Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rena100 schreef:Als je twee katten uit een nest kan nemen, dan twee. Dat gaat het best samen. Katten uit verschillende nestjes (zelfs van dezelde ouder(s)) zullen elkaar nooit helemaal vertrouwen. Misschien wel tolereren maar nooit zoals zusjes of broertjea dat doen. Was ooit eens een heel interessant onderzoek naar gedaan!

Als je dat ziet wil je toch 2 katten 

En dat terwijl moeder normaal gesproken echt een bitch was.
Maar als je er zo specifiek om gevraagd heb moet het toch op te lossen zijn? Was degene die nu zei dat het niet mag dezelfde als die zei dat het wel mocht? Heb je wellicht een mailadres van diegene die je toen gesproken hebt? Misschien kan je dan via de mail bevestiging krijgen, waardoor je toch iets zwart op wit hebt staan..
Het is ook wel echt mega glad.. Ik hoop dat het vrijdag weg is, dan zal ik toch echt naar mijn ouders moeten..
Hopelijk heeft mijn auto zichzelf dan ook weer ontdaan van de laag is die erover zit en start ie gewoon in één keer..

Gianti schreef:staat geen huisdieren in contract, daarom zeer specifiek nagevraagd bij contract tekenen. en toen werd mij verteld dat het geen probleem was, omdat het in een kooi zat en geen overlast veroorzaakt..
nu is de beheer (zeer frustrerend is gewoon een studentje) aan het zeiken (ze wou zelf een hond) omdat er muizen zijn in pand en dat een konijn dit kan verergeren (???)
Maar ben nu op zoek naar een andere kamer en het is verdomde lastig om iets te vinden waarbij ik m'n nijn mee mag nemen
ze hebben haar vandaag gebracht en gaat al super