind ik vreselijk. Op Tinder swipede ik die juist weg. Val er niet op maar die komen bij mij ook altijd onbetrouwbaar over ofzo. :') Vooroordelen..

Ja is ook persoonlijk Haha, maar die fotomodelmannen heb ik ook echt niks mee!
Alhoewel deze ook best als fotomodel door zou kunnen maar gelukkig niet van die kijk-mij-mooi-zijn-foto's

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 18:12

Die "kijk mij mooi zijn" profielen zijn vaak ook niet de meest serieuze. Te knap ging ook altijd gewoon de andere kant op. Mijn vriend ook bijna :') Is dat ik m al irl had gezien en dus wist wat de meer recente foto was.

Lastige situatie.. ook met die ex er nog bij. Is het niet een idee wel z'n kids te ontmoeten? Dat er dan miss minder tijd zit ook tussen afspreken? Misschien krijg je dan een duidelijker gevoel erbij?

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 19:23

Och ik kom vaak genoeg profielen tegen waarvan ik me af vraag of dat geen van internet geplukte foto's zijn, maar ja, daar is de block functie voor :P

Hyppolyte, is het niet eerder slim om de kinderen inderdaad te ontmoeten? Kan je juist een zetje geven om de twijfel weg te nemen lijkt me? :)

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 19:31

Ik heb morgen mn date, heb nu al dikke stress :') Hij heeft er iig zin in!

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 19:52

Ja hyppolyte ik zou inderdaad ook die kinderen gaan ontmoeten. Als hij dat voorsteld zou ik dat doen.

Ik ben weer aan het swipen!

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 19:57

mirthheee schreef:

Have fun *\o/*

Ik zou persoonlijk de kinderen alleen willen ontmoeten als het al aardig serieus is. Het kan best moeilijk zijn voor de kinderen als ze om de haverklap een nieuwe 'mama' of vriendin van papa ontmoeten.

Urbanus

Nee ik zou die kinderen niet ontmoeten, zolang je niet zeker bent van die man moet je die kinderen er niet bij betrekken.

Flessuh

mirthheee schreef:

Komt heus wel goed :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 20:08

lieveli schreef:
Nee ik zou die kinderen niet ontmoeten, zolang je niet zeker bent van die man moet je die kinderen er niet bij betrekken.

Helemaal mee eens :j

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 20:10

Flessuh schreef:
mirthheee schreef:

Weet in iedergeval dat het geen type is voor klompen.. :')

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 20:27

mirthheee schreef:
Flessuh schreef:

Weet in iedergeval dat het geen type is voor klompen.. :')

En anders breekt je klomp? :+

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 20:32

Flessuh schreef:
En anders breekt je klomp? :+

Nee hoor, dan zeg ik adios tot nooit meer ziens. :+

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 20:37

lieveli schreef:

Dit dus, en daarbij altijd van jezelf uitgaan waar jij je prettig bij voelt

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 21:38

Kinderen inderdaad pas doen als het voor jou ook goed zit. Toch wel een lastig iets vind ik zelf.

Mijn ex tinder date die mij gisteren bedreigde en opbelde dat hij mij zou gaan stalken. Stuurde later op de dag een excuus voor zijn gedrag met erbij dat hij mij met rust zou laten.

Vanochtend stond ik op een seks site (geen foto van mij hoor )
Met naam woonplaats en werd ik dus op m'n werk door allemaal mensen gebeld om af te spreken.

Gelukkig alles zwart op wit en m'n gesprekken worden opgenomen als ik aan het bellen ben dus dat scheelt.

Politie heeft pas woensdag tijd voor de aangifte....

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 21:42

Thenexttry schreef:
Kinderen inderdaad pas doen als het voor jou ook goed zit. Toch wel een lastig iets vind ik zelf.

Mijn ex tinder date die mij gisteren bedreigde en opbelde dat hij mij zou gaan stalken. Stuurde later op de dag een excuus voor zijn gedrag met erbij dat hij mij met rust zou laten.

Vanochtend stond ik op een seks site (geen foto van mij hoor )
Met naam woonplaats en werd ik dus op m'n werk door allemaal mensen gebeld om af te spreken.

Gelukkig alles zwart op wit en m'n gesprekken worden opgenomen als ik aan het bellen ben dus dat scheelt.

Politie heeft pas woensdag tijd voor de aangifte....

Wow jeetje wat een mong*ol zeg! }:0

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 21:44

Dat meeeeen je niet!!!
Dat wordt nog wat dus.
Goed dat je alles bewaart etc en als je je bedreigt voelt, gelijk de politie weer bellen.

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 21:55

Die advertenties zijn gelukkig weg.
Vroeg de politie of dat ze dus gewoon een week zouden blijven staan aangezien ik woensdag pas terecht kon. Kreeg als antwoord dat ze toch niet gelijk iets konden doen..

Hoe bedoel je een beetje krom.

Wel moest ik zodra ik hem.ergens tegen zou komen gelijk 112 bellen..

Heb ze vriendelijk verteld dat ik waarschijnlijk niet het besef heb om 112 te bellen dus dat ik voor hem hoopte hem niet tegen te komen.

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 22:13

Bestaan er serieus zulke sneue mannen?
Zou me bijna gaan schamen omdat ik een kerel ben