Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 20:38

Citaat:
Mijn klasgenoot vroeger ook, er was nooit geld. Hij kon nooit eens met ons mee, want ja geen geld. Maar met oud&nieuw ging daar een fortuin de lucht in. Heb ik ook nooit begrepen.

Nou ja, dit is gewoon prioriteiten stellen. Ik kan ook niet altijd mee leuke dingen doen, want geen geld. Maar ondertussen heb ik wel 2 paarden en kan er zo een smak geld naar de dierenarts wanneer dat moet. Juist als ik die andere dingen laat. Als het iemand z'n hobby is en heel jaar dingen wilt laten voor een vuurwerkvol oudjaar is dat iemand z'n eigen keus toch?

Let wel. Dit gaat om andere "luxe" laten om vuurwerk te kopen. Niet om mensen die met vaste lasten niet rondkomen, schulden hebben, en waarvan de kinderen bij wijze van droog brood moeten eten. Dat zijn mensen die geen normale prioriteiten kunnen stellen....

Argh. Ik word alweer gek van de jeuk van mn uitslag en volgens de bijsluiter mag je niet 2 pilletjes cintrizine op een dag? Maar hij is alweer uitgewerkt van vanmorgen ;(

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 20:41

_San87_ schreef:
Misschien kun je een lade/bak voor je tekenspulletjes maken? Dan kun je alles op één plek bewaren.

Het erge is dat ik m daar neer heb gelegd :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 20:46

Wij zitten Green Lantern te kijken. Wat een poedersuiker :').

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 20:48

Is printerpapier een optie Elfbeau? als jullie dat in huis hebben dan kan je in elk geval ergens op tekenen :)

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 20:53

Tancreda4 schreef:
Citaat:
Mijn klasgenoot vroeger ook, er was nooit geld. Hij kon nooit eens met ons mee, want ja geen geld. Maar met oud&nieuw ging daar een fortuin de lucht in. Heb ik ook nooit begrepen.

Nou ja, dit is gewoon prioriteiten stellen. Ik kan ook niet altijd mee leuke dingen doen, want geen geld. Maar ondertussen heb ik wel 2 paarden en kan er zo een smak geld naar de dierenarts wanneer dat moet. Juist als ik die andere dingen laat. Als het iemand z'n hobby is en heel jaar dingen wilt laten voor een vuurwerkvol oudjaar is dat iemand z'n eigen keus toch?

Let wel. Dit gaat om andere "luxe" laten om vuurwerk te kopen. Niet om mensen die met vaste lasten niet rondkomen, schulden hebben, en waarvan de kinderen bij wijze van droog brood moeten eten. Dat zijn mensen die geen normale prioriteiten kunnen stellen....

Argh. Ik word alweer gek van de jeuk van mn uitslag en volgens de bijsluiter mag je niet 2 pilletjes cintrizine op een dag? Maar hij is alweer uitgewerkt van vanmorgen ;(

Het ging om een jonge klasgenoot en het waren dus zijn ouders die, die keuze maakte. Niet hij.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 20:55

Corona -O-

Voelde me al niet fit.. en sinds vanmiddag heel raar verkouden.. en Ja hoor, raak

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 20:56

Tancreda4 schreef:
Citaat:

Uitslag in de vorm van galbulten?
Ben geen dokter, maar ik heb chronisch netelroos en 2 op een dag ga je niet dood aan iig.
Ik slikte er namelijk op advies van dermatoloog 4 op een dag bij opvlammingen en leef nog :+ wel oppassen met autorijden etc.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 20:57

ElfBeau_067 schreef:
_San87_ schreef:
Misschien kun je een lade/bak voor je tekenspulletjes maken? Dan kun je alles op één plek bewaren.

Het erge is dat ik m daar neer heb gelegd :')

De enige oplossing is meer schetsboeken *\o/*!

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 20:58

Nyaleti schreef:
Je zou maar een vega pokebowl en vega sushi bestellen (heet ook gewoon 'vega...') en dan gratis kipsate erbij krijgen.. :')
Maar wel op de website opties zetten dat je geen stokjes of sojasaus ofzo hoeft "tegen vervuiling".

