Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 19:12

Rebecca schreef:
Confession : poes van ouders kwam met een roodborstje aan , ding was nog levend en net toen ik het oppakken wou kwam poes weer en rende weer weg. Voel me zo schuldig hij was al in shock en keek me zo sneu aan ;(

die van mij kwam een jaar geleden met een levende buizerd aan >;) beestje was gewond.. maar godzijdank was de buurman thuis want ik kan niet voor roofvogels zorgen en hij wel :') maar goed beest was even groot als mijn kat vraag me nog steeds af hoe :')

enamorada

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 19:26

Vertel mij wat! Mijn buren hadden 2 kippen waarvan er 1 regelmatig voor het kattenluik (ja, het kattenluik) stond met een muis :')

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 19:34

een kip met een muis ? :wow: _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 19:38

CharlotteJay schreef:
[naam] schreef:
Confession : poes van ouders kwam met een roodborstje aan , ding was nog levend en net toen ik het oppakken wou kwam poes weer en rende weer weg. Voel me zo schuldig hij was al in shock en keek me zo sneu aan ;(

die van mij kwam een jaar geleden met een levende buizerd aan >;) beestje was gewond.. maar godzijdank was de buurman thuis want ik kan niet voor roofvogels zorgen en hij wel :') maar goed beest was even groot als mijn kat vraag me nog steeds af hoe :')

:')

Maar die kon je pakken , deze stakker werd uit mijn handen gegrist en keek zo bang ;(

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 20:11

CharlotteJay schreef:
een kip met een muis ? :wow: _O-

Onze kippen pakken ook muisjes :j En hommels/wespen/vlinders/alles wat leeft en kleiner is dat in hun hok komt :+

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 20:32

Ja mijn kippen heb ik ook wel is een pad zien eten :')
Kippen eten echt alles!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 21:08

Hhilde schreef:
Eulogy schreef:
Zou ook wel heel overdreven zijn als je daar al moeilijk over zou doen :+ We lachen toch ook met z'n allen om mensen die zich pijn doen in dat soort filmpjes :P

Ik doe er niet moeilijk over, maar ik zag bijvoorbeeld gisteren een filmpje van iemand die een kat dmv een laserlampje in een doos lokte. Die doos stond aan het begin van de trap en die kat sprong in de doos en zo gleed die doos de hele trap af. Kat vond het duidelijk niet leuk. Ik vind dat soort dingen gewoon totaal niet grappig en grenzen aan dierenmishandeling. Dan maar overdreven :)

Deze vind ik dan wel weer geweldig!
http://www.metronieuws.nl/koffiepauze/2015/03/kat-neemt-meedogenloos-wraak-op-vervelend-baasje

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 21:20

Anthea schreef:
Ik vind mensen die met veel puntjes typen altijd zo 'raar' overkomen.... Zo dus.... Vooral als het niet 3 puntjes zijn maar 34932.............

Geen idee waarom. :')

_/-\o_

Ik gebruik ze ook af en toe, maar soms zie ik van die topics en dan denk ik echt :? :wow: Elke zin eindigen met puntjes en dan vooral heel erg veel korte zinnen met puntjes er tussen _O-
Krijg ik ook meteen zo'n beeld van diegene. :o
Niet heel positief.

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 21:30

Ik vind het lijken alsof iemand het dan of sarcastisch bedoelt óf twijfelt.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 22:15

Ik heb het er zo'n moeite mee dat ik mijn verloofde straks tenminste 2 maanden niet zie, dat ik zou wensen dat ik zwanger was om hem eerder terug te laten komen :o (Terwijl ik niet vruchtbaar ben en geen kinderwens heb :') )

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 22:20

Een meisje in m'n klas doet echt ieder weekend drugs en festivals en schreeuwt altijd nare dingen doorde klas met ja die docent is toch doof die verstaand me niet .
Zit ook een partij straattaal in dat kind en doet niets voor school. Nu heeft zij allemaal onvoldoendes vind dat dan toch wel voldoening geven

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 22:24

Ik speel op dit moment Pokémon Pearl op de DS en ik vind het hartstikke leuk :').

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 22:31

Hhilde schreef:
Ik doe er niet moeilijk over, maar ik zag bijvoorbeeld gisteren een filmpje van iemand die een kat dmv een laserlampje in een doos lokte. Die doos stond aan het begin van de trap en die kat sprong in de doos en zo gleed die doos de hele trap af. Kat vond het duidelijk niet leuk. Ik vind dat soort dingen gewoon totaal niet grappig en grenzen aan dierenmishandeling. Dan maar overdreven :)

Confession: Ik heb echt helemaal dubbel gelegen om dat filmpje :o

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 00:22

Ik ga zo een roadtrip maken met een vriend van mij, omdat ik het gezellig vind. Maar ook om iemand anders jaloers te maken en het in zn gezicht te wrijven :o

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 01:04

Adindaa schreef:
Ik speel op dit moment Pokémon Pearl op de DS en ik vind het hartstikke leuk :').

