Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alja schreef:Bij code rood is er geen school
Dat vind ik stom want we horen het pas om 7.30 uur, nu weet ik natuurlijk wel eerder als het code rood is maar om 7.30 uur gaat school beslissen en als het bij code oranje ook niet veilig is gaat de school ook dicht…
Beslis gewoon nu wat i.p.v. morgen een uur voor schooltijd.
onze straat is al een ijsbaan...met vorst en regen erbij zoals voorspeld kan je beter je schaatsen pakken dan proberen met de auto weg gaan Polarize schreef:Mijn vader moet om half 7 weg naar zijn werk, dus ondanks dat ik er niet vroeg uit moet zet ik toch maar mijn wekker zodat ik weet of ik kan gaan stressen of nietonze straat is al een ijsbaan...met vorst en regen erbij zoals voorspeld kan je beter je schaatsen pakken dan proberen met de auto weg gaan
Alja schreef:Polarize schreef:Mijn vader moet om half 7 weg naar zijn werk, dus ondanks dat ik er niet vroeg uit moet zet ik toch maar mijn wekker zodat ik weet of ik kan gaan stressen of nietonze straat is al een ijsbaan...met vorst en regen erbij zoals voorspeld kan je beter je schaatsen pakken dan proberen met de auto weg gaan
Ga jij altijd lopens of met de fiets naar een station ?
Of eerst nog met de bus?
Fietsen lijkt me morgen ook geen pretje
DuoPenotti schreef:Ja verschrikkelijk...![]()
Dat maakt wel duidelijk hoe erg de tijdsgeest is veranderd. Ondanks dat Geldof achteraf spijt kreeg omdat de dader het geweldig vond dat ze een podium kreeg, zou zo’n nummer nu nooit meer uitgebracht worden, het zou overal direct gecanceld worden.
Ik heb net nog even opgezocht of de dader al vrij is.
Dat ook niet.
Brenda Spencer is nog steeds niet vrijgekomen. Ze zit momenteel een levenslange straf uit in de California Institution for Women in Chino.
Dit is de huidige stand van zaken:
Recentste hoorzitting: In februari 2025 verscheen ze opnieuw voor de paroolcommissie. Haar verzoek om vervroegde vrijlating werd voor de zevende keer afgewezen.
Reden afwijzing: De commissie en de officier van justitie vonden haar nog steeds een gevaar voor de samenleving. Ook werd aangehaald dat ze onvoldoende verantwoordelijkheid nam voor haar daden.
Volgende kans: Haar volgende mogelijkheid voor een hoorzitting is pas in 2028.