Winged schreef:Sinds wanneer bespreken we ergernissen uit andere topics hier?
Ik ga er zo goed op als mensen zich uitdrukken met we.
Ik word, sorry ik bedoel wij, wij worden daar helemaal rebels van.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cowboy55 schreef:prompter schreef:Jullie zijn volgens mij sowieso in een rebels bui vandaag
NIET!
Westhof schreef:Aan hoe mijn collega zijn appel eet. Als je nog geen misofonie had, dan ontwikkel je het hier wel
Urbanus schreef:Westhof schreef:Aan hoe mijn collega zijn appel eet. Als je nog geen misofonie had, dan ontwikkel je het hier wel
Met veel gekraak en gesabbel? Ik krijg daar echt ASMR van.
Mijn ergernis is overigens een echt moedertje dat mijn zwarte discobroekje 'dapper' noemde maar dus zelf haar haren heeft afgeknipt na kind nummer zoveel. paasei, wat ongelooflijk seksloos. Ik noemde haar kapsel dus ook 'dapper' terug.
Urbanus schreef:JaMet veel gekraak en gesabbel? Ik krijg daar echt ASMR van.
Westhof schreef:Urbanus schreef:JaMet veel gekraak en gesabbel? Ik krijg daar echt ASMR van.De appel wordt netjes in partjes gesneden, maar alsnog heel hard afgebeten. En het liefste rolt hij nét als hij zijn mond vol heeft en ik dat gesmak hoor naar me toe om iets te vragen.
Ik ben de laatste tijd verdacht vaak even naar de wc als ik die appel tevoorschijn zie komen
rien10 schreef:Instagram. Ik krijg voorstel voor een vriend, L. L is overleden. Dit is echt niet OK.
Bah.
Urbanus schreef:Westhof schreef:Aan hoe mijn collega zijn appel eet. Als je nog geen misofonie had, dan ontwikkel je het hier wel
Met veel gekraak en gesabbel? Ik krijg daar echt ASMR van.
Mijn ergernis is overigens een echt moedertje dat mijn zwarte discobroekje 'dapper' noemde maar dus zelf haar haren heeft afgeknipt na kind nummer zoveel. paasei, wat ongelooflijk seksloos. Ik noemde haar kapsel dus ook 'dapper' terug.
Urbanus schreef:Je bent welkom! Hoop dat Apeldoorn te doen is voor je en je van marketing houdtIk word al ontspannen bij het het idee ♡
rien10 schreef:Dit is naar jaInstagram. Ik krijg voorstel voor een vriend, L. L is overleden. Dit is echt niet OK.
Bah.
Westhof schreef:<KNIP>
Dit is naar jaHeeft Instagram niet zo'n memoriam-optie? Een kennis van mij heeft dat op Facebook op haar profiel: 'Ter nagedachtenis van...'. Naast de berichten van die persoon krijg je dan een extra kopje met 'Eerbetoon' waarin je een herinnering/gedachte aan iemand kunt delen. Dat vind ik dan wel weer mooi.
Fly_high schreef:Urbanus schreef:Zwart kort strak spijkerbroekkie. ♡
Schandalig!
Wij mensen zonder kont vinden het wel een dappere keuze