Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lotteettol schreef:Ik zoek het topic over het verhaald dat een paard op de kliniek een trap kreeg van een dierenarts daar. Met de zoekfunctie kan ik deze niet vinden. Heeft iemand een link hiervan voor mij?
Boterbloem90 schreef:Lotteettol schreef:Ik zoek het topic over het verhaald dat een paard op de kliniek een trap kreeg van een dierenarts daar. Met de zoekfunctie kan ik deze niet vinden. Heeft iemand een link hiervan voor mij?
[VVDD] Wat ik nu heb meegemaakt in een paardenkliniek!
_San87_ schreef:Door die stomme Belgen die gisteren massaal de grens overstaken naar Zeeland om te gaan terrassen en winkelen, is daar nu alles gesloten. Ik vind 't zo vervelend voor mijn vrienden daar, die nu hun tent moeten sluiten.
Agenten houden zelfs nu Belgen tegen die naar Zeeuws-Vlaanderen willen. Echt, waar zit t verstand van mensen.
Mkango schreef:_San87_ schreef:Door die stomme Belgen die gisteren massaal de grens overstaken naar Zeeland om te gaan terrassen en winkelen, is daar nu alles gesloten. Ik vind 't zo vervelend voor mijn vrienden daar, die nu hun tent moeten sluiten.
Agenten houden zelfs nu Belgen tegen die naar Zeeuws-Vlaanderen willen. Echt, waar zit t verstand van mensen.
Onderin hun bierglas waarschijnlijk.
nicole_floor schreef:Hebben alle hamsternaars niet inmiddels als hun wc papier in geslagen?
Ik zit een beetje in dubio. Het gaat heel slecht met de peetoom van mijn vriend. De kans is groot dat die volgende week overlijd. Dus komt er natuurlijk een begrafenis, maar hier wil ik dus eigenlijk niet heen gaan vanwege de carona. Maar ben bang dat mijn schoonouders van mij verwachten dat ik er wel bij ben.
Lestrange01 schreef:Gaat mijn moeder ""hamsteren"" en dan koopt ze letterlijk niets praktisch.
We hebben alleen vieze crackers waarvan ze weet dat niemand in huis dit lust. Geen brood. Niks. Wat moet ik als ontbijt eten dan?? Bruine bonen??
Echt ik ben zo klaar hiermee, zo moeilijk is het toch niet om gewoon normaal eten in huis te halen. Dacht dat als ze ging hamsteren dat we in ieder geval een keer iets te eten hadden, maar nee, nog steeds niet.
LadyMadonna schreef:Lestrange01 schreef:Gaat mijn moeder ""hamsteren"" en dan koopt ze letterlijk niets praktisch.
We hebben alleen vieze crackers waarvan ze weet dat niemand in huis dit lust. Geen brood. Niks. Wat moet ik als ontbijt eten dan?? Bruine bonen??
Echt ik ben zo klaar hiermee, zo moeilijk is het toch niet om gewoon normaal eten in huis te halen. Dacht dat als ze ging hamsteren dat we in ieder geval een keer iets te eten hadden, maar nee, nog steeds niet.
Je bent 18.... ga zelf boodschappen doen....
MarlindeRooz schreef:Dan had je vast pauze en/of kon je even voor of na die tijd wat halen. Als het mij niet beviel wat er in huis was kon ik zelf naar de supermarkt hoor. Maar mijn moeder is nogal een foody dus ik had daar nooit last van haha.
_San87_ schreef:Door die stomme Belgen die gisteren massaal de grens overstaken naar Zeeland om te gaan terrassen en winkelen, is daar nu alles gesloten. Ik vind 't zo vervelend voor mijn vrienden daar, die nu hun tent moeten sluiten.
Steffi4 schreef:_San87_ schreef:Door die stomme Belgen die gisteren massaal de grens overstaken naar Zeeland om te gaan terrassen en winkelen, is daar nu alles gesloten. Ik vind 't zo vervelend voor mijn vrienden daar, die nu hun tent moeten sluiten.
Ik ben een belg en ben absoluut de grens niet overgestoken, maar ik hoop dat je beseft dat die sluiting het beste is, en niet alleen in die steden maar dat NL beter ook gewoon alles zou sluiten en in lockdown gaat?
LadyMadonna schreef:Dan moet je niet piepen....
Denken in oplossingen, niet in problemen....
LadyMadonna schreef:Dan moet je niet piepen....
Denken in oplossingen, niet in problemen....
_San87_ schreef:nicole_floor schreef:Hebben alle hamsternaars niet inmiddels als hun wc papier in geslagen?
Ik zit een beetje in dubio. Het gaat heel slecht met de peetoom van mijn vriend. De kans is groot dat die volgende week overlijd. Dus komt er natuurlijk een begrafenis, maar hier wil ik dus eigenlijk niet heen gaan vanwege de carona. Maar ben bang dat mijn schoonouders van mij verwachten dat ik er wel bij ben.
Waarom zou je niet naar de begrafenis kunnen van iemand die blijkbaar belangrijk is voor je vriend? Verwachten ze een gigantisch aantal mensen of zo?
Ik vind het eerder raar dat je niet wil gaan. Mensen gaan maar één keer dood, zeg maar.