Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 09:49

Ik reageer niet eens op onzinbiedingen :')

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 09:51

Shanna schreef:
Ik reageer niet eens op onzinbiedingen :')

Groot gelijk heb je. Ik eigenlijk ook niet hoor, maar soms krijg ik toch ff van die uitspattingen :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 09:52

Ach ik heb het ook in mn advertentietekst staan 'goedkoopste nieuwprijs op dit moment is ..., op onzinbiedingen wordt niet gereageerd'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 09:54

Van de week had ik er wel even goed de paasei over in (pardon my french).
Geboden op een bureau met ladekast. Kwam er 's avonds pas reactie dat ze akkoord ging maar toen sliep ik. Wil ik 's morgens terug berichten, is de advertentie verwijderd. Was hij al verkocht want tja ik reageerde niet.

Uuuuhm ja sommige mensen slapen op een fatsoenlijke tijd...

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 09:56

Shanna schreef:
Ach ik heb het ook in mn advertentietekst staan 'goedkoopste nieuwprijs op dit moment is ..., op onzinbiedingen wordt niet gereageerd'.

Doe ik ook wel eens, maar zouden mensen serieus geen idee hebben van de nieuwprijs als ze op zoek gaan naar een tweedehands artikel?? Dat is altijd een van de eerste dingen die ik doe :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 10:00

Ik bespaar mensen die zoektocht en mezelf die onzinbiedingen :')
Ook omdat de nieuwprijs nu wel eens flink lager kan liggen als wat ik er voor heb betaald, en ik natuurlijk niet slechts 20 euro onder de nieuwprijs wil zitten met mijn prijs.

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 11:54

Vandaag weer een goede ervaring. Mijn tube is uiteindelijk opgehaald door iemand die er 2 uur voor moest rijden. Zo zie je maar weer dat er toch nog mensen zijn die zich aan hun afspraak houden

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 12:32

Hier ook een goede ervaring. Had een analoge equalizer van Pioneer te koop staan, net een dag. Reageert er iemand die hem voor de vraagprijs wil overnemen, een meneer uit Sittard. Akkoord gegaan, dezelfde middag stond het geld er nog op (terwijl het van ING naar Rabobank moest) en ik heb hem de ochtend erna met de post mee gestuurd. Zie net via de Track & Trace dat hij 20 minuten geleden bezorgd is. Nog nooit zo soepel verkocht!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 16:09

Vliegendeken hier eindelijk verkocht.
Bood iets lager als mijn vraagprijs, maar daar hebben we wel een tussenweg in gevonden!

Snelle reactie, en kwam langs, snel verkocht!
Fijn, dat het zo ook kan! :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 16:13

Zo kan het ook.

Nog zo iets grappig. Je kan maanden iets te koop hebben staan, opeens een bieder en verkocht en echt serieus de dag erna weer 2 geïnteresseerden. Heb dit zo al een paar gehad.
Was vergeten de advertentie weg te halen :o

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 19:06

Zadel gekocht via mp.
Singelstoten zouden vervangen zijn vorige maand. Komt het zadel binnen is er maar 1 singelstoot vervangen (deze stond niet op de fotos) en echt van enorm slechte kwaliteit. Pfff lekker die mensen!

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 21:48

Heb oa een biertender staan op marktplaats. Nieuwprijs is rond de 200 euro. Krijg ik een bod van 5 euro en daarna 6 euro...

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 21:50

Lienek: ik zou een zadel nooit via marktplaats kopen. Zoiets essentieel voor je paard moet goed zijn.

Fjordjes: erg he.. Dat soort bedingen verwijder ik gewoon. Gaat nergens over.

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 21:56

ElizeVdS schreef:
Lienek: ik zou een zadel nooit via marktplaats kopen. Zoiets essentieel voor je paard moet goed zijn.

Fjordjes: erg he.. Dat soort bedingen verwijder ik gewoon. Gaat nergens over.

Doe ik al jaren, past t niet verkoop ik het gewoon weer door.
Altijd goed gegaan. Ook nooit klachten gehad van beide kanten. Heb nu toch al een stuk of wat zadels verzonden en mogen ontvangen.
Hier baal ik gewoon dat ze 'expres' die ene singelstoot dus niet op de foto heeft gezet. Vervolgens een foutieve tekst in de advertentie wat ze toegeeft en dan geen oplossing willen zoeken.

Bedoel het had net zo goed een dekje kunnen zijn waarbij de slijtage expres buiten beeld is gevallen en wordt gezegd dat het zonder slijtage is bijvoorbeeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 10:09

Soms heb je daarin mazzel en soms gewoon pech. Heb je er de hoofdprijs voor betaald? Zo niet, door proberen te verkopen en het verlies erop nemen. Ik koop altijd kledingpakketten, de ene keer koop ik echt troep en heb ik pech, de andere keer heb ik kleding waar de kaartjes nog aanzitten. You win some, you lose some :)

Hier nu mazzel op MP. Zou een bureau ophalen, maar kleine ging (weer) op z'n plaat dus zit weer thuis; kan dus niet ophalen. Nu wordt ie vandaag of morgen gebracht voor een 10tje benzinegeld, superlief!

