Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-25 18:23

Ik hoop dat ie morgen niet ook om 15.00 dicht gaat...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-25 18:26

Bellatrix schreef:
Ik hoop dat ie morgen niet ook om 15.00 dicht gaat...

Dinsdag is toch patatdag?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-25 18:33

Ja klopt, hopelijk is de snackbar dan wel open maar ik heb er een hart hoofd in. -O-

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-25 18:33

Snackbar zal toch wel open zijn met carnaval?

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-25 18:41

Bellatrix schreef:
Ja klopt, hopelijk is de snackbar dan wel open maar ik heb er een hart hoofd in. -O-

Als je als snackbar met carnaval niet open bent, dan ben je best wel een beetje dom.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-25 18:43

Bellatrix schreef:

Kan ik boodschappen voor je doen en bij je brengen anders? Als het de hele week zo is lijkt mij dat heel vervelend!

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-25 18:43

Ik zou eerder verwachten dat het dan taffesdruk is bij die snackbar en daarom mn patatdag een keer overslaan :=

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-25 18:44

Detroit schreef:
Bellatrix schreef:

Kan ik boodschappen voor je doen en bij je brengen anders? Als het de hele week zo is lijkt mij dat heel vervelend!

Je bent veel te lief! :* Nee, is niet nodig, ik verhonger niet haha! Vanaf woensdag is het weer normaal hier geloof ik. En de snackbar zit dicht omdat de medewerkers carnaval vieren. :')

Gloriosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-25 18:47

Nyaleti en Zebrastreep, heel veel sterkte :knuffel:

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-25 18:50

Zebrasteeep, dikke knuffel!

Hier heb ik vrijdag mijn auto terug gehad. Weekend erin gereden en vanmiddag startte die weer niet. Heel veel mazzel dat vader me kon halen, paar uur later terug gegaan km ernaar te kijken en toen deed die het weer. Maar wel direct naar garage gereden, ik blijf er niet in rijden zo, dit is de 4e keer in een maand tijd dat die me in de steek laat en gewoon ruim uur niet te starten is. Hopelijk kunnen ze het maken en kost het niet de hele wereld.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-25 19:49

Vanmorgen bij de Huisarts weer geweest voor een check up van mijn huidproblemen (Rosacea)
en baal zo enorm dat het nu ook in mijn oren zit.
De Huisarts heeft even gekeken en ze zag de bultjes die ook op mijn gezicht zaten ook in beide oorgangen,
rechts was erger dan links. En dat word iedere dag met hetzelfde spul als mijn gezicht in de ochtend smeren.

En mijn hoofdhuid zit ook onder.. ik heb zo'n jeuk....en ik word echt gek van. -O-

Ook sinds vanmiddag knallende hoofdpijn. %)

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-25 20:34

Nyaleti schreef:
Hoe intens ik mijn hond nog mis.. Het is bijna een jaar geleden dat hij is overleden en er is letterlijk geen dag voorbij gegaan zonder aan hem te denken. Het gemis is echt nog zo groot.
Een jaar geleden was hij al ziek dus die herinneringen komen nu ook terug.

En net als met dit weer, nog even een extra rondje maken in het zonnetje en spelen op de zandberg wat hij zo ontzettend leuk vond.
Ga wel eens alleen of neem de katten mee maar dan is het gemis eigenlijk alleen maar groter.

Heel herkenbaar :knuffel:

Volgende week is het 2 jaar geleden dat we onze hond (13 jaar oud)lieten gaan. Ik mis haar al 2 jaar lang iedere dag, op ieder willekeurig moment van de dag. Als de zon doorkomt ‘oh nu zou ze daar lekker languit gaan liggen’. Als er eten op de grond valt ‘oh dat had ze meteen lekker opgegeten’. Ik hoor nog steeds het getrippel van haar nagels op het laminaat en het geflapper van haar oren als ze zich uitschudde. Ik weet nog precies dat heerlijke zachte geurtje van haar oren en hoe zacht haar hoofdje was.

Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen, en het is vreselijk naar ;(

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-25 20:40

Mijn tv kastje is overleden. Nu kon ik volgens de klantenservice meneer op mijn telefoon kijken maar helaas is dit ook niet mogelijk.