Confession: Ik speel Pokemon Black 2 en Pokemon Reborn (ZO LEUK) en heb hier al 90 uur van mijn tijd aan verspild haha.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 04:08

Confession 1: Ik woon alleen en vind mezelf zó ontzettend zielig als ik ziek ben, zoals nu. :+ Gelukkig in goed gezelschap van m'n twee katten, de ene onder het dekbed, de ander er op. :D Tenminste nog íets van vermaak, want van internet en TV heb ik nu ook al zo'n beetje genoeg.

Confession 2: Een goede kennis van mij is eergisteren onverwachts in het ziekenhuis belandt. En omdat ik vlakbij woon en ook zijn hondje goed ken, heb ik aangeboden om voor het beestje te zorgen zolang hij in het ziekenhuis ligt. Het is geen makkelijk hondje, wordt zelfs agressief vanwege angst en heb haar daardoor nog niet fatsoenlijk uit kunnen laten. :\ Ze is alleen nog maar 'uit' geweest in de tuin, ze heeft een halsband om, maar ik krijg er geen lijn aan geklikt. Wel geprobeerd, maar ben inmiddels al vier keer gebeten en als ik eerlijk ben, m'n hoofd staat er ook even niet meer naar nu ik me zo beroerd voel. En toch zeg ik tegen die goede kennis dat alles goed gaat, omdat ik weet dat hij er dit nu even niet bij kan hebben... :(

Confession 3: Stiekem ben ik best wel jaloers op mooie, ronde vrouwen. Ik heb zelf maar maat 34 en moet echt m'n best doen om dat zo te houden. Ik zou zó graag iets voller willen zijn. Rondingen heb ik gelukkig wel en ik mag ook zeker niet klagen over m'n borsten of billen, maar als ik dan mijn dunne kuiten en onderarmen zie, tja, dan baal ik wel eens. :\

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 10:11

Enkele jongens die ik heb gedate vinden meisjes die gestoord met hun paard doen afschuwelijk. Dus mijn paard dit en mijn paard dat. Dus een jongen die ik ging daten vroeg dit aan mij of ik ook zo was. Maar dat ben ik echt niet, vind mijn paard wel tof maar thats it. Ik doe dat heel er met mijn hond. Maar dat vroegen ze niet :'). Ik 'Date' ook altijd met mn hond. En laat altijd aan iedereen weten hoe cool die wel niet is. *\o/*

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 10:52

Mijn vriendinnen hebben kaartjes gewonnen voor de releaseparty van Made in the AM.
Ik ben zo jaloers dat ik bijna niet blij voor hun kan zijn.
Eigenlijk heel slecht. Ik zie ze zo, en eigenlijk vind ik dat helemaal niet zo leuk, want dan moet ik gaan feliciteren enzo _O-

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 11:24

Kimmie25501 schreef:
Mijn vriendinnen hebben kaartjes gewonnen voor de releaseparty van Made in the AM.
Eigenlijk heel slecht. Ik zie ze zo, en eigenlijk vind ik dat helemaal niet zo leuk, want dan moet ik gaan feliciteren enzo _O-

precies hetzelfde hier :') en hun zijn geeneens fans -O-

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 12:57

Ik heb mijn oortjes op een hele snode manier terug gevonden.

Ik was mijn oortjes kwijt en wist bijna 100% zeker dat m'n zusje ze had. Ik heb haar flink aan de tand gevoeld, maar mijn oortjes: nee. Ik heb haar oortjes verstopt en na drie dagen lagen mijn oortjes oppeens in haar kamer! :)) Dus die van mij terug genomen en die van haar netjes terug gelegt. :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 13:02

guusje_h schreef:
Kimmie25501 schreef:

precies hetzelfde hier :') en hun zijn geeneens fans -O-

*zij zijn

En ik moest het eerst googelen voordat ik hem snapte. :=

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 13:02

Ga je weer.. Stop met het verbeteren van iedereen.. Alsjeblieft zeg!

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 13:07

Confession: Ik wist niet wat releaseparty van Made in the AM was.
Dacht dat Made een band was, maar ik wist niet welke concertzaal the AM voorstelde :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 13:14

Biscuitje schreef:
Ik heb mijn oortjes op een hele snode manier terug gevonden.

Ik was mijn oortjes kwijt en wist bijna 100% zeker dat m'n zusje ze had. Ik heb haar flink aan de tand gevoeld, maar mijn oortjes: nee. Ik heb haar oortjes verstopt en na drie dagen lagen mijn oortjes oppeens in haar kamer! :)) Dus die van mij terug genomen en die van haar netjes terug gelegt. :D

_/-\o_

Dit had ik eerder moeten weten!!

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 13:18

Dat de moeder van een vriendinnetje van je dochter appt, dat haar dochter zo'n zin heeft om met jouw dochter te spelen. En dat het eerste wat je dan denkt is:
Pff..als het maar niet hier is dan.

:')