Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Lorette_

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 13:26

Ik denk dan ook dat het niet heel slim is om Homerr te kiezen. :roll:

Hier iemand die een bod deed en vervolgens 3x een ? stuurt. Daar kan ik zo slecht tegen. Wel lekker karma, want het artikel is gewoon gekocht, dus ze kan er niks meer mee en ik hoef niet te reageren.

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 13:29

Dat van die loskomende schoenzolen heb ik ook eens gehad met gekochte schoenen. Volgens de schoenmaker komt het helaas wel eens voor als schoenen een tijdje niet gedragen zijn.

Ik had een pakje gekocht wat al 2 weken muisstil ergens in een depot in Frankrijk lag. En nu opeens, na 17 dagen komt er plots weer beweging in! Ik had er niet meer op durven hopen maar ben heel blij dat het pakje alsnog mijn kant op komt.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 13:42

Ik heb een weekje vakantie en nu zijn er allemaal pakketjes bezorgd ik denk wel stuk of 8
Echt en bijna alle verkopers sturen bericht je kan het ophalen.
Volgende dag je kan het ophalen
Dag erna het ligt klaar hè ….. :roll: nog nooit zoiets mee gemaakt

Iedere x denk hoera bericht vinted heb iets verkocht….. nee hoor :')

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 13:55

Chrissie schreef:
Leuk zo’n topic! Nu ik een kleine baby heb ook aardif actief met kopen en verkopen.
Nu ben ik benieuwd of jullie hiermee ervaring hebben.

Ik heb een boxpakje verkocht voor 4 euro, koper heeft Homerr gekozen en weet vooraf dat verzending lang duurt. Nu krijg ik een berichtje dat ze ondertussen is bevallen, het pakket op een andere locatie is afgegeven en doordat het zo lang heeft geduurd het pakje waarschijnlijk niet meer past. Nu wil ze dat ik de koop annuleer zodat ze niet meer hoeft te betalen. Er loopt inmiddels een door haar opgestart onderzoek.

Wat een onzin denk ik. Je weet van te voren dat je kan bevallen en dat babies snel groeien, kies dan voor een andere bezorgingswijze of neem je verlies van 5 euro. :') Nu heb ik er ook weer allemaal gedonder van.

Voor de rest nog geen problemen gehad, lees dus gezellig mee in de topic!
Zal jullie Vintedaccounts ook even bekijken, leuke jongenskleding is altijd welkom hier :D

haha, door de hormonen ga je wel eens raar denken en lijkt het alsof de hele wereld even om jou en je baby draait. Maar dit slaat alles.

Als iets niet past maar wel gewoon goed is verstuurd, verkoop ik het gewoon weer door. Soms heb je pech.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 13:57

Chrissie schreef:
Leuk zo’n topic! Nu ik een kleine baby heb ook aardif actief met kopen en verkopen.
Nu ben ik benieuwd of jullie hiermee ervaring hebben.

Ik heb een boxpakje verkocht voor 4 euro, koper heeft Homerr gekozen en weet vooraf dat verzending lang duurt. Nu krijg ik een berichtje dat ze ondertussen is bevallen, het pakket op een andere locatie is afgegeven en doordat het zo lang heeft geduurd het pakje waarschijnlijk niet meer past. Nu wil ze dat ik de koop annuleer zodat ze niet meer hoeft te betalen. Er loopt inmiddels een door haar opgestart onderzoek.

Wat een onzin denk ik. Je weet van te voren dat je kan bevallen en dat babies snel groeien, kies dan voor een andere bezorgingswijze of neem je verlies van 5 euro. :') Nu heb ik er ook weer allemaal gedonder van.

Voor de rest nog geen problemen gehad, lees dus gezellig mee in de topic!
Zal jullie Vintedaccounts ook even bekijken, leuke jongenskleding is altijd welkom hier :D

Haha wat erg! Volgende keer moet ze maar een kleine baby produceren en langer laten zitten ;)

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 13:58

Het ging hier over schoenen... Heb vanmorgen deze laarsjes gekocht voor een tientje. Hopelijk blijft de zool goed zitten haha.
Afbeelding

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 13:59

Chrissie, wat erg. Dat mensen het durven ook :oo

Hier lekker gekocht voor mezelf. Ook schoenen, maar die waren goed :D

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 14:00

Met de kerstboom op de achtergrond….betekend dat ze iig minimaal jaar in de kast hebben gestaan

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 14:02

Er zijn al aardig wat mensen die volop in kerst sfeer zitten :D

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 14:05

Pantykous schreef:
Er zijn al aardig wat mensen die volop in kerst sfeer zitten :D

Nu …. Als in duiven woont maar echt serieus nu

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 14:13

ja hoor, daar is net een topic over geopend zag ik :+

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 14:13

hier in de buurt hebben ze de kerstboom ook al staan! Als ik in de avond buiten ben verbaas ik me daar over haha.

