Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Detroit schreef:Bellatrix schreef:Ja klopt, hopelijk is de snackbar dan wel open maar ik heb er een hart hoofd in.
Kan ik boodschappen voor je doen en bij je brengen anders? Als het de hele week zo is lijkt mij dat heel vervelend!
Nyaleti schreef:Hoe intens ik mijn hond nog mis.. Het is bijna een jaar geleden dat hij is overleden en er is letterlijk geen dag voorbij gegaan zonder aan hem te denken. Het gemis is echt nog zo groot.
Een jaar geleden was hij al ziek dus die herinneringen komen nu ook terug.
En net als met dit weer, nog even een extra rondje maken in het zonnetje en spelen op de zandberg wat hij zo ontzettend leuk vond.
Ga wel eens alleen of neem de katten mee maar dan is het gemis eigenlijk alleen maar groter.
denisesilver schreef:Dat ik standaard de paarden van vrienden brok moet geven als er een feestje is bij hun, vind ik prima, maar aan hooi geven heb ik zo'n grafhekel
Sterkte Zebrastreep
Zebrastreep schreef:Ik zal er even over nadenken hoe ik het op een goed mogelijke manier kan verwoorden wat er is gebeurd waardoor ik er nu een beetje doorheen zit. Liever doe ik het via een pb dan het zo online te zetten. Vandaag lukt mij dat niet meer qua tijd want wil zo ook wel gaan slapen.
--
Fijn dat je oor is doorgebroken. Ik heb er toen ook een hele nacht door wakker gelegen. Leek net of er water door mijn oren liep. Kwam ook veel troep uit.