lrtj_ schreef:Ik kijk thuis even op het werk is die geblokkeerd
Mijn blog bedoel je? Wat een partypoopers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xdniesje schreef:Lang getwijfeld of ik ook hier zal meepraten in dit topic.
Maar ik besluit het toch maar te doen, het is leuk jullie te volgen en wie weet krijg ik nog tips of komen er leuke ideetjes voorbij!
Ik heb een kleinschalige hondenoppas en uitlaatservice. Om het een beetje interactief te houden schrijf ik ook regelmatig een korte blog. Tot nu toe vind ik het heel erg leuk, maar naar mijn idee is het niet meer vernieuwend en heel eentonig. Ik vind het moeilijk om nieuwe dingen te verzinnen. Qua informatieve blogs kan ik er op los schrijven, maar mijn doelgroep zoekt dit (denk ik) helaas niet. Het stomme is ook dat ik nu een ander programma heb voor de blog waardoor foto's niet gelijk te zien zijn. Deze moet je eerst downloaden. Dit vind ik wel echt heel jammer, een fotoblog is heel leuk maar valt eigenlijk wel af.
DnT schreef:Ik had liever de lippaint gehad Tazzey.
Of nog beter: een gel eyeliner in welke andere kleur dan ook
Product an sich is heel fijn, maar de kleur... daar kan echt niemand wat mee!
50 facts vind ik altijd leuk om te lezen.
Ook wel eens gedacht om dat zelf te doen, maar ik vind 50 dingen verzinnen best een hoop
Tazzey schreef:Het is inderdaad niet echt een praktische kleur voor een eyeliner. Als lippaint is hij wel erg leuk.
Ik heb inmiddels wat vooruit gewerkt voor mijn blog want overmorgen wordt ik voor minimaal 8 en maximaal 11 weken opgenomen in een revalidatiecentrum. Ik weet niet of ik daar mijn nagels mag lakken. Ik kan me zo voorstellen dat die geur niet door iedereen op prijs gesteld wordt.
Marit schreef:Door jullie ben ik ook aangestoken, ik ga ook die tag doen denk ikVnd het wel eng want het is dan de eerste persoonlijke blog op m'n site..