Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 19:50

Evamarie schreef:
Goh dat je daar een ban op kunt krijgen..wat had je gedaan?

Het enige foute wat ik kan bedenken is dat een vriendin losging op mijn telefoon/account en ik de dag erna matches kon afwimpelen. Eentje was wel wat chagrijnig, misschien heeft die me gerapporteerd? De ban volgde niet gelijk daarna, maar het is het enige wat ik me kan bedenken.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 20:31

Dat klinkt niet super netjes maar zeker niet grensoverschreidend.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 21:34

Peelie schreef:
Ik heb ook een permanente ban op tinder. Ik heb niks gedaan en als je de helpdesk er over mailt, dan referen ze alleen maar naar de users guide.

Hier hetzelfde helaas

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 23:05

Hier ook al jaren geband :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 23:16

Haha ik ben al jaren gesetteld maar wie weet zwerft mijn profiel nog wel ergens. Geen idee of ik die destijds wel heb gewist. Ik kreeg nooit mailmeldingen ofzo en inmiddels ben ik al vele telefoons verder. Geband ben ik nooit.. ik deed er ook niet zo veel mee. :Y)

Ik vind het wel leuk mee te lezen met jullie ervaringen maar zoals ik het nu begrijp is er weinig verbeterd. :o

Ik had gehoopt voor de zoekenden dat het nu wel minder oppervlakkig zou zijn.

Is er niks beters dan? Ooit wel over Lexa gehoord dat dit meer serieus zou zijn.

Een vaste regel voor kussen enzo heb ik nooit bedacht of over nagedacht hoe die moest zijn, haha

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 23:34

Okee, ik ben dus niet de enige gebaande persoon :+

Ohja, de vraag zoenen op de eerste date.
Dat hangt er bij mij af of er direct chemie/aantrekkingskracht hangt

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 07:11

Oh serieus kan je er ook een van krijgen. Ik leer hier gewoon van alles haha

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 12:17

Ah ja, bans op Tinder. Had er ooit ook eens eentje zonder reden, maar die was zo ineens ook weer weg...
Zit nu ook op Happn, wel leuke app omdat je ook op de kaart kan kijken wie je zoal 'tegen' bent gekomen.

xxsaffieraxx schreef:
Winged schreef:
Tindertje en drankje in Groningen. Door de weeks avondje is prima voor een eerste date. Is het niet gezellig kun je altijd zeggen dat je de volgende dag op tijd moet werken _O-

*sorry dat ik zomaar binnen val :o *

Ik heb volgende week woensdag een eerste date met een match van Tinder ;)
Niet eens hieraan gedacht, maar inderdaad wel slim :D

Heel slim, die ga ik onthouden voor twijfelachtige dates :D Bij sommigen heb je gewoon gelijk goed gevoel, maar die kunnen soms ook vies tegenvallen :+

Winged schreef:
Oke, onderweg naar huis, leuke date.tijd uit t oog verloren, leuke vent.

Niet gezoend??

En ik ben gewend dat ik gewoon op mn bek gepakt word dus ik weet t nu even niet terwijl t wel lijkt dat er een 2de date komt. Hoe werkt deze vorm van volwassen daten? :') wel zoenen date 1? Niet? Ik ben gewend date 2 in bed te belanden??queeee

Hahaha sorry, daar kan ik je ook niet bij helpen :') Maar las verderop dat hij blijkbaar wel wat bij je getriggerd heeft, leuk :)

Rawr schreef:
Op Tinder al wel érg veel bekenden gezien van werk en de sportschool, toch een beetje awkward om ze tegen te komen en heb er toch al een aantal maar gewoon geblokkeerd.

Komt me bekend voor :+ Daarom gebruikte ik in begin in ieder geval een wat minder herkenbare foto zodat de herkenning hopelijk niet wederzijds was :P
Niet iedereen is zo open-minded qua open relaties :')

Tijdje geleden een date gehad in een luxe secret room, wij kunnen beiden niet thuis afspreken i.v.m kinderen. Maar dit was wel een heel leuk alternatief hoor *\o/* Sauna, stoomcabine en jacuzzi 8-) 8-) Locatie is in ieder geval voor herhaling vatbaar :D

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 12:48

Een secret room. Dat klinkt echt heel spannend haha. Ga ik eens opzoeken.

Tinderbans komen volgens mij vooral door kleinzielige personen die gekwetst zijn en je dan rapporteren.