Edit: Op de Ipad lukt het wel *\o/*

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-25 21:15

Sportkleding en tas besteld bij Under Armour, zou zaterdag al komen, maar vertraagd.. Vandaag bezorgd, dus maak helemaal enthousiast het pakket open *\o/* -O-
Afbeelding

Volgens mij heeft iemand een hele harde schijf aan foto's laten uitprinten en die heb ik nu :+

Pakket bleek beschadigd en ze hebben het bezorglabel van de doos uitgeknipt en dat karton op deze doos geplakt, maar verkeerd dus. En er zit geen bon oid in en staat ook verder niks op de doos, dus geen idee van wie het echt is.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-25 21:19

Dat ik standaard de paarden van vrienden brok moet geven als er een feestje is bij hun, vind ik prima, maar aan hooi geven heb ik zo'n grafhekel

Sterkte Zebrastreep :(:)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-25 21:20

Dat Bokt soms echt een nare plek is. Mensen zijn zó snel op hun tegen getrapt en/of gemeen.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-25 21:48

denisesilver schreef:
Dat ik standaard de paarden van vrienden brok moet geven als er een feestje is bij hun, vind ik prima, maar aan hooi geven heb ik zo'n grafhekel

Sterkte Zebrastreep :(:)

Snap ik ergens wel.

Rechter oor is doorgebroken!!! *\o/* druk is er af.
Wèl een heel gek gevoel in mn gezicht. Soort koorts achtig. Voelt heel gek en vervelend. Ogen tranen ook.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-25 22:31

Ik zal er even over nadenken hoe ik het op een goed mogelijke manier kan verwoorden wat er is gebeurd waardoor ik er nu een beetje doorheen zit. Liever doe ik het via een pb dan het zo online te zetten. Vandaag lukt mij dat niet meer qua tijd want wil zo ook wel gaan slapen.

--

Fijn dat je oor is doorgebroken *\o/*. Ik heb er toen ook een hele nacht door wakker gelegen. Leek net of er water door mijn oren liep. Kwam ook veel troep uit.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-25 22:40

Zebrastreep schreef:
Ik zal er even over nadenken hoe ik het op een goed mogelijke manier kan verwoorden wat er is gebeurd waardoor ik er nu een beetje doorheen zit. Liever doe ik het via een pb dan het zo online te zetten. Vandaag lukt mij dat niet meer qua tijd want wil zo ook wel gaan slapen.

--

Fijn dat je oor is doorgebroken *\o/*. Ik heb er toen ook een hele nacht door wakker gelegen. Leek net of er water door mijn oren liep. Kwam ook veel troep uit.

Je mag mij altijd pben hoor. :j
Ik wil wel je luisterend... Oor... Zijn. :') sorry. Zelfspot.

Jaaa dat gevoel heb ik ook nu.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-25 22:55

Ik las net op internet dat je bij (kinderen) een persoon met een middenoorweg ontsteking rustig en duidelijk moet praten :')

Heb je heen oorsuizen of doofheid?

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-25 23:05

Ik doe mijn septum piercing altijd uit als ik wat meer verkouden ben, maar denk dat ik m nu iets te vroeg weer in heb gedaan en dat de diamantjes zijn gaan schuren terwijl ik mn neus snuit, het was geen fijn gezicht :')
Hij is volledig genezen, maar ben toch bang dat ie dicht gaat groeien als ik m te lang niet in heb

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-25 23:15

Suzan en Freek op m’n TikTok. Als ik naar incest wil kijken dan zet ik wel Game Of Thrones op.

Blokkeren helpt niet. Ze blijven komen. :+

(// sarcasme)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-25 23:40

Bellatrix schreef:
Het luchtalarm...

Ik vraag mij nu af waar ik was rond dat tijdstip want ik heb t niet gehoord?? Volgens mij was ik op stal. Maar misschien ook wel onderweg in de auto, want ik had t toch moeten horen??

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-25 23:53

Nee,ik ook niet.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-25 00:13

Tancreda4 schreef:
Bellatrix schreef:
Het luchtalarm...

Ik vraag mij nu af waar ik was rond dat tijdstip want ik heb t niet gehoord?? Volgens mij was ik op stal. Maar misschien ook wel onderweg in de auto, want ik had t toch moeten horen??

Ik dacht ook al huh??