Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 16:16

Ik steek één teen uit en zweet me kapot, doe eens normale temperaturen %)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 16:24

ID vergeten, voor de kat zijn kont naar de bloedbank gereden, daar ging een uur van m'n leven :\.

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 16:55

Ik moest huilen met de daarbij gebruikelijke loopneus, dacht ik. Bleek een dikke bloedneus te zijn en nu zit mijn bed en tapijt onder het bloed :r

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 17:16

KM_Ris schreef:
Dat net iemand in de supermarkt me voorbij liep en chagrijn tegen me zei en gauw door liep.

Begrijp dat nooit zo, ik hoor zo vaak lach eens of ben je boos/verdrietig?

Ik heb nou eenmaal zo'n gezicht en ik heb al een paar keer geprobeerd om iets vrolijker te kijken maar dat voelt zo onnatuurlijk. En daarbij snap ik ook eigenlijk niet waarom een vreemde zich geroepen voelt om daar iets over te zeggen -O-

Dit heb ik ook altijd. Altijd zeggen mensen: kijk niet zo boos. Terwijl ik gewoon iets aan het tellen ben ofzo op werk. :+ mijn gezicht staat gewoon zo.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 17:19

Love_Laugh schreef:
KM_Ris schreef:
Dat net iemand in de supermarkt me voorbij liep en chagrijn tegen me zei en gauw door liep.

Begrijp dat nooit zo, ik hoor zo vaak lach eens of ben je boos/verdrietig?

Ik heb nou eenmaal zo'n gezicht en ik heb al een paar keer geprobeerd om iets vrolijker te kijken maar dat voelt zo onnatuurlijk. En daarbij snap ik ook eigenlijk niet waarom een vreemde zich geroepen voelt om daar iets over te zeggen -O-

Dit heb ik ook altijd. Altijd zeggen mensen: kijk niet zo boos. Terwijl ik gewoon iets aan het tellen ben ofzo op werk. :+ mijn gezicht staat gewoon zo.

Zo zit mijn gezicht ook het lekkerst....

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 17:24

Dat het wachten bij de kapper zo lang duurt ..
Ben weer voor het eerst bij de kapper sinds vorig jaar mei, dus weer lekker knippen en verven!
Maar het wachten met die kleur is altijd even klote..

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 17:51

Proberen te eten met een half verdoofde mond. Het gaat, maar vraag niet hoe :+

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 18:26

Boodschappen besteld, pak vanille vla gesneuveld. Alles onder de vanille vla, dan is 1 liter toch ineens veel. -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 18:39

De meid op het basketbalveld die klinkt alsof ze de beurt van haar leven krijgt.

Hou je smoel. Je bent aan het basketballen.

Edit: ah, zo te zien basketbalt ze vanuit een gejat winkelkarretje die een of andere kerel aandrukt. Nou alsnog wordt het karretje aangedrukt niet zij. :+

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 18:56

Dat het alweer te vroeg donker wordt. :(

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 19:12

Nou hè, ik zei het gisteren nog tegen mijn man :x
Aan de ene kant vind ik het wel gezellig maar aan de andere kant betekent het ‘tis weer voorbij die mooie zomer’ ^)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 19:20

Dat ik eindelijk weet waarom mijn neus zoveel jeukte de afgelopen week: hooikoorts 8)7

Twijfelde elk jaar wel maar weet het nu zeker en dus ook met name specifiek voor een plant die nu groeit...

