Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alja schreef:Bij code rood is er geen school
Dat vind ik stom want we horen het pas om 7.30 uur, nu weet ik natuurlijk wel eerder als het code rood is maar om 7.30 uur gaat school beslissen en als het bij code oranje ook niet veilig is gaat de school ook dicht…
Beslis gewoon nu wat i.p.v. morgen een uur voor schooltijd.
onze straat is al een ijsbaan...met vorst en regen erbij zoals voorspeld kan je beter je schaatsen pakken dan proberen met de auto weg gaan Polarize schreef:Mijn vader moet om half 7 weg naar zijn werk, dus ondanks dat ik er niet vroeg uit moet zet ik toch maar mijn wekker zodat ik weet of ik kan gaan stressen of nietonze straat is al een ijsbaan...met vorst en regen erbij zoals voorspeld kan je beter je schaatsen pakken dan proberen met de auto weg gaan
Alja schreef:Polarize schreef:Mijn vader moet om half 7 weg naar zijn werk, dus ondanks dat ik er niet vroeg uit moet zet ik toch maar mijn wekker zodat ik weet of ik kan gaan stressen of nietonze straat is al een ijsbaan...met vorst en regen erbij zoals voorspeld kan je beter je schaatsen pakken dan proberen met de auto weg gaan
Ga jij altijd lopens of met de fiets naar een station ?
Of eerst nog met de bus?
Fietsen lijkt me morgen ook geen pretje