[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DaisyDarling

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 16:50

Ik vind hem leuk. Jasje zou ik zelf niet zo snel dragen, maar de kleur van je top is mooi! Heb je nagellak in de kleur van je top? Dat zou je outfit wel wat meer afmaken in mijn ogen :)

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 18:11

Okee ik ben toch maar voor de Clarks gegaan, vanmiddag uit school even gehaald. :+

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 18:15

Ik vind de combinatie van je top en blazer qua kleur niet helemaal.. Misschien een witte top eronder? Of zwart en dan met een mooie ketting?

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 18:22

joxbling

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 18:25

Laatst bijgewerkt door joxbling op 23-09-13 18:34, in het totaal 1 keer bewerkt

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 18:26

xConnie schreef:
DaisyDarling schreef:

Ben net op zoek naar een goede jas, maar er zit helaas niks voor me tussen.
Wel een mooie actie zeg, 60% :D

Vond ik ook :)
Heel veel mooie jassen die ik graaaaag aan mijn collectie toevoeg, maar ik zoek voor deze winter écht een jack tegen de regen en wind. Dat is hier in Friesland wel nodig :Y)
Ik ben echt verliefd op de 3e jas uit dit rijtje <3
http://dwazedagen.debijenkorf-magazine. ... 12000.html

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 18:34

DaisyDarling schreef:
xConnie schreef:
Ben net op zoek naar een goede jas, maar er zit helaas niks voor me tussen.
Wel een mooie actie zeg, 60% :D

Vond ik ook :)
Heel veel mooie jassen die ik graaaaag aan mijn collectie toevoeg, maar ik zoek voor deze winter écht een jack tegen de regen en wind. Dat is hier in Friesland wel nodig :Y)
Ik ben echt verliefd op de 3e jas uit dit rijtje <3
http://dwazedagen.debijenkorf-magazine. ... 12000.html

Ohh die is inderdaad heel mooi! Maar toch nog prijzig :oo
Ik als kleintje van nog geen 1.60 lang kan eigenlijk geen lange jassen aan :') Deze ben ik vandaag even wezen bekijken in de winkel, maar die viel tegen, vond hem nogal breed bij de schouders. http://www.hm.com/nl/product/13997?article=13997-C

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 18:36

Hooi! Ik lees al een tijdje mee! Nu zag ik de site van de ddd!!! Ik wil die tommy laarzen en graag de uggs, maar zouden ze ook andere kleuren hebben?
Gaan jullie echt op woensdag om half 8 naar de Bijenkorf toe?

Verder ben ik opzoek naar een nette jurk die ik aankan bij mijn werk. Ik werk in een kledingzaak, soort gelijk aan de Bijenkorf alleen zonder alle andere dingen als kleding. Nu moet ik daar wel nette kleding aan, al kan het best wat sportiefs zijn. Knie hoogte, en moet gedragen worden met een jasje of moet netjes genoeg zijn zonder jasje, maar niet tuttig! Help!!!

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 18:39

xConnie schreef:
Ohh die is inderdaad heel mooi! Maar toch nog prijzig :oo
Ik als kleintje van nog geen 1.60 lang kan eigenlijk geen lange jassen aan :') Deze ben ik vandaag even wezen bekijken in de winkel, maar die viel tegen, vond hem nogal breed bij de schouders. http://www.hm.com/nl/product/13997?article=13997-C

Minder prijzig dan eerst :+ En voor dat merk wil ik best betalen haha
Ik snap je probleem, vriendinnetje van me is 1.55 en ik heb nog nooit zo hard om iemand die een trenchcoat paste gelachen. Dat ding hing echt op der kuiten, slecht idee dus.
Te breed bij de schouders is indd niet lekker nee, al is dat mijn probleem nooit. Mijn schouders zijn namelijk 2 maten groter dan mijn taille, vrij vervelend :')

@Danique; Ik ga er niet al zo vroeg heen. Ik shop meestal online op woensdag en ga soms op donderdag naar de winkel toe. Maar meestal online ivm school
Andere kleuren hebben ze(volgens mij) niet, wat je ziet is wat je krijgt, behalve als het er expliciet bijstaat :)

En is Steps niet wat voor je? Of werk je daar soms? :D
Verder vind ik Hilfiger jurkjes ook leuk, maar die zijn iets prijziger. http://nl.tommy.com/Jurken/104010,nl_NL,sc.html
SuperTrash heeft ook leuke jurkjes, maar de kwaliteit is niet erg chique.

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 18:56

Nee ik werk bij piet zoomers in een heren filiaal ;) ! verkopen merken als tommy hilfiger, hugo, boss scotch &soda/ maison scotch en kostuums. Bedankt voor de tips van steps! Ik werk vooral op donderdag en zaterdag en zo af en toe op vrijdag dus heb geen zin voor 300 euro per stuk een jurkje te kopen maar h&m is het allemaal qua afwerking net niet, en vero moda etc heb ik laatst ik super leuks en nets kunnen vinden maar helaas was dat het enige in de collectie wat ik kon vinden!

