Helemaal betalen en meenemen, of gewoon helemaal niet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Varekaj schreef:Gini: stalgenootje heeft ook iemand die zaterdag komt die een zadel verkoopt, zodat ze het kan passen en testen en ze wou ook vragen of ze het paar dagen op proef mocht eer ze zou beslissen. Vond het gewoon nogal gelijkaardig verhaal haha, kon altijd dat het toeval was.
Lienek schreef:Ja precies!
Ach ik vertrouw niemand meer tegenwoordig.
Had tijdje geleden ook zo iets.
Rijbroek verkocht kreeg ik na een paar dagen een mailtje dat de broek niet voldeed en dat ze hem terug wilde en anders aangifte deed blablabla.
Volgens haar zat er een mega gat in...
En ik schrok zo bij het woord aangifte dat ik met mn domme kop geld terug heb gestort en de rijbroek weer terug kreeg.
Bleek er niks van waar... Mevrouw paste hem wss gewoon niet.
Geef tegenwoordig mijn naam ook niet meer.
Ben gewoon mijn vertrouwen in mp kwijt.
Sws ook in post nl. Die raken echt alles kwijt.
Wilde ook van rijbroeken af en verstuurde deze of per brievenbuspost of pakketpost.
Ging soms om bedragen van 60 euro maar goed moet de koper zelf weten maar nu is het volgens mij een zooitje daar want echt alles raakt kwijt en ik stuur het echt goed op. Doe er tape en alles om heen.
Maar wat moet ik nu?
Afwachten dat het goed komt?
Ik word er zo moe van gewoon. :/
Kan het geld best goed gebruiken en om alles terug te boeken wil ik eigenlijk ook niet. Ben immers mijn broek ook kwijt..
Elvirave schreef:Ik heb ook een zadel via mp gekocht. Heb het opgehaald, betaald en met de garantie dat als die niet paste ik hem terug kon brengen en mijn geld terug kreeg. 2 dagen later kwam de zadelmaker en die heeft hem nagekeken en opgevuld zodat die paste, dit ook naar de verkoper gemailt en zo is alles goed verlopen!
Ik zou niet met een voorschot akkoord gaan, de kans dat je de rest ziet als die past acht ik niet echt groot. Het is logisch dat ze een zadel willen uittesten en er een zadelmaker naar willen laten kijken, maar dan zou ik ze wel het hele bedrag laten betalen. Wat nou als er iets kapot gaat bij hun? Dan heb je tenminste het hele bedrag, want voor een kapot iets gaan ze niet bijbetalen, eerder hun geld terug eisen
Dott schreef:Gooit ie er een bod overheen van €9.999.999,-
Vind dat persoonlijk echt een beetje laagheb t bod dan ook weggehaald en wacht nog wel even wat langer af.
olafgek schreef:niet om rot te doen, maar 145 en 195 zijn dezelfde maat hoor. 145 in bovenlengte en 195 is onderlengte
inowa schreef:145 onderlengte ligt op mijn A pony van 1,17 stokmaat.
olafgek schreef:oei sorry! ik had je post verkeerd begrepen!dan s het idd een zeer vervelende situatie