[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laurora

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 13:21

Wat rot mellanion, kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten.
T word tijd dat de kindvrijen van dit land een eigen wijk gaan opzetten. Mooie grote huizen met ruimte voor paarden, grenzend aan een bos en meertje om te rijden en zwemmen met de paarden/fluffykinderen.
En dan aan het begin van de wijk een flink hek waar mensen hun kind achterlaten alvorens ons paradijsje to mogen betreden :+
Who is in?

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 13:27

Eretria schreef:
[ [url=m/GM6HyL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze kwam ik net tegen <<)

Zie mijn post paar erboven. Hahah we worden er allemaal mee gespammed _/-\o_ :')

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 14:55

Laurora schreef:
Wat rot mellanion, kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten.
T word tijd dat de kindvrijen van dit land een eigen wijk gaan opzetten. Mooie grote huizen met ruimte voor paarden, grenzend aan een bos en meertje om te rijden en zwemmen met de paarden/fluffykinderen.
En dan aan het begin van de wijk een flink hek waar mensen hun kind achterlaten alvorens ons paradijsje to mogen betreden :+
Who is in?

I'm in! *\o/*
Al denk ik dat we aan een wijk niet genoeg hebben... Laten we er een flink dorp van maken!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 16:09

Even een random vraag, heeft niks met kinderen te maken. En ik zit niet in andere SC's :)).

Ik heb wat opslagissues. Ik heb best veel tekeningen die netjes ingelijst zijn, maar ik heb geen ruimte meer om ze op te bergen. Nu hebben we een kelder met zeeën van ruimte, maar ook wat vochtig. Papier/hout en vocht = doei tekening. You get the gist.

Nu zat ik te denken om de ingelijste werken in vacuüm zakken te verpakken en de lucht uit die zakken te zuigen. En vervolgens die zakken in de kelder te zetten.

Wat denken jullie, zo dat werken?

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 16:28

_San87_ schreef:
Even een random vraag, heeft niks met kinderen te maken. En ik zit niet in andere SC's :)).

Ik heb wat opslagissues. Ik heb best veel tekeningen die netjes ingelijst zijn, maar ik heb geen ruimte meer om ze op te bergen. Nu hebben we een kelder met zeeën van ruimte, maar ook wat vochtig. Papier/hout en vocht = doei tekening. You get the gist.

Nu zat ik te denken om de ingelijste werken in vacuüm zakken te verpakken en de lucht uit die zakken te zuigen. En vervolgens die zakken in de kelder te zetten.

Het is een oplossing die ik zou durven proberen hoor :j

Je hebt 100% zeker geen last van ongedierte (ik denk vooral aan muizen) in de kelder? Dat is volgens mij het enige waar je rekening mee moet houden qua eventuele schade.

___

Waar kan ik me aanmelden als bewoner voor het KNT dorp?
Ik woon in een super chille wijk, met bos, allemaal leuke huizen - en een speeltuin schuin over mijn deur :')
Als het enige troost mag bieden: er zit nu bv. niemand in die speeltuin. Dat valt hier echt best mee.
Maar het is wel een nogal kleine speeltuin, misschien ligt het weinige gebruik ervan daar ook wel aan. En er wonen ook geen kinderen in onze wijk zelf, dat zal ook wel schelen.
Wanneer er wél in gespeeld wordt, horen wij dat helaas wel. Kinderen blijken altijd te moeten krijsen, helaas.

mellanion84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 16:32

ik ben ook voor de kindervrije wijk/ dorp.
idd dat gekrijs. aan de voorkant zit een basisschool, daar komt ook al een berg geluid vanaf steeds maar goed de werkkamer zit aan de achterkant dus daar heb ik geen last van maar man man man wat een geluid maken die mormels zeg.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 16:33

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 16:43

fjordjes schreef:
Ik hoop zo dat ik dit over een paar dagen NIET hoef mee te maken als ik op vakantie ga, m'n grootste nachtmerrie
https://vm.tiktok.com/ZMN7GBrjP/

Op de heenweg naar Ibiza zat er bij ons zo 1 in ;( alsof de wereld verging ofzo, zo krijsen. Verschrikkelijk.

Onze straat heeft alleen af en toe wat Duitse logeerkinderen over de vloer, verder gewoon 0 kinderen. Heerlijk!
Wel wat jongeren, dus feestjes, maar dat is niet zo erg.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 16:54

Ik zet dat filmpje aan vliegt de hond hier vanuit zijn slaap overeind...

Daar zou je toch duct tape op plakken...

