Jullie zijn vreselijk . Dan lees ik weer over een merk dat ik zou moeten proberen ... en dan krijg ik de neiging om dat ook onmiddelijk te bestellen. Mar het mag echt niet meer dit jaar. Ik heb in twee weken voor 120 euro ( ehhh misschien een beetje meer ) besteld.
Houden jullie per geurtje ergens bij wat je ervan vond ? Ik heb nu maar een documentje in Evernote aangemaakt, want anders ga ik dat vergeten.
Tot nu toe vind ik er droog 1 heel vies ruiken. Pompoen vanille van Soya ( pure soap ) Ik ga hem wel proberen, je weet nooit of het meevalt ... maar brrrrrr
De echt vieze geurtjes onthoud ik vaak wel. Alhoewel er een kerstgeur van YC is die ik afschuwelijk vind en waarvan ik steeds vergeet welke het is
Anoniem
Geplaatst: 16-12-15 11:58
ahhh leuke hamsters ....
Hier ook een ex rattenhoudster. Daar had ik er zo veel van. Heb ik jaren gedaan ( bijna 20 jaar ), maar omdat ze niet zo oud werden was dat vaak zo verdrietig. Dat er 6 in een jaar overleden. Ik doe het niet meer dus . Misschien ooit weer, maar voor nu voorlopig niet.
Ik heb er ooit 1 gehad. Een witte, wat een lief beest was dat!! Woody!
Anoniem
Geplaatst: 16-12-15 12:01
Raja schreef:
ja anc, dat is christmas memories of christmas eve
Ja, precies! Maar welke is het nou???
Yv_
Geplaatst: 16-12-15 12:02
Oeh mooi, dan ga ik in mijn pauze even naar huis rijden .
Oh ik heb allebei die Christmasjes gehad, vond ze heerlijk! Maar door als die Christmas, weet ik niet meer welke welke is. Enige tot nu toe die ik van YC heb die ik écht smerig vind is Huppeldepup Snow, of eh.. Snow In Love geloof ik. Of in elk geval een witte. Als iemand daar trouwens interesse in heeft: heb een ongebrande tart liggen.
Volgens mij ook Maar voor de zekerheid bestel ik ze allebei maar niet...
Kirja
Geplaatst: 16-12-15 12:38
Cerastes schreef:
En qua échte verslavingen : sigaretjes en jointjes. Geen alcohol of koffie ... Ok ik hou wel van chocola.
Sigaretjes ben ik ook verslaafd aan, helaas..
En wow wat een honden. Wij hebben er 3. 1 grote en 2 mini's en dat vind ik al veel haha Ook nog 2 katten, hadden er al 2 maar binnen 4 maanden tijd beide 'weg'. Kleine man bleef om de poesjes vragen dus besloot ik een kitten te kopen... Juist, 1 week later stond 1 van de katten weer voor de deur na maanden weggeweest te zijn.
Van WME al een verzendbevestiging Twijfel om m in te pakken voor onder de boom maar ik weet dat er van vriendlief ook een pakketje waxmelts onder de boom ligt..