Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
shaddy82 schreef:Vannacht behoorlijk te keer gegaan hier, heel hard geregend, hagel en flink onweer
Grootste piek zat tussen 12 en half 1, ben er nog doorheen geweest om toch mijn
pony's maar op stal te gaan zetten
Shiloh schreef:Ik zie dit topic staan en ik denk ineens, hmmm, misschien kom ik hier wel tot de ultieme tip.
Ik zou zo graag eens een gave bliksem foto maken! Mooi overzichtelijk uitzicht, statiefje neer, sluiter open en wachten maar![]()
Ik weet nooit zo goed waar dan![]()
Heeft iemand een goede tip, max half uurtje met auto van Nijmegen af. Beetje een uitzichtpunt dus, maar waar ik en camera idealiter zelf wél droog kunnen staan.
Ideëen?
Als ik eenmaal een plek weet, is het gewoon een kwestie van buienradar in de gaten houden en gaan als er een grote rooie vlek over komt.
Joolien schreef:Shiloh schreef:Ik zie dit topic staan en ik denk ineens, hmmm, misschien kom ik hier wel tot de ultieme tip.
Ik zou zo graag eens een gave bliksem foto maken! Mooi overzichtelijk uitzicht, statiefje neer, sluiter open en wachten maar![]()
Ik weet nooit zo goed waar dan![]()
Heeft iemand een goede tip, max half uurtje met auto van Nijmegen af. Beetje een uitzichtpunt dus, maar waar ik en camera idealiter zelf wél droog kunnen staan.
Ideëen?
Als ik eenmaal een plek weet, is het gewoon een kwestie van buienradar in de gaten houden en gaan als er een grote rooie vlek over komt.
Ik ken wel wat plekken maar je kunt ook eens met mij mee gaan. Zet ik je ergens droog neer