Ik zit inmiddels op diverse sites, Breeze, Paiq, Tinder, Feeld. En je komt overal toch redelijk dezelfde mensen tegen. Eigenlijk alleen via Tinder dates gescoord. Oh en via Paiq in het verleden, maar die site is zo goed als dood. Op Feeld is de verhouding man/vrouw echt heel scheef, dus héél veel likes, maar het is veelal zo kinky dat ik daar nog geen date uit heb gehaald. :+

Ik was even vergeten dat ik ook facebookdating had aangezet een hele tijd geleden. Maar ik kreeg ineens een fb-melding dat ik een nieuw bericht had. Dus natuurlijk ging ik even kijken. 30+ nieuwe likes, ik heb er inmiddels 60 doorgeklikt, maar het staat nog steeds op 30+.
Erg fijn voor je ego hoor, maar ik gok dat 50% < 30 jaar is en 20% >50 jaar. Ik ben 37, en heb niet zo'n zin om met mannen van 27 in bed te duiken, want een serieuze date zal dat vast niet worden (okok, dat is een aanname).
Anyway ik swipe lekker even door.

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 14:46

Nou mijn afspraak van vandaag heeft last minute afgezegd :+
De hele dag keek ik er al een beetje tegen op. Het was geen date, en voor mij de eerste keer dat ik zoiets afgesproken had dus was ook wel behoorlijk zenuwachtig :+
Geen idee of ik nog wel opnieuw met hem ga afspreken.

Ik zit gebruik Tinder en Happn. En op dit moment vind ik Happn toch iets fijner in gebruik. Bij tinder krijg ik voornamelijk duitsers voor geschoteld en daar ben ik echt niet naar opzoek :')
En ik heb het idee dat op happn toch wel wat meer mannen zitten die opzoek zijn naar iets serieus.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 15:28

Het is toch ook wel echt een uitdaging om nog een beetje een leuk gesprek te hebben (vooraf), maar ook weer niet te lang dat je 3 weken aan het penpallen bent met iemand. Vervolgens enigzins een afspraak te maken, dat diegene nog komt opdagen ook én dan moet het ook nog eens klikken. Leuk dat jouw lievelingskleur blauw is omdat het je aan de zee doet denken waar je altijd heen ging toen je 3 was, maar na 4 keer zo'n zin te hebben gehoord ben je er ook wel klaar mee :+

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 16:34

Courses schreef:
Het is toch ook wel echt een uitdaging om nog een beetje een leuk gesprek te hebben (vooraf), maar ook weer niet te lang dat je 3 weken aan het penpallen bent met iemand. Vervolgens enigzins een afspraak te maken, dat diegene nog komt opdagen ook én dan moet het ook nog eens klikken. Leuk dat jouw lievelingskleur blauw is omdat het je aan de zee doet denken waar je altijd heen ging toen je 3 was, maar na 4 keer zo'n zin te hebben gehoord ben je er ook wel klaar mee :+

Nou zeg dat!

Na hoeveel gesprekken spreken jullie af en wie maakt dan de move? Ik heb zoveel gesprekken, maar 0 moves of gevoel dat ik move wil maken :')

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 13:59

Ik ben gestopt met dates plannen. Ik laat het wel weten als ik op date wil. Ik zet de deur open zeg maar. Maar als hij niet de moeite neemt om vervolgens wat te plannen, dan houdt het op. Ik ga er niet op zitten wachten. Overigens heb ik ook nooit ellen lange gesprekken (als in weken) voordat ik af wil spreken. Na een dag of 3 appen geef ik wel aan dat ik op date wil, als hij die move nog niet. gemaakt heeft.

Over daten gesproken. Mijn date/bijna vriendje is hier net weg. Hij gaat voor 2 weken op vakantie met zijn kinderen. Best lastig wel, want het is echt heel fijn samen. Aan de andere kant is het ook wel lekker om even een beetje tijd voor mezelf te hebben. Maar pffff... ik ga hem wel missen.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 16:15

Oh heerlijk Peelie, juist ook dat gevoel dat je iemand mist in plaats van denkt "hè hè, eindelijk weg..." <3 Wist niet dat 'ie kinderen had trouwens geloof ik!

Ik heb al erg lang geen date meer gehad. Eerlijk gezegd nul behoefte meer aan sinds ik een hondje heb :') We vallen lepeltje lepeltje in slaap en ik word iedere ochtend wakker met een hoofdje in m'n nek. Wie heeft er dan nog een man nodig := Alleen bezette man nog, maar ook daar is de verliefdheid godendank (al dan niet tijdelijk) wat afgenomen. Ik vind het wel goed zo, haha.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 18:06

Volgens mij had ik dat ook nog niet verteld.

Wel mega cute trouwens. We waren gisteren op date, we hadden bedacht om te gaan disco rolschaatsen. Maar toen we daar aan kwamen was het gewoon een grote trieste bedoeling.

Toen zijn we na een uurtje rolschaatsen gegaan. Ondanks dat de entourage een beetje zielig was, hebben we ons wel vermaakt. Precies zoals in de films :'). Daarna zijn we de stad in gegaan, terrasje gepakt en daarna nog een dansje gaan maken bij een kroeg waar live muziek werd gemaakt. Was echt super leuk.

