Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KM_Ris schreef:Dat net iemand in de supermarkt me voorbij liep en chagrijn tegen me zei en gauw door liep.
Begrijp dat nooit zo, ik hoor zo vaak lach eens of ben je boos/verdrietig?
Ik heb nou eenmaal zo'n gezicht en ik heb al een paar keer geprobeerd om iets vrolijker te kijken maar dat voelt zo onnatuurlijk. En daarbij snap ik ook eigenlijk niet waarom een vreemde zich geroepen voelt om daar iets over te zeggen
Love_Laugh schreef:KM_Ris schreef:Dat net iemand in de supermarkt me voorbij liep en chagrijn tegen me zei en gauw door liep.
Begrijp dat nooit zo, ik hoor zo vaak lach eens of ben je boos/verdrietig?
Ik heb nou eenmaal zo'n gezicht en ik heb al een paar keer geprobeerd om iets vrolijker te kijken maar dat voelt zo onnatuurlijk. En daarbij snap ik ook eigenlijk niet waarom een vreemde zich geroepen voelt om daar iets over te zeggen
Dit heb ik ook altijd. Altijd zeggen mensen: kijk niet zo boos. Terwijl ik gewoon iets aan het tellen ben ofzo op werk.mijn gezicht staat gewoon zo.
Telpeva schreef:Iemand hier in de wijk heeft opeens kippen in de tuin, al de hele dag hoor ik ze. Vanochtend vond ik het nog grappig, af en toe om de zoveel tijd een tok geluidje... maar inmiddels word ik stikzenuwachtig van dat geluid de hele tijd, ik hoor het overal in huis, er is geen ontkomen aan.
Zebrastreep schreef:Telpeva schreef:Iemand hier in de wijk heeft opeens kippen in de tuin, al de hele dag hoor ik ze. Vanochtend vond ik het nog grappig, af en toe om de zoveel tijd een tok geluidje... maar inmiddels word ik stikzenuwachtig van dat geluid de hele tijd, ik hoor het overal in huis, er is geen ontkomen aan.
Ik woon ook in een wijk , en al een 2 jaar horen we af en toe een kip kakelen. Wij hebben heel lang gedacht dat iemand dat leuk vond om op een speaker te zetten omdat we haast niet konden voorstellen dat hier een kip zou lopen.
Pas dit jaar heb ik ze eindelijk een keer gezienEr waren dan toch echt twee kippen. Eentje maakt af en toe herrie maar 9 van de 10 keer is het gelukkig gewoon stil. In het begin was het ook erger dan dat het nu is. Heb het idee dat als ze wat gewend zijn het wel minder wordt.
Maar die 5 min dat je het hoort vindt ik lang genoeg.