Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:38

Hihi die Ravi.

Taart eten is heel productief. :j

Jammer dat horse event niet gaat Marcella. :knuffel:

Zo wil ik wel naar equiday, is hier om de hoek.
Maar trek dat ook niet.
Veel te druk.

Ben hier nu ook bankhanger.
Gisteren naar een verjaardag geweest.
Niks druk. Wel later naar bed.
Nu hoofdpijn, nog geen migrs. En zo moe..

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:41

Jolliegirl schreef:
Frietjes in de airfryer... 200 graden 8 minuten.
Moet je wel oven of airfryer friet hebben.

Aardappelen schijfjes bak ik altijd iets voor in de koekenpan met olie en dan nog in de airfryer 200 graden minuut of 6/7

Wat is het verschil ? Aardappel is toch gewoon aardappel ?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:44

Als ik zou moeten voorbakken zou het van mij niet meer hoeven.

Ik heb nog een frietpan met vet. Wel elektrisch met deksel dus geen vlam in de pan.
Vind die airfryer dingen nooit echt lekker.

De airfryer friet zaak in Eindhoven is ook failliet.
Vette hap is gewoon vette hap _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:44

Absolem schreef:
Jolliegirl schreef:

Aardappelen schijfjes bak ik altijd iets voor in de koekenpan met olie en dan nog in de airfryer 200 graden minuut of 6/7

Ovenfriet is vaak voorgefrituurd. Dat verkort de bereidingstijd.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:53

Absolem schreef:
Jolliegirl schreef:

Dat voor de airfryer de boel al voorgebakken is en dus vet bevat wat nodig is om het dus krokant en knapperig te krijgen.

Maar plain kopen en zelf wat zonnebloem olie op smeren kan ook.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:57

Telpeva schreef:
Marcella schreef:
Eigenlijk wil ik nog horse Event, maar ruim 1 uur enkele reis en daarna weer naar huis rijden tricky. := |o

En met het ov of met iemand samen?

Weet niet of ov goed gaat met dat je dan al vaak wel stukken moet lopen. Kom ik al moe aan. :=

Zou jammer zijn als ik iemand anders zijn dag verknal.

Beter niet doen hoe jammer het ook is.

O ja knappe Ravi. <3

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:01

En denk aan files op A9 en A10 ivm afgesloten Coentunnel. Tis hier al weken drama op de weg, mijn paard staat aan de sluiproute langs Spaarnwoude. Ik doe er gemiddeld 30 minuten over om thuis te komen van stal, normaal is het maximaal 7 minuten,

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:09

Wil een kamer opknappen en dat als prutsel kamer gebruiken.
Zoals ik in m'n hoofd had past precies niet omdat er een bed moet blijven staan (want daar slaapt 2x per jaar iemand op) :roll:

Moeten iets van tochtstrips voor het raam maar krijg al error als ik de foto's zie. Iets op de vloer want is koud laminaat maar elke optie is veel te duur.
Dussss nu kan ik ook geen schilder plekje maken, is nergens anders plek voor.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:09

Opklapbed neerzetten?

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:16

marleen_88 schreef:
En denk aan files op A9 en A10 ivm afgesloten Coentunnel. Tis hier al weken drama op de weg, mijn paard staat aan de sluiproute langs Spaarnwoude. Ik doe er gemiddeld 30 minuten over om thuis te komen van stal, normaal is het maximaal 7 minuten,

Het is al weken een hel, en ergens in September / begin Oktober is de binnenring 2 weken afgesloten.

Citaat:
De A10 Oost wordt van 19 september tot 6 oktober volledig afgesloten van knooppunt Watergraafsmeer bij Diemen tot knooppunt Amstel.
Door die afsluiting van de binnenring zijn ook de opritten naar de A10 Oost/Zuid bij de Hartveldseweg/Middenweg en bij de Gooiseweg dicht.
Ook de afrit S113 naar de Middenweg richting Amsterdam-Oost is niet te gebruiken.
De afsluiting is voorlopig de laatste in de lange reeks ingrijpende wegwerkzaamheden op de ringweg A10.
Omdat bij dit project zowel verkeer op de A1 naar Amsterdam als verkeer vanaf de A10 Noord bij Diemen ‘vastloopt’,
kan deze afsluiting meer sluipverkeer in en rond Diemen opleveren dan bij vorige gelegenheden.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:19

Nyaleti schreef:
Zoals ik in m'n hoofd had past precies niet omdat er een bed moet blijven staan (want daar slaapt 2x per jaar iemand op) :roll:

Moeten iets van tochtstrips voor het raam maar krijg al error als ik de foto's zie. Iets op de vloer want is koud laminaat maar elke optie is veel te duur.

Al gedacht aan slippers of pantoffels? Simpel goedkoop badmatje?
Dan kan je wel al lekker je ding doen, als je dan financieel beter zit kan je dat altijd nog verbeteren.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:10

Telpeva schreef:
Nyaleti schreef:

Al gedacht aan slippers of pantoffels? Simpel goedkoop badmatje?
Dan kan je wel al lekker je ding doen, als je dan financieel beter zit kan je dat altijd nog verbeteren.