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 17:03

Niobe schreef:
fjordjes schreef:
Ik hoop zo dat ik dit over een paar dagen NIET hoef mee te maken als ik op vakantie ga, m'n grootste nachtmerrie

Op de heenweg naar Ibiza zat er bij ons zo 1 in ;( alsof de wereld verging ofzo, zo krijsen. Verschrikkelijk.

Onze straat heeft alleen af en toe wat Duitse logeerkinderen over de vloer, verder gewoon 0 kinderen. Heerlijk!
Wel wat jongeren, dus feestjes, maar dat is niet zo erg.

Heeft die de hele vlucht gekrijst?
Ik moet 7u vliegen, hoop niet dat iemand überhaupt maar krijst.

DP arme hond

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 17:14

Nee niet de hele vlucht gelukkig, maar bij stijgen en dalen. Maar dat is al te veel idd :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 18:05

fjordjes schreef:

De horror. :brr:
Wij hebben het gehad op de vlucht naar Tenerife. Na ruim een uur heb ik de ouders aangesproken en is vader op de wc gaan zitten. Joe, lekker oprotten met je krijskoter.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 18:20

marleen_88 schreef:
fjordjes schreef:

De horror. :brr:
Wij hebben het gehad op de vlucht naar Tenerife. Na ruim een uur heb ik de ouders aangesproken en is vader op de wc gaan zitten. Joe, lekker oprotten met je krijskoter.

Wat heb je gezegd, ga weg met je kruis(krijs) gespuis :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 18:23

Of hij aub ervoor kon zorgen dat dit gekrijs stopt, dat het abnormaal en asociaal is dat een kind voor zoveel overlast zorgt in een vliegtuig.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 19:27

DuoPenotti schreef:
Ik zet dat filmpje aan vliegt de hond hier vanuit zijn slaap overeind...

Daar zou je toch duct tape op plakken...

Of het raampje even open doen :7

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 19:48

Geluiddichte box maken. Zoals je met een gehoortest ook in zit.
Langer dan 10 min krijsen dan daar in op extra kosten ouders. }> }:)

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 20:48

DuoPenotti schreef:
Geluiddichte box maken. Zoals je met een gehoortest ook in zit.
Langer dan 10 min krijsen dan daar in op extra kosten ouders. }> }:)

De black-box maar dan anders }>

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 20:57

_San87_ schreef:

Nee.

Die vacuüm zakken blijven nooit volledig vacuüm. Heb ik ervaren met een dekbed dat vacuüm prima in de kast pastte. Maar toen die er een jaar later weer uit moest.... :=

En kelders zijn vochtiger dan je zo denkt.

Ik zou het niet aandurven.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 20:58

marleen_88 schreef:
Of hij aub ervoor kon zorgen dat dit gekrijs stopt, dat het abnormaal en asociaal is dat een kind voor zoveel overlast zorgt in een vliegtuig.

Goed van je! +:)+

herr_balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 21:04

Niobe schreef:
Nee niet de hele vlucht gelukkig, maar bij stijgen en dalen. Maar dat is al te veel idd :')

Heel irritant maar het is wel heel begrijpelijk. Ga zo'n mini maar eens uitleggen dat die druk in de oren heel normaal is... Dus eigenlijk moeten ouders met mini's niet met het vliegtuig willen reizen. Het is asociaal naar de medereizigers maar ook naar de mini.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 21:09

Ze zouden kindervrije vluchten moeten maken en 'krijsvluchten'.
De ene speciaal voor mensen die zonder gekrijs of überhaupt kinderen willen vliegen, de andere speciaal voor gezinnen met kinderen van zeg <12 jaar.
En dan de gewone standaard vluchten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 21:17

Roodvos schreef:
_San87_ schreef:

Nee.

Die vacuüm zakken blijven nooit volledig vacuüm. Heb ik ervaren met een dekbed dat vacuüm prima in de kast pastte. Maar toen die er een jaar later weer uit moest.... :=

En kelders zijn vochtiger dan je zo denkt.

Ik zou het niet aandurven.

Oh, dat niet volledig vacuüm herken ik niet, ik heb de dekbedden nu ook weggestopt en alles is nog net zo plat. Daarom bedacht ik t.

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 21:41

_San87_ schreef:

Nee, ik zou dat niet aandurven. Ik heb vorig jaar heel wat weg mogen gooien uit de berging aan kampeerspul omdat het helemaal beschimmeld was. En dat zat in luchtdichte dozen. Maar niet luchtdicht genoeg ben ik bang…

Maar…. Ik zou zo wat kopen bij je O:)

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 21:44

Dat zou ik ook niet durven.
Ook hier zakken die al snel niet meer vacuum waren met paarden dekens.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 21:46

Hmmm, kak. Moet dan toch wat anders verzinnen...