Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 00:34

Veulen84 schreef:
Dat mensen me vandaag wilde troosten en door die poedersuiker corona kunnen/willen mensen me geen knuffel geven. En dan zitten er een stelletje idioten te protesteren met picknicks en in kerken... Ik wil gewoon ook wel eens tegen iemand aan kunnen leunen voor een lekkere huilpartij...

:knuffel:

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 00:35

Jolien87 schreef:
DiscoDipp schreef:
Een kerel bij ons in de groep gaat vreemd.. Moet dat nu gemeld worden bij zijn vriendin? Of is dat niet aan ons? :?

Absoluut.
Ik zou het in eerste instantie bij hem neerleggen en hem de kans geven om het haar zelf te zeggen. Doet hij dit niet? Dan zou ik alsnog inspringen.

Mijn toenmalige vriend beweerde ook bij hoog en laag dat er niemand anders was. Nadat de relatie uit was, bleek er wel degelijk iemand anders in beeld te zijn waar hij zijn hart al jaren vóór aanvang van onze relatie aan verloren was. Dit had hij nadat het met ons uitging (onze relatie duurde 6 jaar) aan een gezamenlijke vriendin verteld toen zij ernaar had gevraagd maar ze mocht niks van hem tegen mij zeggen. Uiteindelijk ben ik er zelf achtergekomen en ik voelde me door beiden flink in de maling genomen.

Al meermaals aangekaart, komt niks uit. Iemand uit de vriendinnengroep die close is met haar gaat het op zich nemen. Heel poedersuiker dit. ;(

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 00:35

DiscoDipp schreef:
Een kerel bij ons in de groep gaat vreemd.. Moet dat nu gemeld worden bij zijn vriendin? Of is dat niet aan ons? :?

Als het goed voelt, (jij kunt prima met de kerel overweg), zou ik het eerst met hem bespreken. Ook vragen waarom hij het niet durft te vertellen. Waar is hij bang voor? Dit hoef jij niet te begatiliseren, immers voelt hij dat.
Waarschijnlijk is hij bang haar te kwetsen. Dan kun je eens aangeven dat het voor zijn vrouw/vriendin zeerder doet als ze er zelf achter komt. En dan inderdaad aangeven dat hij het zelf snel binnen een bepaalde termijn moet vertellen.

Gebeurt dit niet, dan de keus geven: hij vertelt het voor datum x of hij verteld het in mijn bijzijn. De stok achter de deur.

Maar probeer het te voorkomen dat jij of een ander het moet vertellen :*

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 00:44

Kookaburra schreef:
DiscoDipp schreef:

Als het goed voelt, (jij kunt prima met de kerel overweg), zou ik het eerst met hem bespreken. Ook vragen waarom hij het niet durft te vertellen. Waar is hij bang voor? Dit hoef jij niet te begatiliseren, immers voelt hij dat.
Waarschijnlijk is hij bang haar te kwetsen. Dan kun je eens aangeven dat het voor zijn vrouw/vriendin zeerder doet als ze er zelf achter komt. En dan inderdaad aangeven dat hij het zelf snel binnen een bepaalde termijn moet vertellen.

Gebeurt dit niet, dan de keus geven: hij vertelt het voor datum x of hij verteld het in mijn bijzijn. De stok achter de deur.

Maar probeer het te voorkomen dat jij of een ander het moet vertellen :*

Ik stuur je even een pb! :)

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 01:05

Als de ander alles ontkent heb jij het gedaan!

Veulen84 dikke knuffel

Marlinde woon jij in een studenten flat of zo?

Ik ben bijna een week ziek geweest.
Corona negatief.
Ook echt super moe en sinds vanavond gaat het beter en lig nu nog wakker....
Mijn wekker gaat weer vroeg :+

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 01:44

Mkango schreef:

Linnie050 schreef:
Veulen84 dikke knuffel

Thanks :) Die verbale knuffels heb ik meer gehad vandaag. Het helpt voor even, maar ik voel me echt rot en bang en gestessed en echt fysieke nabijheid van echte mensen zou het beter maken. Maar ik moet er echt zelf doorheen.

Dus ja ik ben echt ook boos op al die mensen die zo ego zijn dat hun dingen belangrijk zijn. Terwijl als we allemaal ons best zouden doen de problemen niet zo groot zouden zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 01:51

Veulen84 schreef:
Mkango schreef:

Linnie050 schreef:
Veulen84 dikke knuffel

Thanks :) Die verbale knuffels heb ik meer gehad vandaag. Het helpt voor even, maar ik voel me echt rot en bang en gestessed en echt fysieke nabijheid van echte mensen zou het beter maken. Maar ik moet er echt zelf doorheen.

Dus ja ik ben echt ook boos op al die mensen die zo ego zijn dat hun dingen belangrijk zijn. Terwijl als we allemaal ons best zouden doen de problemen niet zo groot zouden zijn.

Snap ik, het was ook niet bedoeld ter vervanging van, want geen enkele emoticon, skypesessie, Netflix partysessie of gesprek op anderhalve meter kan een echte knuffel of arm om je heen vervangen, helaas. Je frustratie is dan ook volledig begrijpelijk.