Nou ja beter hooikoorts dan Corona :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 19:32

Iemand hier in de wijk heeft opeens kippen in de tuin, al de hele dag hoor ik ze. Vanochtend vond ik het nog grappig, af en toe om de zoveel tijd een tok geluidje... maar inmiddels word ik stikzenuwachtig van dat geluid de hele tijd, ik hoor het overal in huis, er is geen ontkomen aan.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 19:35

chanicha schreef:
Nou hè, ik zei het gisteren nog tegen mijn man :x
Aan de ene kant vind ik het wel gezellig maar aan de andere kant betekent het ‘tis weer voorbij die mooie zomer’ ^)

Het weer van de afgelopen dagen was anders behoorlijk zomers :7.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 19:43

Dat wel San maar dat is nu voorlopig voor het laatst volgens mij!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 19:45

Telpeva schreef:
Iemand hier in de wijk heeft opeens kippen in de tuin, al de hele dag hoor ik ze. Vanochtend vond ik het nog grappig, af en toe om de zoveel tijd een tok geluidje... maar inmiddels word ik stikzenuwachtig van dat geluid de hele tijd, ik hoor het overal in huis, er is geen ontkomen aan.

Ik woon ook in een wijk , en al een 2 jaar horen we af en toe een kip kakelen. Wij hebben heel lang gedacht dat iemand dat leuk vond om op een speaker te zetten omdat we haast niet konden voorstellen dat hier een kip zou lopen.

Pas dit jaar heb ik ze eindelijk een keer gezien :') Er waren dan toch echt twee kippen. Eentje maakt af en toe herrie maar 9 van de 10 keer is het gelukkig gewoon stil. In het begin was het ook erger dan dat het nu is. Heb het idee dat als ze wat gewend zijn het wel minder wordt.

Maar die 5 min dat je het hoort vindt ik lang genoeg.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 19:45

chanicha schreef:
Dat wel San maar dat is nu voorlopig voor het laatst volgens mij!

Het blijft voorlopig boven de 20 graden, volgende week dinsdag naar 26.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 19:49

Oohhh das habe ich nicht gewüst 8-)
Dan zitten wij met onze voetjes aan de Playa :j

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 20:04

Zebrastreep schreef:
Telpeva schreef:

Ik woon ook in een wijk , en al een 2 jaar horen we af en toe een kip kakelen. Wij hebben heel lang gedacht dat iemand dat leuk vond om op een speaker te zetten omdat we haast niet konden voorstellen dat hier een kip zou lopen.

Pas dit jaar heb ik ze eindelijk een keer gezien :') Er waren dan toch echt twee kippen. Eentje maakt af en toe herrie maar 9 van de 10 keer is het gelukkig gewoon stil. In het begin was het ook erger dan dat het nu is. Heb het idee dat als ze wat gewend zijn het wel minder wordt.

Maar die 5 min dat je het hoort vindt ik lang genoeg.

Hey dat is fijn om te weten, dat geeft hoop!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 20:29

Terugkerend onderwerp: ik mag geen grenzen hebben of aangeven blijkbaar

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 21:24

Ik heb net totaal onverwachts een van de hamsters overleden aangetroffen, een van de ratten was ontsnapt uit zijn kooi en is bij die hamster in zijn kooi gekomen... normaal zou mijn huisgenoot zo'n beestje in een doosje doen en begraven maar die ligt op dit moment ook in het ziekenhuis met een geopereerde ontstoken vinger.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 21:36

Dat ik echt voor mijn gevoel successen bereikt heb op mijn werk vandaag, maar het niet kan delen met iemand.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 21:36

Een Deense darter die live op tv heeeull onsmakelijk zijn kauwgom staat te kauwen >;)

Firefly289

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 21:53

Super gave baankans. Aangegrepen en daardoor m'n oude werk op gezegd. Eerste inwerkdag en man wat een slechte eerste indruk... Collega's die niet wisten wat mijn functie was en dachten dat ik de nieuwe stagiaire was en andere die vrij afstandelijk deden. Al met al gewoon niet goed opgevangen. En nu baal ik zo ontzettend. Heb ik hier mijn oude werk voor laten gaan? Ik wist dat het wat chaotisch zou zijn, maar dit is gewoon onprettig.

Kijk het nog even aan, maar weet eerlijk gezegd ook niet zo goed wat ik hiermee aan moet? Voel me er niet lekker door...

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 22:07

Loeky01 schreef:
Dat ik echt voor mijn gevoel successen bereikt heb op mijn werk vandaag, maar het niet kan delen met iemand.

Je hebt ons toch? Laat maar horen!