Hier iemand die een bod deed en vervolgens 3x een ? stuurt. Daar kan ik zo slecht tegen. Wel lekker karma, want het artikel is gewoon gekocht, dus ze kan er niks meer mee en ik hoef niet te reageren.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chrissie schreef:Leuk zo’n topic! Nu ik een kleine baby heb ook aardif actief met kopen en verkopen.
Nu ben ik benieuwd of jullie hiermee ervaring hebben.
Ik heb een boxpakje verkocht voor 4 euro, koper heeft Homerr gekozen en weet vooraf dat verzending lang duurt. Nu krijg ik een berichtje dat ze ondertussen is bevallen, het pakket op een andere locatie is afgegeven en doordat het zo lang heeft geduurd het pakje waarschijnlijk niet meer past. Nu wil ze dat ik de koop annuleer zodat ze niet meer hoeft te betalen. Er loopt inmiddels een door haar opgestart onderzoek.
Wat een onzin denk ik. Je weet van te voren dat je kan bevallen en dat babies snel groeien, kies dan voor een andere bezorgingswijze of neem je verlies van 5 euro.Nu heb ik er ook weer allemaal gedonder van.
Voor de rest nog geen problemen gehad, lees dus gezellig mee in de topic!
Zal jullie Vintedaccounts ook even bekijken, leuke jongenskleding is altijd welkom hier
Chrissie schreef:Leuk zo’n topic! Nu ik een kleine baby heb ook aardif actief met kopen en verkopen.
Nu ben ik benieuwd of jullie hiermee ervaring hebben.
Ik heb een boxpakje verkocht voor 4 euro, koper heeft Homerr gekozen en weet vooraf dat verzending lang duurt. Nu krijg ik een berichtje dat ze ondertussen is bevallen, het pakket op een andere locatie is afgegeven en doordat het zo lang heeft geduurd het pakje waarschijnlijk niet meer past. Nu wil ze dat ik de koop annuleer zodat ze niet meer hoeft te betalen. Er loopt inmiddels een door haar opgestart onderzoek.
Wat een onzin denk ik. Je weet van te voren dat je kan bevallen en dat babies snel groeien, kies dan voor een andere bezorgingswijze of neem je verlies van 5 euro.Nu heb ik er ook weer allemaal gedonder van.
Voor de rest nog geen problemen gehad, lees dus gezellig mee in de topic!
Zal jullie Vintedaccounts ook even bekijken, leuke jongenskleding is altijd welkom hier
tita schreef:Met de kerstboom op de achtergrond….betekend dat ze iig minimaal jaar in de kast hebben gestaan
Caira schreef:Ik heb oilily sjaaltjes er op staan 7 stuks voor ong 3 euro per stuk. En mensen die het merk kennen weten dat dat echt heel goedkoop is. Nou krijg ik een bericht van iemand die ze alle 7 voor 10 euro wil kopen. Dus ik geef aan dat ze daar niet voor weggaan. En nu zegt ze dat ze ze bij de kringloop voor 50 cent kan kopen. Nou doe dat dan… ik kan daar echt slecht tegen hoor, afdingen ok, maar 2/3 onder de vraagprijs bieden dat doe je toch niet?