Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joyce83 schreef:Niet iedereen heeft dezelfde smaak en als de ouders er maar gelukkig mee zijn.
djuulsie schreef:Lynnepinny schreef:Wat vinden jullie van Rowena?
Vind het persoonlijk een mooie naamKwam 'm gisteren tegen toen ik Harry Potter las, haha.
Doet me denken aan dat meisje van Nulde. Die heette ook Rowena...
joyce83 schreef:Nou de vertaling
Dynai = Dienai met iets meer de nadruk op Die-nai
en D'leh is Dielee
Geen buitenlanders, hartstikke Nederlandse ouders. Eerlijk is eerlijk, mijn namen zijn het ook niet, maar vindt het wel leuk dat het wat apart is. Niet iedereen heeft dezelfde smaak en als de ouders er maar gelukkig mee zijn. Zij hoeven de namen die ik mijn pony en honden geef ook niet leuk te vinden.
En wat het stomme is je raakt aan de namen gewend
joyce83 schreef:Nou de vertaling
Dynai = Dienai met iets meer de nadruk op Die-nai
en D'leh is Dielee
Geen buitenlanders, hartstikke Nederlandse ouders. Eerlijk is eerlijk, mijn namen zijn het ook niet, maar vindt het wel leuk dat het wat apart is. Niet iedereen heeft dezelfde smaak en als de ouders er maar gelukkig mee zijn. Zij hoeven de namen die ik mijn pony en honden geef ook niet leuk te vinden.
En wat het stomme is je raakt aan de namen gewend
vuurneon schreef:Zo heb ik wel meer namen die ik gelijk koppel aan een vreselijke gebeurtenis. An, Eefje, Julie, Melissa, Ruben, Julian. Rowena ook, arm meiske. Savanna is ook zo'n naam met een tragische gebeurtenis...
De gebeurtenissen komen ook in de resultaten vrij vlot naar boven, dus nee... Ik hoef die namen niet