Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nijna

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 11:35

Idd niet meer op ingaan houd t vanzelf een keer op. Kan ie naar z'n volgende object.. je zou er eigenlijk waarschuwingen bij tinder bij moeten kunnen zetten

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 11:47

volgens mij kun je hem toch ook verwijderen als match met een opgaaf van reden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 11:50

Gelukkig hebben alle telefoons tegenwoordig de blokkeerfunctie, voor zowel whatsapp, bellen en sms'en. Ik maak er graag gebruik van bij zulke figuren :)

Hier gaat alles goed met het daten! Heb volgens mij eindelijk de juiste te pakken! :D

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 11:53

Ja van die knop heb ik inmiddels ook gebruik gemaakt! Maar vind het gewoon naar, vooral omdat ie vannacht nog stuurde dat ie precies mijn adres wist en wel ff naar mij toe zou komen. Rare kerel hoor. Hoop dat ie hier niet echt heen komt.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 14:22

Leuk kayleigh!

Bah Maaike wat een engerd. Goed dat je hem geblokt hebt hoor!

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 21:08

Wat een engerd Maaike! Rare mensen zitten er toch tussen -O-

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 23:36

Pfffff mafkeessss.

Hoe heet ie en waar komt ie vandaan en leeftijd. Just incase

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 00:13

Haha altijd goed om te weten idd!

Ik hoop zaterdag weer een glitterdate te hebben <3

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 09:45

Wat een creep inderdaad :\ Snel blokkeren die hap!

Hier ook zaterdag <3 Hoop zo dat het klikt!
Hij appt me iedere dag, al een heel verschil met mijn ex-date :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 10:43

Wat een creep zeg.
Leuk allemaal dates zaterdag. Ik kijk ook echt enorm uit naar zaterdag. Iets te erg want ik mis hem stiekem gewoon heel erg eigenlijk.. Of nouja stiekem, het is gewoon zo :')

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 10:52

Ahh cute :))

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 11:03

Ik voel me net een klein kind waarvan zojuist haar hamster is overleden ofzo :')

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 11:52

Sweeet toch!

Ik ga vanavond naar mijn Tinderdate toe. Gezellig samen eten en kokkerellen! Wordt de tweede keer dat we elkaar gaan zien.

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 12:02

He bah Maaike wat een freak! Nu niks meer gehoord hoop ik?

Allemaal leuke dates in het vooruitzicht veel plezier!!

Of mijn date nou morgen doorgaat weet ik even niet, zie op z'n whatsapp dat hij gistermiddag ergens voor het laatst online is geweest, heb vanochtend een bericht gestuurd en geen reactie :roll: dus wat ik daar nou mee aanmoet.. t zal ook is gewoon allemaal gewoon goed gaan he pff haha

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 12:21

Ieks Maaike, wat akelig! Inderdaad direct blokkeren en niet op in gaan. Ik heb ook wel zoiets gehad. Niet via Tinder, maar via een andere site. Kwam hij ineens met mijn achternaam, woonplaats en geboortedatum van mijn paard aan. Dan heb je me écht pislink := Dan heb je namelijk echt lopen graven.

Zo leuk om de succesverhalen te lezen! Vrees dat ik in de nabije toekomst ook weer Tinder op kan. Glitters zijn aardig dof geworden :=

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 12:23

Misschien is die ontvoerd door aliens? :))
Oké zonder gein, best apart dat die zo lang niet meer online is geweest, misschien brak van koningsdag?

Keny veel plezier alvast :D

Oef berdien dat is zonde. Dat was toch een soort van officieel/aan?

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 12:25

Dat is zo irritant Lougino :\ Hopelijk reageert ie nog..

Wat jammer Berdien, hoe komt het?

Veel plezier vanavond Kenyada :)

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 12:26

Hier komen de glittertjes ook weer een beetje, sinds een paar dagen een nieuwe tinder hubbie. Woont 1 dorp verderop, gister echt achterlijk lang zitten bellen. En ben normaal totaal geen beller. Hij denkt precies hetzelfde over dingen als ik.
Hij gaat nu eerst een weekje naar frankrijk en dan gaan we afspreken.
Hopelijk is dit wel een leuke gozer haha

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 12:32

Hey meiden mag ik me hier ook weer aanmelden. Ik ben hier al eerde even actief geweest maar door familie omstandigheden onverwachts had ik niet meer de behoefte om te daten/tinderen of wat dan ook helaas.

Maar nu heb ik er weer helemaal zin in en heb ik op dit moment wel heel erg leuk contact met iemand. :D

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 12:42

Wow Maaike wat een griezel !!
Hoe hopeloos sommige mannen wel niet kunnen reageren als je ze afwijst zeg..

Maar idd blokkeren, dan wpordt hij vanzelf wel een keer rustig, hoop ook dat hij jet neit daadwerkelijk opzoekt, maar dat zal wel meevallen als je elkaar nog nooit hebt gezien...

