_KiMbErLeY_ schreef:*knip*
En wat is dan de definitie van nuttig
Nuttig voor je Secret Santa, wat anders?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rebecca schreef:
Mwah opzich niet iedereen heeft tijd voor bokt , maar vermoed dat de helft hier niet eens post of misschien max 4 berichten. Zou toch leuker zijn als de hele groep gewoon gezellig blijft posten , en elkaar bij wijze van op de kast jaagt
Ik opper dat het weer terug moet naar een bescheiden aanral het is zo groot nu
Lienepien95 schreef:SpeechLess schreef:@Lienepien: misschien ook handig om even aan ynskek of dott te vragen of ze ook je secret santa een pb willen sturen met die tekst
Al gedaan! Die raadde mij aan om het ook even hier te plaatsen
Rebecca schreef:
Mwah opzich niet iedereen heeft tijd voor bokt , maar vermoed dat de helft hier niet eens post of misschien max 4 berichten. Zou toch leuker zijn als de hele groep gewoon gezellig blijft posten , en elkaar bij wijze van op de kast jaagt
ynskek schreef:[naam] schreef:
Volgend jaar gaan We qua deelnemers aantallen ook weer indammen
Lalidan schreef:Ik ben wel benieuwd hoeveel pakketjes er al daadwerkelijk morgen weg gaan. Zijn genoeg die hem al klaar hebben, maar dat zegt natuurlijk niet dat hij ook al weg gaat. Spannend!
Lalidan schreef:rockwitch schreef:Ik moet de boel eens in een doos gaan stoppen. Maar heb 1 hele grote doos en geen vulling ofzo. Dus dat wordt em denk ik niet.
Geen kranten of folders? Desnoods bij de buren weg ofzo?