Jaa magnun! Dat ruikt ook zo zwaar naar zoet boterachtig beslag..
Ik heb Embers opstaan van Scentsy. Erg lekker, maar eigenlijk een beetje te kruidig voor nu, het is instant herfst in huis . Die blijft effe liggen tot van het najaar .
Monkey Farts, is dat met banaan?
Vorige keer had ze volgens mij 10% korting op alles bij de heropening van de webshop..
Haha is nu straks je kaars op Raaj?
Anoniem
Geplaatst: 16-06-16 21:14
Ze is nog steeds niet open Denk dat het voor morgen is
Leuke bestelling trouwens Molenhoek! Welke staat er op? Heb je je kaarsen al binnen eigk?
Iemand enig idee of een jar in een stolp veel geur tegenhoudt? Had er nog 2 staan en zat te twijfelen.. Iets erin of kliko.. Vind stolpen toch altijd wel gezellig dus werd de optie iets erin. Maar vraag me af of het veel geur tegenhoudt..
@yv Monkeyfarts: Deze geur bevat alles wat een aapje eet. Aapjes zijn dol op zoete rijpe vruchten zoals aardbei, banaan, kiwi, meloen, mango, bessen, kokosnoten.
Kirja
Geplaatst: 17-06-16 09:05
Hier gisteravond Serenity sunset gebrand. Gelijk een mooie pool en goede geur! Was even bang dat deze het ook slecht zou doen doordat het een Smal was maar na jullie verhalen over de FT denk ik toch echt dat het daar aan lag. Vandaag kan ik lekker branden, lekker dagje thuis
Ja bedankt Lin ik had helemaal over die vraag heen gelezen. Hij is wel lekker hoor. Alleen een tijdje terug vond ik hem minder lekker maar dat was op de gewone brander daar had hij iets zuurigs en nu was hij echt heeel erg lekker, ik hou wel van bananen geurtjes.