Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 21:17

Net al bericht dat mijn betaling is bijgeschreven en dat de broek op de post is... advertentie is ook al van marktplaats verwijderd :D

staroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 11:06

Ik ben goed bekend in Zoetermeer, man werkzaam bij de Gemeente.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 11:13

Ik ga een dressuurdekje van BR online gooien samen met de bandages. Dekje is gebruikt en dat zie je, maar geen schade. Bandages zijn paar keer gebruikt (5x max. en ook gewassen). Als ik de nieuwprijzen bekijken zou ik van elk de helft tellen. Dekje gaat wel eerst de machine in en is het niet echt top wat eruit komt, dan pas ik de prijs wel aan. Zitten nu wat vlekken op, wil die er eerst uit krijgen.

Voor zo'n set, is €25 excl. verzenden dan duur?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 11:49

Ligt eraan welk type BR het is. :)

Ik zou zelf niet snel 25 euro aan zo'n setje uitgeven, maar dat is meer omdat ik bandages maar ondingen vind.. En dus liever bijpassende beenbescherming zoek. :)

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 11:52

Ja dat heb ik ook, ik kan niet met bandages overweg dus zou alleen in het dekje (als het een leuke is) geïnteresseerd zijn. Maar er zijn vast zat mensen die wel graag bandages gebruiken, kan alleen niet inschatten hoeveel die er voor over hebben. En inderdaad, het type is ook belangrijk :)

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 11:58

Ik zou het er als het peeskappen waren geweest ws wel voor over hebben, met bandages niet. Zie die setjes ook meestal iets goedkoper langskomen :) Ligt vooral aan welke kleur/editie het is of het reëel is, sommige word je mee doodgegooid dus die brengen niks op.

Ik word gaar van alle verzoeken "Mag ik dat en dat voor verzendkosten hebben?" }:0 Heb momenteel echt geen tijd (of zin) om voor nop postzegels te moeten gaan halen, de boel verpakken en te posten :o

Daarentegen wel meerdere dingen verkocht die netjes aan zijn gekomen en zojuist zelf ook wat gekocht, supersnel gegaan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 12:12

Als er echt meer vraag is naar het dekje dan de bandages wil ik het ook wel apart doen, maar in set is gewoon makkelijker.
Nieuwprijs van het dekje vind ik terug als €32, bandages staan op €19. Dus prijs van het dekje naar €15 afgerond en bandages op €10 omdat die toch veel minder gebruikt zijn.
Uiteraard wil ik wel nog over de prijs onderhandelen maar €20 incl. is beetje teveel van het goede, dan kan ik er de bandages evengoed gratis bijgeven. Weet wel dat het een redelijk populaire kleur is, maar op mijn bruine past het niet vind ik. Die staat beter met roestkleuren en beige.

Het is gewoon de lime dressuur full. Is het hele jaar door te krijgen bij BR, zit basis in hun assortiment. Heb ook hekel aan bandages hoor, maar ik vond de peesjes toen nog nergens en ik moest toch leren bandageren...

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 12:14

Dan vrees ik dat je er geen 25 ex voor zal krijgen.. :)

17,50 is dan een meer realistische prijs..

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 12:15

Ik denk dat BR event dekjes wel vaker voor €15 weg gaan. Zie ze in ieder geval wel vaker voor die vp op marktplaats staan. Ik zou het er zelf niet aan uitgeven, maar je kunt het gewoon op mp zetten voor die prijs, kun je altijd nog zakken :)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 12:16

Waarom doe je geen 25 incl? Dat oogt altijd smakelijker voor een klant

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 12:22

Omdat er een flink verschil op zit tussen €25 incl. via Kiala (kost me €4) en €25 incl. via de post. Wil ik dat ook verzekerd verzenden ben ik makkelijk €15 kwijt voor hetzelfde pakketje en hou ik er amper wat aan over.
Door de prijs zo in te stellen heb ik altijd nog wat marge om te onderhandelen en te zakken :)

Zet ik de set op pakweg €15 excl. dan kan ik er prat op gaan dat ik platgebombardeerd ga worden met "mag ie niet weg voor €10 incl?" door penny's of onzinbieders en daar zit ik ook niet op te wachten.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 12:39

Nou inderdaad, dan is een stap in de richting van de vuilnisbak sneller :))

Maar ik wil ook graag eens jullie advies m.b.t. het vaststellen van een verkoopprijs :o

Wat kun je redelijkerwijs vragen voor een Christ bontzadel ?
Het is nog in heel goede staat, je ziet amper gebruikssporen, maar is uiteraard wel gebruikt :D
Type Premium, dus met de wrongen, geen inlages.

Of anders een Libra barebackpad, simpele uitvoering, dus geen inlages en/of wrongen, ook gebruikt en zeer netjes !

Zie ze eigenlijk amper tweedehands aangeboden worden voor vergelijk ...

