Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Varekaj schreef:Omdat er een flink verschil op zit tussen €25 incl. via Kiala (kost me €4) en €25 incl. via de post. Wil ik dat ook verzekerd verzenden ben ik makkelijk €15 kwijt voor hetzelfde pakketje en hou ik er amper wat aan over.
Door de prijs zo in te stellen heb ik altijd nog wat marge om te onderhandelen en te zakken
Zet ik de set op pakweg €15 excl. dan kan ik er prat op gaan dat ik platgebombardeerd ga worden met "mag ie niet weg voor €10 incl?" door penny's of onzinbieders en daar zit ik ook niet op te wachten.
bridgetF schreef:ja, vind het ook zielig, maar het doet me ook zeer dat die vrouw huilend aan de telefoon zat.
Als een hond met vakantie in pension gaat, is het ook even weg bij huis. Dus echt een gesleep van hot naar her vind ik het (nog) niet. Maar ik heb haar wel gevraagd wat ze dan wilt, dat ze dan niet over twee weken of maanden weer bedenkt. Want dat vind ik wel zielig.
Maar soms kom je er pas achter hoeveel waarde iets heeft op het moment dat het er niet meer is.
En daar heb ik wel alle begrip voor. Het betreft hier natuurlijk wel een dier en geen ding.
Varekaj schreef:Dekje hier uit de wasmachine gevist, ding mag zo de vuilbak in. Had het uit mijn zadelkast gehaald met wat ik dacht stofvlekken, lijkt nu eerder op iets schimmelachtigs. Iewl.
Enkeltje container en morgen gelijk de rest van mijn kastinhoud bekijken.