Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LoveBodin schreef:Paper teruggekregen van reviewers met echt mega tegenstrijdig commentaar... De 1 vindt dat een sectie er überhaupt niet inhoord, de ander wil er graag plaatjes bij, want bootjes kijken is leuk ofzo. En de 1 vindt de structuur fantastisch, de ander vindt dat er mega veel superbelangrijke dingen missen.. Joeeee hoe pas ik dit aan dan??
en MarlindeRooz, hoezo komt dan je vaste dienstverband in gevaar? Als je vast contract hebt dan moet je toch echt iets van meer dan een vol jaar ziek zijn voordat ze iets kunnen? Ze mogen je toch niet ontslaan als je ziek bent?
Sintara schreef:Ik heb wel eens een salesmeeting gehad waarbij mn baas op een rijtje even liet zien hoeveel ziekdagen iedereen had gehad het afgelopen jaar.
Behalve van zichzelf natuurlijk
_San87_ schreef:Advocaat van de duivel hier, maar welke persoon kies je voor een vaste aanstelling wanneer jij een bedrijf zou hebben? Iemand die zijn/haar uren maakt en goed werk levert, of iemand die heel regelmatig ziek is, maar verder wel goed werk levert?
Het is niet eerlijk, toch snap ik bedrijven wel. Het zijn geen filantropische instellingen en zieke werknemers kosten heel erg veel geld.
En ja, ik weet dat er geen garanties zijn.Sintara schreef:Ik heb wel eens een salesmeeting gehad waarbij mn baas op een rijtje even liet zien hoeveel ziekdagen iedereen had gehad het afgelopen jaar.
Behalve van zichzelf natuurlijk
Wat een debiel.
Esmee_RS schreef:Mensen die willen afvallen maar die niet willen sporten, niet meer willen bewegen maar bovenal niet op hun eten willen letten. Wat verwacht je dan?
_San87_ schreef:HOE DAN? Ik kan me dat dus echt niet voorstellen.Ik ga van stress juist meer eten.