Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lotteettol

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 13:19

Ik zoek het topic over het verhaald dat een paard op de kliniek een trap kreeg van een dierenarts daar. Met de zoekfunctie kan ik deze niet vinden. Heeft iemand een link hiervan voor mij?

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 13:31

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 13:37

Door die stomme Belgen die gisteren massaal de grens overstaken naar Zeeland om te gaan terrassen en winkelen, is daar nu alles gesloten. Ik vind 't zo vervelend voor mijn vrienden daar, die nu hun tent moeten sluiten.

Agenten houden zelfs nu Belgen tegen die naar Zeeuws-Vlaanderen willen. Echt, waar zit t verstand van mensen :\.
Laatst bijgewerkt door _San87_ op 15-03-20 13:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Lotteettol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 13:37

Boterbloem90 schreef:
Lotteettol schreef:
Ik zoek het topic over het verhaald dat een paard op de kliniek een trap kreeg van een dierenarts daar. Met de zoekfunctie kan ik deze niet vinden. Heeft iemand een link hiervan voor mij?

[VVDD] Wat ik nu heb meegemaakt in een paardenkliniek!

Dank je boterbloem!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 13:41

_San87_ schreef:
Door die stomme Belgen die gisteren massaal de grens overstaken naar Zeeland om te gaan terrassen en winkelen, is daar nu alles gesloten. Ik vind 't zo vervelend voor mijn vrienden daar, die nu hun tent moeten sluiten.

Agenten houden zelfs nu Belgen tegen die naar Zeeuws-Vlaanderen willen. Echt, waar zit t verstand van mensen :.

Onderin hun bierglas waarschijnlijk.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 13:42

Gaat mijn moeder ""hamsteren"" en dan koopt ze letterlijk niets praktisch.

We hebben alleen vieze crackers waarvan ze weet dat niemand in huis dit lust. Geen brood. Niks. Wat moet ik als ontbijt eten dan?? Bruine bonen??

Echt ik ben zo klaar hiermee, zo moeilijk is het toch niet om gewoon normaal eten in huis te halen. Dacht dat als ze ging hamsteren dat we in ieder geval een keer iets te eten hadden, maar nee, nog steeds niet.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 13:42

& tussen de wc-rollen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 13:57

Mkango schreef:
_San87_ schreef:

Agenten houden zelfs nu Belgen tegen die naar Zeeuws-Vlaanderen willen. Echt, waar zit t verstand van mensen :.

Onderin hun bierglas waarschijnlijk.

Ja, dat moet wel. Echt bizar. Je gaat met je gezonde verstand toch niet massaal naar een klein grensstadje om lekker te winkelen en zuipen :').

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 13:58

Hier zijn alle supermarkten vol. Mensen staan hutjememutje in een rij zowel vóór de winkel als er in. Wat is dit zeg ..

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 14:04

Hebben alle hamsternaars niet inmiddels als hun wc papier in geslagen?

Ik zit een beetje in dubio. Het gaat heel slecht met de peetoom van mijn vriend. De kans is groot dat die volgende week overlijd. Dus komt er natuurlijk een begrafenis, maar hier wil ik dus eigenlijk niet heen gaan vanwege de carona. Maar ben bang dat mijn schoonouders van mij verwachten dat ik er wel bij ben.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 14:13

xDenies schreef:
Hier zijn alle supermarkten vol. Mensen staan hutjememutje in een rij zowel vóór de winkel als er in. Wat is dit zeg ..

Hier ook, wilde even lunch halen maar kon niet eens parkeren. Ben maar doorgereden naar de drive in Subway. :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 14:16

nicole_floor schreef:

Ik zit een beetje in dubio. Het gaat heel slecht met de peetoom van mijn vriend. De kans is groot dat die volgende week overlijd. Dus komt er natuurlijk een begrafenis, maar hier wil ik dus eigenlijk niet heen gaan vanwege de carona. Maar ben bang dat mijn schoonouders van mij verwachten dat ik er wel bij ben.

Waarom zou je niet naar de begrafenis kunnen van iemand die blijkbaar belangrijk is voor je vriend? Verwachten ze een gigantisch aantal mensen of zo?

Ik vind het eerder raar dat je niet wil gaan. Mensen gaan maar één keer dood, zeg maar.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 14:31

Lestrange01 schreef:

We hebben alleen vieze crackers waarvan ze weet dat niemand in huis dit lust. Geen brood. Niks. Wat moet ik als ontbijt eten dan?? Bruine bonen??

Echt ik ben zo klaar hiermee, zo moeilijk is het toch niet om gewoon normaal eten in huis te halen. Dacht dat als ze ging hamsteren dat we in ieder geval een keer iets te eten hadden, maar nee, nog steeds niet.

Je bent 18.... ga zelf boodschappen doen....

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 14:37

LadyMadonna schreef:
Lestrange01 schreef:

Je bent 18.... ga zelf boodschappen doen....

Ik krijg beveiligingbeelden van de supermarkt waar ik werk en de rij staat tot het einde van de winkel. Geen denken aan dat ik boodschappen ga doen.

