Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pepperrr schreef:poedersuiker post NL.... normaal zetten ze pakketjes gewoon onder de carport neer, maar nu moet ik hem ophalen bij post NL punt........ pas vanaf morgen 15.00 en ben morgen hele dag niet thuis.
Giolli schreef:Hebben jullie allemaal geen post nl app dan? Even de activatiecode opvragen, krijg je een brief thuis de volgende werkdag en dan krijg je bericht vanaf het moment dat iemand een pakket verstuurd naar jou adres. Ik kan precies zien wat er naar mij onderweg is, van brievenbus pakketten zie ik foto’s etc...
Donna89 schreef:Giolli schreef:Hebben jullie allemaal geen post nl app dan? Even de activatiecode opvragen, krijg je een brief thuis de volgende werkdag en dan krijg je bericht vanaf het moment dat iemand een pakket verstuurd naar jou adres. Ik kan precies zien wat er naar mij onderweg is, van brievenbus pakketten zie ik foto’s etc...
Neee dan is de verrassing er af das niet leuk![]()
Citaat:Aan bokker Mondy:
Je hoeft zeker niet voor je pakketje te vrezen,
Jouw santa heeft zich prima ingelezen.
Aan 8624 berichten had santa net genoeg informatie,
Nog even geduld en het pakket komt naar jouw locatie.
Citaat:Voor de Santa van Marisje76, Ze houdt meer van 1 pk dan formule 1
Citaat:chantaliiejj, jouw Santa wil graag weten of jij nog steeds actief met paarden bent of dat jij nog in het bezit van andere huisdieren bent.
Citaat:boeflover, wat is de uiterste datum dat jij jouw pakket wil ontvangen?