Aah nee! _O- _O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 20:59

Ik kan mezelf niet eens horen denken zo erg gaat het hier al tekeer met vuurwerk. En ik ben er zelf doodsbang voor dus gaat lekker hier ;(

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 21:13

Ik moet donderdag bloed prikken om te kijken of ze een oorzaak kunnen vinden voor oa mijn vermoeidheidsklachten.
Ik ben alleen bang dat als er niks geks uitkomt, dat ik dan altijd zo moe blijf zonder 'reden'...
Ik hoop dus echt dat ze iets kunnen vinden want ik blijf erover piekeren :')

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 21:14

Ik moet er ook niks van hebben Ineke. Gelukkig morgenavond op de Veluwe, zonder vuurwerk.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 21:18

SincereQ schreef:
Tancreda4 schreef:
Uitslag in de vorm van galbulten?
Ben geen dokter, maar ik heb chronisch netelroos en 2 op een dag ga je niet dood aan iig.
Ik slikte er namelijk op advies van dermatoloog 4 op een dag bij opvlammingen en leef nog :+ wel oppassen met autorijden etc.

Geen idee of je het galbulten kan noemen maar pveral rode jeukende bulten.

Oh fijn dat meer wel zou kunnen!!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 21:22

MyWishMax schreef:
Vuurwerk idd en blauw oog.

Verder dezelfde ergernis als DP en Nyaleti hierboven. Plus het gezeik dat ik maar blij moet zijn want je krijgt zoveel van de overheid. Nee, als zij hun zaken netjes op orde hadden wad het minder moeilijk geweest en was ik niet zelf ruim 400 euro per maand kwijt aan medische kosten op sociale minimum. En dat is al met uitgebreide verzekering. Die blijkbaar ook weer oneerlijk is? Omdat chronisch zieke mensen met laag inkomen daardoor een deel wel vergoed kunnen krijgen en beter verzekerd zijn als anderen. Ik wil nog steeds ruilen hoor :j

Ik wil ook wel ruilen.

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 21:25

Telpeva schreef:
Is printerpapier een optie Elfbeau? als jullie dat in huis hebben dan kan je in elk geval ergens op tekenen :)

Ja dat is een optie. Dankjewel voor de tip!

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 21:25

De hond durft niet meer naar buiten in het donker met dat geknal. Morgen maar even flinke boswandeling doen en verder plasje op de hoek.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 21:28

Ik wil een stoov kopen, maar stijg al op onder simpele fleece deken. :+

En stik jaloers op zoontje van mijn broertje. Hij heeft dus een eigen paard (fjord). -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 21:29

Themba schreef:
De hond durft niet meer naar buiten in het donker met dat geknal. Morgen maar even flinke boswandeling doen en verder plasje op de hoek.

Ocherm :(:)...

Meneer Mier vindt het ook niet leuk. Hij loopt dapper, maar plassen en poepen durft hij niet goed... Zelfs in de tuin niet als het knalt.

Zal blij zijn wanneer oud en nieuw voorbij is.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 21:29

Tancreda4 schreef:
Geen idee of je het galbulten kan noemen maar pveral rode jeukende bulten.

Oh fijn dat meer wel zou kunnen!!

Als ik de medicijnen zo lees mag na 6-8u weer een pil nemen.
(Apotheek.nl)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 21:30

Dat we hier in stereo, voor en achter, bestookt worden met knallen al de hele avond -O-

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 21:33

Leuke nieuwe buren die hun vuurwerk even moesten uittesten op het moment dat ik de paarden binnen aan het halen was. Gelukkig sluit altijd alle hekken achter me anders had ik ze loslopen. -:(- Als je dan perse vuurwerk moet bewaar het dan gewoon voor het moment waarop je mag afsteken. Dan geef je andere mensen ook nog de kans om voorzorgsmaatregelen te kunnen nemen.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 21:36

Themba schreef:

Hier hetzelfde. Zelfs in huis weet ze niet waar ze het zoeken moet. :(
Echt niet normaal zoveel knallen en herrie al hier. Blij dat we morgen ergens zitten waar het rustig is.

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 21:47

Mandarijn schreef:
Themba schreef:

Hier hetzelfde. Zelfs in huis weet ze niet waar ze het zoeken moet. :(
Echt niet normaal zoveel knallen en herrie al hier. Blij dat we morgen ergens zitten waar het rustig is.

In huis is die gelukkig relaxt. Overdag is buiten ook geen probleem maar man ging hem net uitlaten. Hij werd na 10 meter en plassen zo weer naar huis getrokken.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 21:49

Oh god, ik zit hier met kippenvel achter de computer, er is nu vuurwerk bezig waar ik van schrok.
En hadden ze gewoon niet kunnen wachten op morgen...gewoon even wachten...

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 21:49

Bij ons was er vorig jaar een baasje die zijn hond ging uitlaten en er werd door iemand die even langs reed met een scooter een striker naar hem en zijn hond gegooid.
Sinds dien passen wij goed op en in de avond rijden we naar het ziekenhuis om de hond uit te laten.