Ondertussen kan ik niet slapen en zie ik op tegen het moment waarop mijn wekker gaat, want vermoeidheid en ik gaan niet zo goed samen. :x

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 01:58

Mkango schreef:
Snap ik, het was ook niet bedoeld ter vervanging van, want geen enkele emoticon, skypesessie, Netflix partysessie of gesprek op anderhalve meter kan een echte knuffel of arm om je heen vervangen, helaas. Je frustratie is dan ook volledig begrijpelijk.

Ondertussen kan ik niet slapen en zie ik op tegen het moment waarop mijn wekker gaat, want vermoeidheid en ik gaan niet zo goed samen. :x

Al een lekkere kop warme choco geprobeerd? Misschien helpt het.

Voorlopig wil ik nog even niet slapen. De nacht is fijn, veilig en rustig. Ik geniet er even van.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 02:03

Dat laatste ligt ook een beetje ten grondslag aan waarom ik nog wakker ben... :o Daarnaast ben ik enerzijds heel onrustig en wil ik afleiding in de vorm van rustgevende geluiden, maar tegelijkertijd ben ik ook te overprikkeld om te kunnen slapen met die geluiden.

Helaas geen chocolademelk in huis of ingrediënten om het te maken.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 02:12

Aan mn hoofdpijn.
Hou ooppp, ik heb al weinig slaap gehad.
Gelukkig over kleine 4 uurtjes weekend.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 02:28

Mkango schreef:
Dat laatste ligt ook een beetje ten grondslag aan waarom ik nog wakker ben... :o Daarnaast ben ik enerzijds heel onrustig en wil ik afleiding in de vorm van rustgevende geluiden, maar tegelijkertijd ben ik ook te overprikkeld om te kunnen slapen met die geluiden.

Helaas geen chocolademelk in huis of ingrediënten om het te maken.

Probeer anders eens een echt geluid geen digitaal. Ik merk dat vooral de echte ademhaling van mijn hond of het zacht ruizen van wind me helpt. Terwijl digitaal de zelfde geluiden een irritatie zijn.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 03:31

Zo moe, maar steeds wakker. De momenten dat ik slaap,. "droom" ik en word ik "paniekerig" wakker. Ik wol gewoon rust.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 05:40

Vriend slaapt, baby slaapt. En ik lig al uren wakker net als de rest van de week. Lekker malen over al het werk wat ik weer niet af ga krijgen.
Weer 4 weken aan het werk sinds mijn verlof en nu al over het randje.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 08:01

Betonstort bij de buren, en een snurkende vriend... De cocktail om woest chagrijnig wakker te worden |o

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 08:40

Heb vannacht gewoon een ruim uur wakker gelegen.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 08:47

Raar gedroomd en dan geschrokken wakker worden midden in de nacht

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 09:01

fjordjes schreef:
Raar gedroomd en dan geschrokken wakker worden midden in de nacht

Same. En met weer nog een keer.

Gelukkig vannacht naar mijn vriend na 2 gebroken nachten kan ik er wel een gebruiken die goed is. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 09:40

Dat ik gisteren van het paard af ben gevallen en vandaag echt amper kan lopen.. -O-

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 10:21

Goh, hier ook amper geslapen. Ben nu beroerd ervan zelfs (als was ik dat gister ook). Maar omdat ik het meer las, even gekeken: volle maan.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 10:25

Wilde het net zeggen inderdaad, volgens mij is het volle maan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 10:31

Jaaaaa hier ook, al 2 nachten. Net aan het einde van mijn vakantie uiteraard _O-

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 11:02

Ben er eindelijk uit welke telefoon ik wil.. Hebben ze hem nergens op voorraad. :+
Nu wil ik hem niet meer.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 11:05

Lisitano schreef:
Vriend slaapt, baby slaapt. En ik lig al uren wakker net als de rest van de week. Lekker malen over al het werk wat ik weer niet af ga krijgen.
Weer 4 weken aan het werk sinds mijn verlof en nu al over het randje.

Ben je meteen weer in de werkzaamheden geland als waar je gestopt was voor je verlof? Zo ja, ga in gesprek dat dit zo niet kan. Je hebt thuis nu een totaal andere energieverdeling. Mogelijk geef je borstvoeding; dat is zoooo slopend. Zo niet, zit je waarschijnlijk nog met nachtelijke voedingen. Als het een eerste kindje is ben je daar onwijs mee bezig mentaal. Tweede ook hoor, maar toch op een ander niveau. Zorg voor jezelf lieverd, je baby heeft meer aan een blije mama dan een gestresste mama vanwege haar werk :*.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 11:24

Ik heb altijd gezegd als mijn verzorgpaard was overleden dat ik zou gaan kijken voor een eigen paard. Nu is het helaas zo ver, en nu twijfel ik of ik er wel klaar voor ben. :') En ik weet dat dat wel zo is, maar pfoe die verantwoordelijkheid...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 11:43

Captain schreef:
Ik heb altijd gezegd als mijn verzorgpaard was overleden dat ik zou gaan kijken voor een eigen paard. Nu is het helaas zo ver, en nu twijfel ik of ik er wel klaar voor ben. :') En ik weet dat dat wel zo is, maar pfoe die verantwoordelijkheid...

Als je paard op een goede plek staat kan je natuurlijk "makkelijk" een paar dagen niet komen. :j