Bedankt voor je reactie over de ddd! Ik denk alleen dat die tommy laarzen snel weg zijn! Iemand een idee hoe deze vallen? Ik heb in open schoenen, ballerina's en slippers van hilfiger 37, vallen deze dan ook gewoon zo? Ik heb ook wel eens in andere merken 36
Laatst bijgewerkt door Danique07 op 23-09-13 19:05, in het totaal 2 keer bewerkt

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:00

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:01

Danique07 schreef:
Nee ik werk bij piet zoomers ;) verkopen merken als tommy hilfiger, hugo, boss scotch &soda/ maison scotch en vooral de duurdere heren kostuums. Bedankt voor de tips van steps! Ik werk vooral op donderdag en zaterdag en zo af en toe op vrijdag dus heb geen zin voor 300 euro per stuk een jurkje te kopen maar h&m is het allemaal qua afwerking net niet, en vero moda etc heb ik laatst ik super leuks en nets kunnen vinden maar helaas was dat het enige in de collectie wat ik kon vinden!

Bedankt voor je reactie over de ddd! Ik denk alleen dat die tommy laarzen snel weg zijn! Iemand een idee hoe deze vallen? Ik heb in open schoenen, ballerina's en slippers van hilfiger 37, vallen deze dan ook gewoon zo? Ik heb ook wel eens in andere merken 36

Dit is heel algemeen, maar misschien heb je hier iets aan?
http://nl.tommy.com/service/maattabel-d ... NL,pg.html & dan bij typ kleding 'schoenen' kiezen. Daar staan centimeters voet bij.
Misschien kun je ergens even een tommy laars in een vergelijkbaar model gaan passen? Dan weet je ongeveer hun pasvorm etc.

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:12

Steps heeft het voor mij net niet, ook omdat ze te lang zijn. Ik ben bijna 1,60m en draag een 36/s.
Zijn er ook nog wat webshops of onbekendere winkels die jullie weten voor leuke jurkjes?

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:41

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:46

Danique07 schreef:
Steps heeft het voor mij net niet, ook omdat ze te lang zijn. Ik ben bijna 1,60m en draag een 36/s.
Zijn er ook nog wat webshops of onbekendere winkels die jullie weten voor leuke jurkjes?

Dan zou ik als ik jou was ook bij asos.com kijken, de petite collectie is speciaal voor mensen tot 1.60 :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 20:02

xSaarSaar schreef:
Okee ik ben toch maar voor de Clarks gegaan, vanmiddag uit school even gehaald. :+

*\o/* Welkom bij de club

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 20:05

Wbt de Uggs bij de Bijenkorf.. Ga er maar niet vanuit dat ze andere kleuren dan de kleuren hebben die in de folder staan. Voor 100 euro zullen ze niet de meest populaire kleuren icm het populairste model in de aanbieding gooien..

Van mij krijgen jullie morgen een nieuwe outfitpost + blogpost. Heb in de trein genoeg tijd om weer eens wat te schrijven :+ Weet niet wie net de link van Asos plaatste, maar bedankt.. Heb mijn stufi alweer imaginair uitgegeven ondertussen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 20:07

Verkopen ze die lijn van Asos (petit) ook ergens gewoon in een echte winkel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 20:09

Nee. Asos is een verzameling van allerlei merken + hun eigen merk, maar tot noch toe is het echt alleen een webwinkel. Helemaal nergens in de winkel te verkrijgen. Maar ik denk dat het voor jou precies goed zou zijn Rebecca!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 20:11

http://www.hm.com/nl/today-w39

HM heeft korting op bepaalde producten. Gooi er 2 kortingscodes over en het scheelt meer dan de helft :D Ik ben van 80 euro naar 29,- gegaan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 20:12

Jongens please houd op :') Ik moet ook nog eten en roken deze maand _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 20:13

Waren er trouwens nog gegadigden om mee te gaan naar de vintage party in Utrecht? Dacht is wel leuk om van tevoren een drankje bij mij te doen met de mensen die mee willen. Woon op loopafstand en dicht bij het station dus is helemaal leuk. Mensen die willen kunnen me wel ff toevoegen op Facebook, [naam] [naam]!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 20:13

Emmaa_ schreef:

Haha :j Ik ben ondertussen ook flink aan het spenden in gedachte hoor. HM heeft overigens ook maandfacturen dus krijg de rekening pas over 1.5 maand :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 20:14

eenitraM schreef:
Emmaa_ schreef:

Haha :j Ik ben ondertussen ook flink aan het spenden in gedachte hoor. HM heeft overigens ook maandfacturen dus krijg de rekening pas over 1.5 maand :D

Ja daar gaat het bij mij dus al helemaal fout. Ben niet zo goed met onthouden en zal je net zien dat ik net op die dag een hele dure aankoop doe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 20:19

Hmm jammer, dat petite klinkt namelijk inderdaad écht perfect voor mij, maar ik durf dingen nooit zo goed op de gok te bestellen haha. Misschien dat ik het binnenkort een keer probeer met een paar t-shirtjes/truien of zo, daar kan niet heel veel mis mee gaan :').

Ik kan niet op die dag Emma, maar het lijkt me wel leuk om een (andere) keer een drankje te komen drinken in Utrecht! :))