Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 19:44

Flying_Angel schreef:
wyoming schreef:
Dat mijn zoon op zijn hoofd is geslagen met een tas in de bus.

Wtf! Zomaar? :oo

Ruzie met een klasgenootje terug naar huis, die noemde hem een baby, hij zei stoppen, zij ging door, daarna deed hij haar duwen en toen begon ze dus met een tas op zijn hoofd te meppen.
Mijn zoon is ook niet altijd heilig, zeker niet als je over zijn grenzen gaat, maar hij heeft er nu nog last van, dus het is goed hard aangekomen en in een bus kan hij natuurlijk ook nergens heen. Maandag even de juffen bellen, kunnen die het er nog even met ze over hebben want dit is niet de bedoeling natuurlijk.
(Ze zitten beide in de oza groep, dat heeft natuurlijk ook een reden maar ze moeten elkaar wel heel laten)

Lestrange01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 20:32

Mijn zusje... echt... eigenlijk gewoon te erg om te vertellen. Maar bij alles wat ze niet wil doen, maar toch moet doen dreigt ze zelfmoord te plegen. Ze zegt dan letterlijk: "Ik ga zelfmoord plegen en dan is het jouw (mijn moeders) fout!! Dan ga ik mezelf snijden door jou "

En dan heb ik het over hele kleine dingen, zoals huiswerk moeten maken.

Vanavond tijdens het avond eten dus alweer. Echt mijn geduld raakt zo op. Elke keer denken we: het kan niet belachelijker worden. Komt ze letterlijk 3 seconden geleden beneden omdat ze een baby flesje wil hebben want "ik voel me nu little, mijn leeftijd is nu 4"

:? :? |( |( |(

De afgelopen 2 jaar intensieve therapie lijkt ook 0.0 effect te hebben *zucht*

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 20:35

Lestrange01 schreef:
Mijn zusje... echt... eigenlijk gewoon te erg om te vertellen. Maar bij alles wat ze niet wil doen, maar toch moet doen dreigt ze zelfmoord te plegen. Ze zegt dan letterlijk: "Ik ga zelfmoord plegen en dan is het jouw (mijn moeders) fout!! Dan ga ik mezelf snijden door jou "

Vanavond tijdens het avond eten dus alweer. Echt mijn geduld raakt zo op. Elke keer denken we: het kan niet belachelijker worden. Komt ze letterlijk 3 seconden geleden beneden omdat ze een baby flesje wil hebben want "ik voel me nu little, mijn leeftijd is nu 4"

Heeft ze een verstandelijke beperking? Het lijkt mij wel ontzettend zwaar om er als naaste mee te moeten leven. Ik ken ook wel meer van zulke verhalen en vaak worden dat soort mensen uiteindelijk wel onder begeleidend wonen geplaats. Maar alsnog lijkt het mij wel moeilijk voor jou en je moeder.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 20:39

Zebrastreep schreef:
Lestrange01 schreef:

Heeft ze een verstandelijke beperking? Het lijkt mij wel ontzettend zwaar om er als naaste mee te moeten leven. Ik ken ook wel meer van zulke verhalen en vaak worden dat soort mensen uiteindelijk wel onder begeleidend wonen geplaats. Maar alsnog lijkt het mij wel moeilijk voor jou en je moeder.

Ze heeft net geen verstandelijke beperking, maar zit er dicht tegen aan. Het doel is uiteindelijk ook dat ze begeleid gaat wonen over een paar jaar, maar ze is nu nog te jong en niet stabiel genoeg.

Het is echt heel heel heel vermoeiend. Doordat zij met zelfmoord dreigt bij alles wat ze niet leuk vind, is het haast onmogelijk om haar meer hulp te geven zoals opname of deeltijd therapie(want dat vindt ze niet leuk)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 20:48

Het waait hier nu heel hard, en er gaat vanalles in mijn tuin aan de wandel. Ik zou er wat aan moeten doen eigenlijk, maar dan moet ik er uit en het is koud en nat buiten en ik zit zo comfortabel met een dekentje op de bank. Adulting is hard...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 21:20

Telpeva schreef:
Het waait hier nu heel hard, en er gaat vanalles in mijn tuin aan de wandel. Ik zou er wat aan moeten doen eigenlijk, maar dan moet ik er uit en het is koud en nat buiten en ik zit zo comfortabel met een dekentje op de bank. Adulting is hard...

Nou, meteen maar een update, alles wat ik heb kunnen redden staat nu in de schuur en ik hoop dat het genoeg is want niet alles past er in. Mijn schutting is deels gesneuveld, geen idee hoe erg de schade is want 1 ik zie niks in het donker en 2 het waait hier zo belachelijk hard dat ik het een slecht idee vind om van dichtbij te gaan kijken, ik hoef dat ding niet op mijn hoofd.
Verdorie

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 21:25

Losrijdbak onder water, dus startlijst aangepast zodat je in de wedstrijdbakken kan losrijden, 20 minuten in de binnenbak en daarna 15 minuten in de buitenbak. Ik ben alleen als 1e waardoor ik alleen die 20 minuten in een droge bak kan rijden. Verder kiezen tussen of met meerdere op 20x20 of in een bak die onder water staat...

Geen goed vooruitzicht om weer voor het eerst na bijna 2 jaar te gaan starten.

