Ja Alfredo en David vertellen mij ook elke keer dat ze niet de juiste medische zorg krijgen david heft maanden lang rondgelopen met onderhuidse parsieten hij verging van de jeuk en pas na 9 maanden kreeg hij eindelijk de juiste behandeling.. en alfredo heft schimmel op zn nagel de oplossing is geode antibiotic pillen maar die krijgt hij niet.. ook geen crème of what ever krijgt hij niet....
Gister heb ik onder het werken stiekem meegelezen, gaat het al beter shilady? Hoe was het in het algemeen? Kun je nu wel zonder de beide heren?
Djuulsie jij mag de komende maand geen post meer hoor! :p Je maakt ons allemaal jaloers :p
Brechtje wat leuk dat je ook gaat schrijven!! De persoon ziet er leuk uit!
Noah heeft helaas nog niets van zich laten horen.. Geeeen idee waarom niet, want ik schat heb wel sportief in wat betreft dat relatie-gedoe! Hopen op een fijn en goed schrijfjaar voor iedereen met een hoop nieuwe vriendschappen en bezoeken!
shilady
Geplaatst: 01-01-14 16:32
Gelukkig nieuw jaar!
Hahaha pimauda ik zal je pb sturen want de details zijn best wel erg.
Voor derest ja nog steeds ziek maar lekker uitzieken in bed.... Hoop ook dat Noah nog wat terug schrijft
Jeetje balen ze pimaude. Kan me voorstellen dat je nu juist bevestiging wilt dat het gewoon nog goed zit! Hoe lang is het nu geleden dat jij die brief hebt gestuurd?
Wat gaat dat hard trouwens met die grammen en postzegels, 20 gram is echt niks!