F_Orumster schreef:Triggerpoints in de heup?
Snap niet precies wat je hiermee bedoelt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Free2 schreef:Janneke2 schreef:Ik hoop dat je je niet vertild hebt bij het opruimen en sjouwen.
Hoe bedoel je, blijf je daar lang last van hebben dan?
wortelsussie schreef:Die wedstrijd had ik gezien! Zoveel kracht!!! En zo grof iedereen heeft wel ergens bloed
Bedankt voor je antwoord
wortelsussie schreef:Heb ik die van nl gemist heb alleen gister 1 wedstrijd gezien en vandaag een halve! Vind het nog leuk ook om er naar te kijken!
Tivoli schreef:Hoe komt het dat als je de warme kraan open draait,het water steeds zwakker lijkt te gaan stromen naarmate het warmer wordt?
Wanneer je de kraan net open draait is het water nog koud en komt het volle kracht naar buiten,en als het water eenmaal heet is heb je nog maar een miezerige straal over?
Ik begrijp dat het iets te maken heeft met volume,omdat kou doet uitzetten(denk aan ijs) ,maar waarom veranderd de druk dan zo hard,het blijft toch dezelfde hoeveelheid water?
Tivoli schreef:Hoe komt het dat als je de warme kraan open draait,het water steeds zwakker lijkt te gaan stromen naarmate het warmer wordt?
Wanneer je de kraan net open draait is het water nog koud en komt het volle kracht naar buiten,en als het water eenmaal heet is heb je nog maar een miezerige straal over?
Ik begrijp dat het iets te maken heeft met volume,omdat kou doet uitzetten(denk aan ijs) ,maar waarom veranderd de druk dan zo hard,het blijft toch dezelfde hoeveelheid water?
Sammie schreef:Nou dat probeert de vrouw al miljoenen jarenHet is nog niet gelukt
Mayling27 schreef:Hoe kan het dat het menselijk lichaam vrij wel helemaal hetzelfde is (afgezien van M/V-geslacht),
maar hoe kan het dat denkwijze-gevoel-etc zo ontzettend van elkaar verschillen en elkaar gewoon vaak niet begrijpen (uitzonderingen daar gelaten)