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 15:27

Varekaj schreef:
Omdat er een flink verschil op zit tussen €25 incl. via Kiala (kost me €4) en €25 incl. via de post. Wil ik dat ook verzekerd verzenden ben ik makkelijk €15 kwijt voor hetzelfde pakketje en hou ik er amper wat aan over.
Door de prijs zo in te stellen heb ik altijd nog wat marge om te onderhandelen en te zakken :)

Zet ik de set op pakweg €15 excl. dan kan ik er prat op gaan dat ik platgebombardeerd ga worden met "mag ie niet weg voor €10 incl?" door penny's of onzinbieders en daar zit ik ook niet op te wachten.

ik zeg 20 euro :j , 25 vind ik dan toch weer te veel :j

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 15:48

zo , 5 minuten geleden gezien dat ik een bod had , gereageerd dat het goed was
binnen 5 minuten was het setje verkocht :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 16:00

Heb het dekje in de wasmachine gestopt, eerst maar even zien hoe het eruit komt ;) Anders hou ik het wel als matje voor op stal als ik eens op mijn knieën moet zitten ofzo :))

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 16:50

we hebben vorige week een hondje gekocht ook via marktplaats, super leuk beest en lief,
nu wil de baas haar al weer terug. :(

we zijn dus nu aan het denken wat we gaan doen.

Ergens hebben we zo iets van ok, want het blijkt wel dat de hond ook niet zo goed alleen kan zijn (nog geen 20 minuten) en dan behoorlijk blaft en huilt.

Dus nu zitten we te twijfelen, want voor de rest is het echt een lief dier. Maar een echte band hebben we er nog niet mee. Hoewel we er wel al behoorlijk aan hechten.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 16:53

Dat arme beest, van hot naar her gesleept worden... -O-

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 17:12

ja, vind het ook zielig, maar het doet me ook zeer dat die vrouw huilend aan de telefoon zat.
Als een hond met vakantie in pension gaat, is het ook even weg bij huis. Dus echt een gesleep van hot naar her vind ik het (nog) niet. Maar ik heb haar wel gevraagd wat ze dan wilt, dat ze dan niet over twee weken of maanden weer bedenkt. Want dat vind ik wel zielig.
Maar soms kom je er pas achter hoeveel waarde iets heeft op het moment dat het er niet meer is.
En daar heb ik wel alle begrip voor. Het betreft hier natuurlijk wel een dier en geen ding.
Laatst bijgewerkt door bridgetF op 29-05-13 17:43, in het totaal 1 keer bewerkt

nikkie722

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 17:25

wat een idioot zeg die met dat dekje, lees het verhaal nu pas :o
heel vervelend ja als mensen niet meer reageren, heb in mijn advertenties staan:
geen onzinbiedingen, alleen reageren bij serieuze interesse aub maar daar hebben mensen schijt aan wordt er soms zo moe van ben dan in staat alle advertenties eraf te gooien maar ja dan raak je het niet kwijt...
ik krijg biedingen van E15-23 op een rijbroek die nieuw is en heeft E100.- gekost |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 18:56

bridgetF schreef:
ja, vind het ook zielig, maar het doet me ook zeer dat die vrouw huilend aan de telefoon zat.
Als een hond met vakantie in pension gaat, is het ook even weg bij huis. Dus echt een gesleep van hot naar her vind ik het (nog) niet. Maar ik heb haar wel gevraagd wat ze dan wilt, dat ze dan niet over twee weken of maanden weer bedenkt. Want dat vind ik wel zielig.
Maar soms kom je er pas achter hoeveel waarde iets heeft op het moment dat het er niet meer is.
En daar heb ik wel alle begrip voor. Het betreft hier natuurlijk wel een dier en geen ding.

Maar waarom moest ie weg dan?

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 19:03

misschien meer als de aankoopprijs ervoor vragen ,
dan doet ze het alleen als ze er écht dat geld voor over heeft :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 19:20

Dekje hier uit de wasmachine gevist, ding mag zo de vuilbak in. Had het uit mijn zadelkast gehaald met wat ik dacht stofvlekken, lijkt nu eerder op iets schimmelachtigs. Iewl.
Enkeltje container en morgen gelijk de rest van mijn kastinhoud bekijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 19:28

Ik wacht op iemand die boek komt ophalen :)

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 19:40

Blingh schreef:
Maar waarom moest ie weg dan?

die mevrouw kan hem niet meer uitlaten, althans ze kan er niet zo ver mee lopen, doordat ze er een beroerte heeft gehad,
ze wilde dat er wat verder en meer mee werd gewandeld. ze is alleenstaand en mist nu toch de hond.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 19:49

Varekaj schreef:
Dekje hier uit de wasmachine gevist, ding mag zo de vuilbak in. Had het uit mijn zadelkast gehaald met wat ik dacht stofvlekken, lijkt nu eerder op iets schimmelachtigs. Iewl.
Enkeltje container en morgen gelijk de rest van mijn kastinhoud bekijken.

plaats hem anders in het weggeef-topic !
het is dat je in België woont , anders had ik hem wel gewild tegen verzendkosten !