Dan sta je daar zo lekker tegen elkaar aangeplakt, zijn armen om mij heen, samen te dansen, mee te zingen en gek te doen. <3. Dat even niemand anders meer bestaat behalve hij en ik.

Had ik al gezegd dat ik het nogal tepakken heb. :):)

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 20:59

Vandaag 1e date gehad met hopelijk een nieuwe fwb.
Hij zit in meerdere relaties dus in ieder geval open-minded :+
Maar was echt een leuke kerel, veel gekletst en het klikte lekker :P
Hopelijk binnenkort weer een date *\o/* ;)

SiSi1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 09:54

Leuk om alle dates te volgen....
Zelf een 5-tal dates gehad met 1 jongen, maar vanuit mijn kant bleef de aantrekkingskracht uit.
Erg jammer, want het praten / chatten ging super makkelijk. :D

Maar nu zit ik met een klein dingetje.... :o
Mijn match van tinder was niet echt veel in de chat, dit heb ik maandag ook aangegeven.
Na nog een tijdje chatten die dag besproken dat we de volgende dag ( dus gisteren ) af zouden spreken over hoe of wat voor vanavond.

Gisteren wel geteld 3 chatberichten terug gehad ( nadat ik weer eens als eerste iets stuurde )
Maar nu hoor ik dus niks meer....

Twijfel toch wel om zelf de date af te zeggen....
Als je tot op de dag van de date nog moet beslissen waar en hoelaat, ga ik er een beetje vanuit dat dat geen prio voor je is....
Ergens begrijp ik dat natuurlijk, want je hebt elkaar nog nooit gezien, maar voor een eerste date lijkt me dat geen goed begin :=

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 10:00

Mijn ervaring/mening: zeker in het begin moet het een beetje gelijkwaardig opgaan. En op een natuurlijke wijze, anders komt het imo later ook niet (meer).

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 11:41

Mijn ervaring is, als er niks concreets is afgesproken gaat het niet door.

Ik kan daar sowieso niet tegen als ik 2 dagen vantevoren niet weet hoe laat en waar. Dan stuur ik meestal een berichtje van joh zullen we daar en daar afspreken om dit tijdstip. Dan komen ze vaak met een eigen suggestie of zeggen ze af, prima. Kan ik mijn tijd weer aan iets anders besteden.

SiSi1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 13:02

Ik kreeg net een bericht dat hij twijfelde omdat we verschillen qua kinderwens
Ik weet dat ik ze niet wil en hij weet het nog niet....

Dus ja.... staat wel duidelijk in mijn profiel en hebben dit ook besproken.
Dus weet eigenlijk niet waarom hij dan wacht met dit zeggen tot het laatste moment :o

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 15:10

oef, als dit al zo snel naar boven komt als een probleem, lekker laten gaan! :wave:

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 15:38

Dan heeft hij wel een wens, maar durft het nog niet uit te spreken.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 21:07

Precies. Anders zou het geen probleem zijn voor hem dat jij geen kinderen wilt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 21:08

Peelie schreef:
Volgens mij had ik dat ook nog niet verteld.

Wel mega cute trouwens. We waren gisteren op date, we hadden bedacht om te gaan disco rolschaatsen. Maar toen we daar aan kwamen was het gewoon een grote trieste bedoeling.

Toen zijn we na een uurtje rolschaatsen gegaan. Ondanks dat de entourage een beetje zielig was, hebben we ons wel vermaakt. Precies zoals in de films :'). Daarna zijn we de stad in gegaan, terrasje gepakt en daarna nog een dansje gaan maken bij een kroeg waar live muziek werd gemaakt. Was echt super leuk.

Dan sta je daar zo lekker tegen elkaar aangeplakt, zijn armen om mij heen, samen te dansen, mee te zingen en gek te doen. <3. Dat even niemand anders meer bestaat behalve hij en ik.

Had ik al gezegd dat ik het nogal tepakken heb. :):)

Wat een leuke update Peelie!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 09:56

Oh disco rolschaatsen lijkt me zo leuk. Waar ben jij geweest? Dan weet ik dat ik daar niet heen moet. :=

Klinkt wel echt als een heerlijke date.

Mijn vriend is zo, zo, zo <3 <3 <3
Hij loopt de vierdaagse mee en zei: vorige keer was het zo anders. Je loopt, je gaat naar huis, moet je nog zelf doodmoe koken, en gaat naar bed.
En nu app je mij tussendoor hoe het gaat, kom ik naar iemand thuis, zorg jij voor het eten. Het is gewoon zo fijn om te weten dat er iemand zo aan je denkt.
Vorige keer keek ik nog naar vrouwen, nu weet ik dat de leukste en knapste voor mij, op mij staat te wachten. En dat hij nu zoveel tijd heeft om na te denken en zoveel over ons nadenkt en zo gelukkig is.

En toen ontplofte mijn hart bijna. :')