:') ik loop permanent op wollen sokken in slippers. Iets met chronische koukleum.
Die kamer is gewoon steen en steenkoud. Daar ga ik van de winter anders niks in doen als ik het nu niet aanpak.
Elektrisch kacheltje moet er sowieso in maar dat is geen doen om die 'savonds uren te laten draaien.

Temu heeft zoveel opties maar ik wil daar gewoon niet bestellen.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 51 min geleden

Je zou ook eens naar een OODIE kunnen kijken - de originele. Ik heb zowel de echte als nepperds gehad, en die echte is echt waaanzinnig fijn. Je hebt er ook die tot op de grond zijn, lange variant. Dat kan ook echt een uitkomst zijn nog, icm deels kacheltje en dus goede sokken ook. Ipv slippers zou je ook goede wol gevoerde sloffen kunnen proberen ipv slippers met sokken. Dat houd ook veel beter warmte vast.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 43 min geleden, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 50 min geleden

cursebreaker schreef:
Je zou ook eens naar een OODIE kunnen kijken - de originele. Ik heb zowel de echte als nepperds gehad, en die echte is echt waaanzinnig fijn. Je hebt er ook die tot op de grond zijn, lange variant. Dat kan ook echt een uitkomst zijn nog, icm deels kacheltje en dus goede sokken ook. Ipv slippers zou je ook goede wollen sloffen kunnen proberen ipv slippers met sokken. Dat houd ook veel beter warmte vast.

Dat zijn niet echt goedkope opties. :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 48 min geleden

Die nepperds zijn 30 euro ofzo en bijna net zo goed. :D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 46 min geleden

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 45 min geleden

Bij de hema hebben ze nijntje oodies :j ik heb er 2 zodat ik ze kan rouleren in de winter :')

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 42 min geleden

MarlindeRooz schreef:
cursebreaker schreef:
Je zou ook eens naar een OODIE kunnen kijken - de originele. Ik heb zowel de echte als nepperds gehad, en die echte is echt waaanzinnig fijn. Je hebt er ook die tot op de grond zijn, lange variant. Dat kan ook echt een uitkomst zijn nog, icm deels kacheltje en dus goede sokken ook. Ipv slippers zou je ook goede wollen sloffen kunnen proberen ipv slippers met sokken. Dat houd ook veel beter warmte vast.

Dat zijn niet echt goedkope opties. :+

Bv met Black Friday zijn veel van dit soort producten echt wel een stuk goedkoper te vinden bv :j
En als iemand tweedehands niet erg vind, zou je ook op vinted kunnen kijken voor de oodies/sloffen.
Of een 'neppe' oodie, kan ook gewoon nog.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 42 min geleden, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 42 min geleden

Ik heb ze van de Primark. Maar sinds ik niet meer samenwoon met iemand die de kachel zo min mogelijk aan wil. En ik dus niet meer constant in een huis leef van 15-17 graden, heb ik ze een stuk minder aan. :D

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 41 min geleden

Vannacht weer om vier uur wakker geworden, en 's ochtends stond mijn neefje op de deur te rammen. Ik heb hem laten staan hoor daaag.

En ze hebben de smaak van de aldi bolognese chips veranderd -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 36 min geleden

denisesilver schreef:
Vannacht weer om vier uur wakker geworden, en 's ochtends stond mijn neefje op de deur te rammen. Ik heb hem laten staan hoor daaag.

En ze hebben de smaak van de aldi bolognese chips veranderd -O-

Deze combinatie van gebeurtenissen zou mijn dag echt kunnen verpesten. _O-

—-

Ik ben echt kapot. Maar ik wil niet overdag slapen want dat is niet altijd handig. Maar ik ga niet tot 22:00 wakker kunnen blijven. :+

En ik wil nog een paar taakjes doen waar ik bijzonder weinig zin in heb. Maar het moet echt. Onkruid trekken en de wasmachine schoonmaken zijn niet echt heel leuke dingen. :+

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 33 min geleden

Oh ja zo'n XL fleece vest heb ik, een elektrische fleecedeken, elektrische onderdeken, kleine elektrische kussentjes.. Er komt waarschijnlijk een Stoov :+ maar m'n handen en gezicht blijven koud en dat trek ik niet.
Wil in die kamer wat aan prullen met schilderen en dat wordt wel echt een kliederboel met zo'n Oodie (achtig) ding aan _O-

-
Kat blijft niet lekker.. Leek vanochtend een stuk fitter dus niet meer naar de dierenarts gegaan maar hij heeft amper gegeten en ligt hele dag al te slapen. Gelukkig geen koorts meer maar zit me toch niet lekker.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28 min geleden

Bij mij normaal ook, maar heb heerlijk in het septemberzonnetje het been van mijn paard staan koelen, en dat was, ondanks de omstandigheden, wel even een lekker oplaadmomentje.

Beterschap voor de kat, Nyaleti. Vervelend altijd als ze niet fit zijn.