Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zilfstar

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 19:22

...nog steeds die Amerikaan die zo langzaam werkt... nog niks gehoord. Kom op!! Hoe moeilijk is het? Agenda trekken en inplannen die hap! Enige "hoop" die ik heb is dat een bepaalde andere Amerikaan ermee te maken heeft. Als dat zo mocht zijn... neem ik alles terug LOL #idool

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 21:25

T gaat lekker vandaag, erger me nu aan mensen die niet snappen wat t inhoudt om Chronisch vermoeid te zijn en dan ff roepen dat je altijd onbereikbaar bent :')
Nee mensen, ik heb een hele drukke week gehad, dus mn lijf en hersenen zijn dood, social media en sociale contacten hebben dan geen voorrang :roll:

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 22:10

YamaSaki schreef:
En ik erger me eraan dat mensen het woord "sowieso" niet kunnen spellen :')
Echt de variaties die ik daar allemaal van gezien heb... :roll: en dan ben ik zelf nou echt niet altijd een kei in Nederlands hoor, maar kom op :P "zo en zo"...really? >;) (en ja diegene bedoelde serieus "sowieso" _O- )

Ik heb ooit een collega gehad die zei altijd "zo en zo". AAARGHH!!! *trekt haar uit hoofd*

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 22:12

Aan dat ik zo van de kaart kan zijn van een onaardige opmerking

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 22:18

Koeien die als een malle scheiten in de melkput , en dan een lading plas . En dan lacht je baas je ook nog eens uit omdat je er compleet onder zit :+

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 22:29

Mijn griep waardoor ik praktisch niks meer kan en dat mijn moeder morgen terugkomt van vakantie en het hier een paasei is :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 22:35

Aan een boze dochter die vindt dat ik Britta's manen in een bloempot model heb geknipt.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 01:37

Dat ik voor de tweede keer in drie maanden tijd een flinke keel ontsteking heb.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 07:33

badeendje schreef:
Aan dat ik zo van de kaart kan zijn van een onaardige opmerking

Ik ken het -O-

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 08:21

Mijn vriend maakt me net wakker, sliep net 4 uurtjes. :')

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 09:00

Nou ja, gisteren. Ik ergerde me aan een kind dat constant hobbelt (rijdt al flink wat jaren en zit het paard asociaal in de weg, instructrice ziet het steeds net niet) en altijd schreeuwt. Zo brieste de pony waar hij op reed; GEZONDHEID!!! door de hele bak. Zo ook toen d'r een ambulance langs kwam. En hij en zijn zusje snijden me constant af. En ik heb m'n ergernis er ook maar even uit gegooid, maar ze hoorden me niet.

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 10:30

Aan het feit dat ik iemand een berichtje stuurde omdat ze een bijrijder zocht en een een leuk berichtje terugkreeg. Ik helemaal vrolijk omdat ik eindelijk dacht iets te hebben en gelijk weer een berichtje teruggestuurd. Nu hoor ik al een week niets meer van haar en krijg net de melding dat ze de advertentie heeft verwijderd. Stuur dan gewoon een berichtje terug..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 11:11

Aan dat ik nauwelijks geslapen heb van de pijn en hardlopen af heb moeten zeggen...

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 12:19

Dat ik vanmiddag feestje van de oom van vriend heb. Vervolgens moeten we om 12 uur bij zijn ouders om samen te eten. Komen we heeft iedereen al gegeten...

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 17:45

Allemaal onbeschofte mensen aan de telefoon bij taxi bedrijven. Erg kortaf en onaardig.
En dan eerst zeggen dat ze 24/7 rijden, maar niet om 07:00 morgen ochtend want dat is te vroeg. Ja hoor! 8)7

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 17:46

Quanneh schreef:
Aan het feit dat ik iemand een berichtje stuurde omdat ze een bijrijder zocht en een een leuk berichtje terugkreeg. Ik helemaal vrolijk omdat ik eindelijk dacht iets te hebben en gelijk weer een berichtje teruggestuurd. Nu hoor ik al een week niets meer van haar en krijg net de melding dat ze de advertentie heeft verwijderd. Stuur dan gewoon een berichtje terug..

Welkom bij de club..
Heb er al 3 op een rij gehad. Erg frustrerend. Doe dan even een berichtje..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 18:17

Dat ik vandaag een sollicitatiegesprek had bij de AH en ben aangenomen. De AH is 2km van mij vandaan. Nu ben ik net gebeld door de AH 500m bij mij vandaan of ik op gesprek wil komen. |o Net te laat, had daar wel liever gewerkt ivm reistijd etc en misschien zouden ze wel meer uren bieden dan ik nu krijg. Jammer de bammer...

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 18:22

Maar Pernilla, dat kan je toch alsnog doen...je kan gewoon bij de andere AH stoppen hoor in je proeftijd of zeggen dat je er toch vanaf ziet, als je bij dit filiaal ook aangenomen wordt :P
Zo moeilijk is dat niet ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 18:25

Ja dat kan wel maar ik vind dat ontzettend flauw... Ze hebben daar ook echt veel mensen nodig op het moment, dan vind ik dat ik het niet kan maken om nu naar een ander filiaal te gaan waar ze misschien één persoon nodig hebben... :(

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 18:27

Ik zou daar eerlijk gezegd maling aan hebben, AHOLD krijgt t wel in orde hoor :P
Zeker als je dichterbij en wellicht meer uren kan werken, altijd t proberen waard :j

Mjelle_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 18:29

Heb me dood geërgerd aan de mannen die denken dat ze beter kunnen klussen dan vrouwen.. grrr

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 18:30

Heb je dan niet iets van een schuldgevoel oid naar het andere filiaal toe? Misschien ben ik gewoon veel te soft :').

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 18:44

Mjelle strontvervelend idd!
Pernilla, nope, heb paar jaar voor Ah(old) gewerkt en totaal niet, tis een bedrijf, ze sturen jou toch ook net zo goed weg als ze een beter aanbod krijgen :') Waarom zou jij niet tzelfde doen? :P

Ik erger me aan mensen die "ja" zeggen, maar "nee" doen, roepen dat ze t begrijpen etc, maar tegelijkertijd niks snappen, ook als je t 6x uitlegt, like doei dan _O-

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 20:03

Ik erger me nu aan de karaoke van de beneden buren ...omg zet t zachter t hele pand "geniet" mee...
Isoleer je plafond, doe iets _-:(
(restaurant dat vaak voor overlast zorgt, meldingen maken yaay :') )

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 21:22

Geërgerd is het verkeerde woord, maar baal er wel flink van.

M'n Shetlanderoma, vanmiddag op drie benen in het land. :(:)
Waarschijnlijk d'r knie verdraaid o.i.d. Gelukkig pijnstillers gekregen en nu een paar dagen aankijken.