Hier werd het een klein half uurtje geleden heel donker en nu is het bakken aan het regenen Je zag al wel in de verte de flitsen en het rommelde al behoorlijk.
k_m
Geplaatst: 13-08-15 20:29
MY GOD het is hier nu. Ik krijg terug een pukkelpop 2011 gevoel!
Lucht is compleet zwart en de windmolens zijn ook al gaan stil liggen.. Hoop dat het niet te hard gaat los gaan, het is vooral gewoon pikdonker nu..
Ik zit boven in antwerpen grens met brabant trouwens!
Siamsmeesje
Geplaatst: 13-08-15 20:31
Hier in Zeeuws-Vlaanderen lijkt het wel een herfststorm. Donker, veel wind en veel harde regen. Een foto van de wolken heeft geen zin, want het is een vlakke donkere grauwe massa....
Anoniem
Geplaatst: 13-08-15 20:33
Zo te lezen zijn onze Vlaamse Bokkers het onderwerp. Denk dat de Lek de boel wel weer zal tegenhouden Regenton is helemaal leeg, plantjes staan een beetje op half zeven. Moet constateren dat de boel(regenwolken) tergend langzaam schuift, dus als er wat gaat vallen zal het wel een berg zijn.
oliebol, ik zit er weer net 15 kilometer vanaf al het onweer afgelopen weken zie ik alleen in de verte ... Hopelijk draait de wind nog hahah
Pluizebolpum
Geplaatst: 13-08-15 20:39
Hier in Lelystad is het nog windstil en rustig. Volgens BR komt er hooguit rond 1 uur vannacht wat over... Voor Vlaanderen en Zeeland ziet het er wel heftig uit nu.
Heilige avocado, wat een lucht, Moirin!
k_m
Geplaatst: 13-08-15 20:40
Net foto's gemaakt komen zo, denk lichte mamatus gespot te hebben.. Nu zie je helemaal niets meer door de regen!
die was daarnet hier over gekomen denk ik Hier is het terug een beetje zachter gaan regenen maar nog hard genoeg. hagelbollen van ongeveer 1cm doorsnee gespot ook
Jep hier ook Antwerpen, Brecht. Als hij daar nog hangt zal hij hier nog wel even blijven...
tessyke
Geplaatst: 13-08-15 21:03
en toen donderde het ineens zo hard dat mijn glazen bijna uit de kasten trillen Dat is wat anders dan dat zeurende gerommel in de verte
edit: laat het spoken beginnen
Laatst bijgewerkt door tessyke op 13-08-15 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Robin_Rikkie
Geplaatst: 13-08-15 21:03
Stille meelezer, Hier onder breda tegen België aan gaat het flink los pikkedonker, hele harde regen met wind en bijna constant flitsen. De rommels vallen nog mee maar die flitsen