Even boodschappen doen is ook wel lastig...als je de afgelopen twee dagen 11 uur per dag op je werk hebt moeten zijn vanwege het hamsteren.. tegen de tijd dat ik van mijn kassa af mag was er steeds geen brood meer over dus dan kon ik ook niks meer meenemen naar huis.
Laatst bijgewerkt door Lestrange01 op 15-03-20 14:38, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 14:38

Dan had je vast pauze en/of kon je even voor of na die tijd wat halen. Als het mij niet beviel wat er in huis was kon ik zelf naar de supermarkt hoor. Maar mijn moeder is nogal een foody dus ik had daar nooit last van haha.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 14:39

MarlindeRooz schreef:
Dan had je vast pauze en/of kon je even voor of na die tijd wat halen. Als het mij niet beviel wat er in huis was kon ik zelf naar de supermarkt hoor. Maar mijn moeder is nogal een foody dus ik had daar nooit last van haha.

Dat was al helemaal gestoord maar onze pauzes worden ingekort. Gisteren had ik recht op 1 uur en dat was verkort naar 40 minuten.

Onze pauze tijd begint vanaf het moment dat we van de kassa afkomen. Als ik dus in de winkel nog wat wil kopen dan tegen de tijd dat ik aan de beurt ben (door de belachelijk lange rijen!!! Normaal is dit namelijk geen probleem)... is mijn pauze voorbij.

Normaal koop ik ook een broodje voor mezelf bij het metro station op weg naar school...maarja dat gaat niet meer door

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 14:41

Dan moet je niet piepen....
Denken in oplossingen, niet in problemen....

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 14:44

_San87_ schreef:

Ik ben een belg en ben absoluut de grens niet overgestoken, maar ik hoop dat je beseft dat die sluiting het beste is, en niet alleen in die steden maar dat NL beter ook gewoon alles zou sluiten en in lockdown gaat?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 14:48

Steffi4 schreef:
_San87_ schreef:

Ik ben een belg en ben absoluut de grens niet overgestoken, maar ik hoop dat je beseft dat die sluiting het beste is, en niet alleen in die steden maar dat NL beter ook gewoon alles zou sluiten en in lockdown gaat?

Als die Belgen niet massaal naar Zeeuws-Vlaanderen zouden komen, was dat echt niet nodig, zoveel mensen wonen er niet en dan zouden de mensen die in Sluis wonen nog gewoon boodschappen kunnen doen :).

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 14:50

LadyMadonna schreef:

Ik zit in een erger topic ik mag piepen zoveel als dat ik wil en als je daar een probleem mee hebt dan open je maar een topic dat niet gaat over de dagelijkse ergernissen van mensen.

Ik kan moeilijk brood toveren. Kon het niet vóór mijn werk kopen, want ik begon werk voordat de winkel opende. Tijdens mijn werk kon ik het niet kopen door de verkorting van mijn pauzes en de extreem lange rijen (en ik heb geprobeerd heel sneaky eerst eten voor mezelf te kopen voordat ik in klokte maar de leidinggevende zag het en stuurde me naar boven :')). Na mijn werk aan het einde van de dag was het brood echt helemaal op

Mijn moeder ging langs de winkel net en die heeft een half uur in de rij gestaan... Maar geen brood want het laatste halfje werd voor vlak voor haar neus weg gepakt.

Maar goed, ik zal wel niet in oplossingen denken en mag niet "piepen" _O-

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 14:53

LadyMadonna schreef:

Je kunt je ook gewoon lekker niet bemoeien met andermans ergernissen.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 15:00

LadyMadonna schreef:

Dat dus. Het is hier de laatste tijd van een "ik deel af en toe een ergernis-topic" veranderd in een "wedstrijdje wie het meest psychisch in de knoop zit/depressief is-topic".

Ja, je kunt je soms ergens aan ergeren, maar dat wil niet zeggen dat (steeds dezelfde) mensen echt alleen maar aan een stuk moeten gaan miepen, klagen en emmeren hoe slecht ze het wel niet hebben, zonder ook maar in oplossingen te wíllen denken.

En ja, als je volwassen bent en er is geen ontbijt in huis, dan kun je daarvoor ook zelf de verantwoordelijkheid nemen in plaats van klagen over je moeder. Of, als je weet dat je later in de week niet in de gelegenheid gaat zijn om wat te halen, op een eerder tijdstip al wat vooruit plannen.

Of om met Brigitte Kaandorp te spreken: "Ik heb een heeeel zwaaaar leven..."

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 15:02

_San87_ schreef:
nicole_floor schreef:

Waarom zou je niet naar de begrafenis kunnen van iemand die blijkbaar belangrijk is voor je vriend? Verwachten ze een gigantisch aantal mensen of zo?

Ik vind het eerder raar dat je niet wil gaan. Mensen gaan maar één keer dood, zeg maar.

Jaa ik heb dus geen idee.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 15:03

Als het je niet aan staat dan ga je toch weg uit dit topic? Het is niet aan jou om te bepalen wat andere mensen plaatsen.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 15:05

Dat ik mogelijk besmet kan zijn, omdat mensen denken dat ze pas besmettelijk zijn wanneer ze klachten krijgen. -O-