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 21:51

Die vrouw in de supermarkt die in de rij bij de kassa in mn nek stond te hijgen en na mijn vraag om afstand te houden hierover moeilijk begon te doen. Regels en respect voor degene die zich hier aan willen houden mevrouw kom op moeilijk is dit niet.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 22:01

maylotje schreef:
Die vrouw in de supermarkt die in de rij bij de kassa in mn nek stond te hijgen en na mijn vraag om afstand te houden hierover moeilijk begon te doen. Regels en respect voor degene die zich hier aan willen houden mevrouw kom op moeilijk is dit niet.

Het is jammer dat je dat soort mensen niet mag slaan. Leuk dat ze meedoen aan #ikdoenietmeermee maar dat kunnen ze prima thuis doen en niet bij andere mensen.

Ik wordt een beetje moe van die gekkies die denken dat de overheid ze overkomt nemen.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 22:03

Telpeva schreef:
Telpeva schreef:

Nou, meteen maar een update, alles wat ik heb kunnen redden staat nu in de schuur en ik hoop dat het genoeg is want niet alles past er in. Mijn schutting is deels gesneuveld, geen idee hoe erg de schade is want 1 ik zie niks in het donker en 2 het waait hier zo belachelijk hard dat ik het een slecht idee vind om van dichtbij te gaan kijken, ik hoef dat ding niet op mijn hoofd.
Verdorie

:oo Bizar dat het zo hard waait daar, hier is het netaan windkracht 2!

Ik erger me aan de regen, de bak was zeiknat dus kon ook niks doen :(

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 22:11

Zebrastreep schreef:
maylotje schreef:

Het is jammer dat je dat soort mensen niet mag slaan. Leuk dat ze meedoen aan #ikdoenietmeermee maar dat kunnen ze prima thuis doen en niet bij andere mensen.

Ik wordt een beetje moe van die gekkies die denken dat de overheid ze overkomt nemen.

Echt he alsof de overheid moedwillig een land de afgrond in zou duwen.
Doe ptverdorie je burgerlijke plicht en luister naar de regels.

Oeh telpeva hooelijk valt de schade mee. Hier net ook heftige wind.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 22:23

Windkracht 10 was het hier zojuist volgens nu.nl :brr:

Ik kan ook echt niet tegen zulke mensen in de supermarkt, sinds een paar weken doe ik weer online bestellen net zoals eerder dit jaar. Er zijn hier veel mensen die zich niet aan die anderhalve kunnen of willen houden, ik word daar zo kriebelig van dus dan doe ik het maar zo :o

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 22:49

Aan mijn man.

De babyfoon gaf vannacht storing aan dus dat moest nog opgelost worden net voor bed. Ik stuur hem naar boven met de vraag of hij ruis hoort. Nee hoor. Ik naar boven, jawel hoor, ruis. Dus ik vloeken, ik was net wakker nadat ik op de bank in slaap gevallen was en dan heb ik een zeer kort lontje. Dus ik weer naar beneden. Ik volg braaf de stappen en vraag, hoor je nu ruis?

Krijg ik het antwoord, weet ik niet. Ja potv.....!!! Ik weer naar boven en hem naar beneden gestuurd. Uiteindelijk is het opgelost maar werkelijk waar soms......!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 22:50

Mijn leukste en voorzichtigste collega heeft corona en is goed ziek. Meh.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 23:00

Wilde nog even studeren maar ben nu gaan zitten en zo ingekakt :x belangrijk stuk en gemotiveerd om even te leren maar pfoeee.. ik mis m'n schooltijd echt niet.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 23:14

Stelletje kleuters in m'n game die gaan lopen womanshamen. Ze hadden vast niets beters te doen maar wat lopen er toch een stel kleuters rond op deze aardbol |o

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 04:32

poedersuiker accomodatie die geen dekens heeft?! Wat is dit voor fiets gat?! Sta nu water te koken, IN EEN PAN WANT ZE HEBBEN OOK GEEN WATERKOKER, om een kruik te maken want ik heb het al de hele nacht koud omdat ze geen fatsoenlijke dekens hebben. En ik heb al een trui en sokken aan. Hoe slaapt mijn vriend hier gewoon doorheen?! :?

Recensie, -5 sterren, kan dat ook?!

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 06:28

Moet van 6 tot 17 werken |(

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 08:46

De buren zijn vroeg begonnen met klussen.. wilde lekker uitslapen. -O-

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 09:15

MaTuMi schreef:
Mijn katten die de hele tijd achter en onder de tv kast kijken. Maar er zit echt niks. Hun denken van wel.

Als vervolg hier op..
Nou.. we kwamen thuis vannacht en toen zagen we kots liggen van de katten. Maar echt helemaal vol met bloed dus dat is best schrikken. Maar we keken verder en er lagen overal druppeltjes bloed. Maar niks te zien aan de katten. Dus ik ging wat beter naar die kots kijken en ik zeg tegen Erwin, ik zie hier echt 2 ogen in zitten. En de katten waren de hele dag dus al achter de tv kast aan het loeren, maar wij zagen niks. Maar ik was inmiddels wel tot de conclusie gekomen dat het waarschijnlijk een muis moest zijn. Dus ik ging nog even verder kijken en toen vond ik de onthoofde muis op de bank. Brrrr.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 09:17

Ouders van school die verwachten dat leerkrachten ruzies buiten schooltijd tussen hun kinderen oplossen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 09:26

M'n moeder die meteen weer door het lint gaat omdat ik even voordat ik weg ga (dus jas aan aangezien ik die boven heb) met m'n "paarden"jas. Waarom leef ik met mensen die nooit positief kunnen zijn

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 09:33

Dat ik zo een tentamen moet maken. :+

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 10:25

Een super leuke kitten bij ons in het asiel en ik die haar graag wil ;(

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 10:36

Kater :\