Heb het hier ook een keer gehad, op tinder mee gekletsts, nummers uitgewisseld, even gesproken op de app maar al vrij snel door dat ik verder niet echt interesse had. De match op tinder had ik vast verwijderd en was rustig aan het paardrijden.

Krijg ik me toch een scheldkoor aan berichten op de app wat ik wel niet allemaal was en waar hij me anders wel niet had willen gymen.. En dat ik nooit iemand zou kunenn krijgen zoals hij etc etc..
Raar hoe sommige mensen kunnen reageren die eigenlijk niet eens kent...

Gelukkig had hij me uit frustratie zelf al geblokkeerd, reageerde niet snel genoeg denk ik..

Hier mn -ikversierjebestevriendinvoorjeneusman- niet meer gezien, hij had nog wel gevraagd of ik een drankje kwam doen (werkt in de kroeg). Maar ik was met dezelfde vriendin, dat zou echt een geweldig idee geweest zijn <<) Eens kijken wie hij dit keer zou gaan versieren <<)
Ik denk als ik het voor had gesteld mijn vriendinnen mij hoogstpersoonlijk zouden vermoorden ~~}>

Verder niks meer van gehoord, misschien maar beter.. Als hij echt zijn best zou doen het goed te maken, zou het hem misschien nog wel lukken ook.. Dus dat is wel fijn dat hij dat niet eens probeert.

Nieuwe dates nog even geen sprake van, niet aan toe geen behoefte aan en even heel het vertrouwen in mannen kwijt.. (ik geef het 2 weken :') )

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 13:24

Ja ik begrijp er ook niks van, heb net met collega getest wat je wel/niet ziet als je iemand blokkeert op whatsapp en het lijkt er op dat ik niet ben geblokkeerd dus mis is z'n telefoon verdronken ofzo..wie kijkt er nou bijna 24 u niet op z'n telefoon als diegene daarvoor ongeveer continue online was? Nou goed we wachten het af, weet wel z'n facebook dus als ik niks hoor stuur ik morgen misschien een bericht, hoor ik dan niets dan weet ik genoeg, next!

Wat jammer Berdien! Misschien de motorman nog is contacten of is dat wel erg slecht bedacht haha.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 13:26

Jeetje wat een rare gasten komen er allemaal voorbij zeg .. Ik heb destijds ook wel eens eentje gehad die me ineens had geblokkeerd van de een op andere dag. Maar nooit met een scheldstroom ofzo eraan vast, gewoon weg, poef, foetsie! :+

Ik had wel destijds een keer een gesprek met een gast die dacht dat 'ie alles was (letterlijk zo'n over het paard getild type). Veel tattoo's, best goede kop om te zien maar echt bizar narcistisch ofzo. Vervolgens heb ik niks meer gezegd en kreeg ik na 3 weken random een app 'Ja, over 3 uur ben ik in Utrecht, ik zie je dan'. Dat ik dacht 'Sorry? :+' Vervolgens gezegd dat ik daar 0 behoefte aan had en toen was ik van alles en nog wat. Hey, vriendelijke vriend, blokkade en toedeloe :+ Raar figuur.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 13:34

Lougino schreef:
Ja ik begrijp er ook niks van, heb net met collega getest wat je wel/niet ziet als je iemand blokkeert op whatsapp en het lijkt er op dat ik niet ben geblokkeerd dus mis is z'n telefoon verdronken ofzo..wie kijkt er nou bijna 24 u niet op z'n telefoon als diegene daarvoor ongeveer continue online was? Nou goed we wachten het af, weet wel z'n facebook dus als ik niks hoor stuur ik morgen misschien een bericht, hoor ik dan niets dan weet ik genoeg, next!

Wat jammer Berdien! Misschien de motorman nog is contacten of is dat wel erg slecht bedacht haha.

Dit heb ik ook een keer gehad, vlak voor de 2e date (eerste beviel heeeeel erg goed, dus was nogal verbaast). Bleek dat meneer zijn telefoon in de wc gedropt had en er iets mis was gegaan met de contacten overzetten naar de nieuwe telefoon. Waardoor hij dacht dat ik hem had geblokkeerd en ik dacht hij mij. Ik had een berichtje via tinder gestuurd toen, toen kwamen we erachter dat het geen intentionele blokking was :')

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 14:02

Oh hij is zojuist weer tot leven gekomen haha :')

Heb ook nog contact met een andere jongen op tinder, echt een lekker ding maarrrr hij heeft dezelfde naam als m'n ex die ik echt serieus HAAT dus dat is wel een dingetje := en daarnaast reageert hij echt zo traag als een drol op berichten.

Zo heeft iedereen toch van die verhalen dat je denkt wtf!! Haha!

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 14:26

Wat een verhalen haha! Zitten echt rare figuren tussen he pffff...

Vanavond date nummer 3 met tindermeneer! Volgens mij vind ik hem wel heel leuk!!!!! Glitters?!