Maar voor een tientje durf ik de gok wel te wagen. Mijn outdoorlaarzen liggen ook in de kast half maart en half oktober

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 15:20

tita schreef:
Met de kerstboom op de achtergrond….betekend dat ze iig minimaal jaar in de kast hebben gestaan

Soms is een oordeel te snel ;)
Afbeelding

Oja en hier het topic... mensen die hem al 2 maanden hebben staan...
[LZP] De kerstboom opzetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 16:49

Ik heb ook een erg wijze les geleerd :') Ik heb pampermanden gekocht. Motief was onwijs leuk dus leek mij wel mooi staan in de kast voor onderbroeken en sokken voor mijn dochter. Ik heb ze net gekregen. Ik gok dat er maximum 5 maatje 1 pampers in gaan met veel proppen _O- In het vervolg vraag ik altijd de afmeting.
Appel voor schaal.
Afbeelding

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 17:02

Oh....ja dat is wel "petite" dan inderdaad....hooguit voor de lopende voorraad om snel wat te kunnen pakken :=

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 17:40

Nou voor het eerst dat iemand iets niet opgehaald heeft op het pakketpunt dus dat komt weer terug...

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 19:38

Gelukkig delen jullie dezelfde mening, ben heel benieuwd hoe Vinted hier op gaat reageren, hou jullie op de hoogte!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 21:35

Ik heb oilily sjaaltjes er op staan 7 stuks voor ong 3 euro per stuk. En mensen die het merk kennen weten dat dat echt heel goedkoop is. Nou krijg ik een bericht van iemand die ze alle 7 voor 10 euro wil kopen. Dus ik geef aan dat ze daar niet voor weggaan. En nu zegt ze dat ze ze bij de kringloop voor 50 cent kan kopen. Nou doe dat dan… ik kan daar echt slecht tegen hoor, afdingen ok, maar 2/3 onder de vraagprijs bieden dat doe je toch niet?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 23:08

Caira schreef:
Ik heb oilily sjaaltjes er op staan 7 stuks voor ong 3 euro per stuk. En mensen die het merk kennen weten dat dat echt heel goedkoop is. Nou krijg ik een bericht van iemand die ze alle 7 voor 10 euro wil kopen. Dus ik geef aan dat ze daar niet voor weggaan. En nu zegt ze dat ze ze bij de kringloop voor 50 cent kan kopen. Nou doe dat dan… ik kan daar echt slecht tegen hoor, afdingen ok, maar 2/3 onder de vraagprijs bieden dat doe je toch niet?

Ja, dat deed iemand bij mij ook van de week, prijs 30 euro en dan gewoon 18 euro bieden.

Zonder er verder een woord aan vuil te maken, afgewezen. :') toedeloe! :))

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 08:03

Bij zulke dingen wijs ik ook gewoon het bod af zonder nader bericht.
Dan denk ik erbij: zal die straks even balen als een ander het ineens wèl gewoon gekocht heeft, want dat komt vaak voor :P

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 10:05

Ik ook, hoor. Meestal komen er ineens 8 biedingen binnen op een item dat er net op staat. Van 2 euro onder de aangeboden prijs tot ver eronder. Maar ik heb de prijzen niet aangehouden met marge voor biedingen, dus ik wijs ze af en meestal koopt een bieder het dan voor de gewone prijs of is een ander ze voor.

'20?' in een bericht vind ik ook irritant. Dat is dan meestal iemand die al door het toegestane aantal biedingen heen is en het voorstel komt doorgaans niet eens in de buurt van een redelijke prijs. Daarnaast hebben ze ook echt de minimale moeite gedaan om een bericht te typen. Er staat niet eens een euroteken bij. Alleen een getal met vraagteken. :P Ik ben niet achterlijk, maar krijg bijna de neiging om er wel dom op te reageren. 'Nee, zoveel heb ik er niet.'

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 11:02

Meer mensen deze foutmelding bij de berichten?
Afbeelding

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 11:49

Nee

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 16:32

Ik heb zondagavond schoenen en een broek verkocht op Vinted. Ze bood flink onder maar hoppa. Toen nog moeilijk gedoe want ze wilde toch een bundel maar alles gelukt.
Vandaag vrije dag dus alles ingepakt en sta letterlijk alle pakjes te verzamelen onder mijn arm om het punt binnen te lopen.
Geannuleerd.
Zonder enig bericht. Rot op hoor. Ik ben er helemaal nijdig van. Zonde van de tijd.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 16:43

Ah wat een snollenstreek!