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 10:11

Fijn he rachelle, die peuters.
Hier loopt er ook steeds 1 met bulten en blauwe plekken en schrammen

Wel fijn dat het zo opgelost kon worden!

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 15:01

Anoniem schreef:
Soms heb je daarin mazzel en soms gewoon pech. Heb je er de hoofdprijs voor betaald? Zo niet, door proberen te verkopen en het verlies erop nemen. Ik koop altijd kledingpakketten, de ene keer koop ik echt troep en heb ik pech, de andere keer heb ik kleding waar de kaartjes nog aanzitten. You win some, you lose some :)

Hier nu mazzel op MP. Zou een bureau ophalen, maar kleine ging (weer) op z'n plaat dus zit weer thuis; kan dus niet ophalen. Nu wordt ie vandaag of morgen gebracht voor een 10tje benzinegeld, superlief!

Pech zeker maar gelukkig past het zadel. Dus ik ben er verder wel heel blij mee. Had hem ook niet voor handel oid gekocht :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 16:21

Kast op marktplaats gezet. Een echte opknapper en daar ook heel eerlijk en duidelijk over...

Mensen gereageerd die hem voor 125 wilden komen halen maar ze moesten wel een eind rijden dus gevraagd of wij hem 3 weken vast konden houden.

Afijn... Vandaag kwamen ze hem dan ophalen...

"Oh hier zit wel een hele diepe groef in... Komt dat van houtworm?"
-nee onze kat had hem uitverkozen als krabplank... :\

Laatjes eruit, deur eruit, dat bij de auto, ik loop terug naar de voordeur om de kast zelf te halen... En ik word niet gevolgd >;)

Ik heb zonder overdrijven een kwartier in mijn gang gestaan terwijl zij twee personen raadpleegde die de kast voor hun moeten gaan opknappen. Of het te doen was, of je wat van dat gat zou zien als het was opgevuld... :roll: en hij alle laatjes zeer nauwkeurig inspecteerde.

Toen kwamen ze weer terug; "Heeft er geen houtworm in gezeten?" (Ik zat inmiddels al aardig tegen het punt aan van 'weet je wat, láát maar staan ik knap hem zelf wel op!'

Uiteindelijk dan toch maar die kast naar de auto gesleept alwaar hij in het daglicht nóg een keer geïnspecteerd werd en ik de vraag kreeg of ik een doekje had zodat ze nog even het stof eraf kon poetsen...

Uiteindelijk zonder morren het afgesproken bedrag gekregen maar wát een bevalling 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 18:18

Lente, daar zakt je broek toch van af :') knap dat je nog het geduld op kon brengen...

Hier hebben we wat verzamelspul te koop, allemaal 2e wereld oorlog gerelateerd.

Eerst reageerde ene Jan voor een museum, wat de richtprijs was. Vervolgens komt in hetzelfde gesprek een bod binnen van 'Dirk', maar ja, in het gesprek van Jan, dus dat is gewoon Jan natuurlijk :+ zwaar onder de richtprijs. Dus aangegeven aan jan/dirk dat het wel erg ver onder m'n richtprijs ligt, en dan nog vragen; 'welke richtprijs? Mvg Dirk'. Toen ik hem de printscreens stuurde was ik ineens bijdehant en zou het me nooit lukken om hem te verkopen voor die prijs.

:+ drie keer raden wie hem uit principe niet meer mag kopen.. :')

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 18:40

Haha haha

Ik heb laatst een rijbroek gekocht via mp.
Vandaag mee gereden, blijkt dat zitvlak al zo dun was (niet gemerkt met passen ) dat ie nu helemaal Door is...

Balen!

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 18:52

Zonde!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 20:35

Vraagje, iemand nog meer last van dat MP berichten niet aankomen die je gestuurd had?

Krijg bij 2 geen reactie meer, terwijl er wel een hele conversatiegesprek was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 21:33

Ik dacht het ook al, twee geinteresseerden meerdere berichten gestuurd maar krijg ineens geen reactie. Sowieso loopt MP al twee dagen de klooien met dat berichten gebeuren. Van de week ineens berichten die van de ander waren die als mijn berichten verschenen :+

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 21:33

Ja, precies. Ik wachtte het al af de hele dag, maar dacht vraag het eens in dit topic!
Beetje irritant maar! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 22:49

Dat dacht ik ook dat er problemen met de berichten waren maar in ene kunnen ze nu wel reageren.

Maar man he, ben er nu al zat van, heb heel wat spullen op Mp, paard is met pensioen dus dekjes, dekens, hoofdstel, singels etc.
Mensen die een bod doen wat je accepteerd en niks meer van zich laten horen.
Mensen die hele vragenlijsten hebben van dingen die gewoon in de advertentie staan en als je dan uitgebreid bericht terug heb gedaan zelf niet meer antwoorden en ga zo maar door.
Wat is het probleem tegenwoordig met mensen zeg? Er is ook niks meer fatsoen om even netjes te berichten dat je geen interesse ofzo meer hebt.

Misschien maar ook eens op de bokt markt zetten...