Voor echte dorpsfeesten enzo zullen ze vergunningen hebben waardoor het weer wel mag. Fijn dat je toch nog hebt kunnen slapen en ik hoop dat je snel weer slaapt
Goedemorgen en aan het werk en buikpijn dus ook nog slecht geslapen.
avaluna
Geplaatst: 06-06-16 05:53
Goedemorgen; hier en thuis altijd een drama due bachten, nou kwam broeder gisteravond met zijn ronde voor 24 uur (moet elke 6) uur, dus dacht laat maar komen, kan ik ook desnoods eerder gaan slapen; had hij hierop helaas ook de ochtendtijd aangepast, dus dat werd rond 5 nu, zelf niet oogelet; lag ook eend beetje te slapen en nu al deel van de andere medicatie ook genome; m.a.w.; we gaan in de knoei komen, zeker omdat ze de opiaten altijd apart op hun eigen tijden komen brengen. Zo jammer en ook deze broeder bedoeld het waanzinnig goed, alleen ben ik al meer dan 3/4 jaar anders afgestemd... Gelukkig mijn Formule 1 slaappillen van thuis mee genomen, herhalingen van eerdere ziekenhuisopnamen waren verschrikkelijk qua nachten. Ik hoop dat het voor de rest met jullie allemaal een beetje mee viel en jullie toch enigszins uitgerust zijn.