Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 14:45

Ik zou een andere foto maken! Of extra foto's erbij doen. Ik vind het altijd leuk als mensen wat foto's hebben met hun huisdier, hobby, familie oid. En een beetje een scherpe foto is ook altijd prettig. :P

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 14:46

MarlindeRooz schreef:
Ik zou een andere foto maken! Of extra foto's erbij doen. Ik vind het altijd leuk als mensen wat foto's hebben met hun huisdier, hobby, familie oid. En een beetje een scherpe foto is ook altijd prettig. :P

Haha euh ja dat bericht had ik in Pb willen sturen _O-

Maar goed nu je het gezien hebt, ik heb niet heel veel foto’s van mezelf. Ik heb nog wel onderstaande foto:

Afbeelding

Je ziet m’n gezicht niet maar het zegt wel dat ik van reizen hou :+
Is het wat? Of te anoniem?
Laatst bijgewerkt door blubblabhoi op 10-03-20 14:49, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 14:48

blubblabhoi schreef:
MarlindeRooz schreef:

Haha euh ja dat bericht had ik in Pb willen sturen _O-

Waarom joh? Is toch helemaal geen gek bericht en de foto's zijn ook niet raar haha.

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 14:52

MarlindeRooz schreef:
Waarom joh? Is toch helemaal geen gek bericht en de foto's zijn ook niet raar haha.

Oké oké, hier is ie dan openbaar :oo

Afbeelding

Geef uw mening bokt. Is het te?
Ik maak niet echt selfies en dit is de laatste van mezelf, ik heb deze met Valentijnsdag naar m’n ex gestuurd :o
Dit is de enige nog die ik kan vinden die leuk is van afgelopen tijd. Misschien moet ik dit weekend even wat foto’s maken :=

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 14:57

Nou je gaat sowieso een berg likes krijgen, decolleté nodigt misschien alleen wat verkeerde mannen uit.. Die zien daar meteen een uitnodiging in denk ik..

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 14:58

Stillemelezer springt onder haar steen vandaan, jeetje mens.... Met die foto ga je meer als genoeg reacties krijgen!!!! En ik gun het je na je ex

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 14:58

Relaxed schreef:
Nou je gaat sowieso een berg likes krijgen, decolleté nodigt misschien alleen wat verkeerde mannen uit.. Die zien daar meteen een uitnodiging in denk ik..

Dit is wat ik ook zei in PB, maar als je niet op zoek bent naar een vaste relatie maar iemand voor een lolletje dan bereik je dat wel met een diep decolleté!

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 14:59

Gosh dames jullie maken me verlegen :o
Zo lief <3

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 15:00

Stille meelezer meld zich ook; het is een super knappe foto en je gaat zeker reacties krijgen! Zoals Relaxed zegt zou je er nog voor kunnen kiezen om je decolleté er af te kroppen - maar voor een fwb zou ik hem lekker laten zo.

kruipt weer onder steen.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 15:01

Wat een leuke dame ben je!
Nav je bericht had ik een heel ander beeld haha.

Het ligt er aan wat voor mannen je wilt aantrekken. Voor meer serieuze gesprekken die niet alleen maar een ONS willen of over sex willen praten, zou ik persoonlijk een andere foto maken.
Maar als je dat soort reacties en praatjes leuk vindt... voor tijdverdrijf en afleiding.....lekker plaatsen. Want ik vind het wel een leuke foto.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 15:43

Super leuke foto, inclusief decolleté, dat hoort tenslotte ook bij jou.
Uitstekend voor wat je zoekt.
Jij gaat het heeeeel druk krijgen :P

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 16:22

Komt helemaal goed met jou!! :D

Ik vind het sowieso leuk om de profielen van andere vrouwen te zien haha. Ik denk altijd dat ik een saai profiel heb en weg val tussen de andere leuke dames. :+

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 16:24

Sure_lee schreef:
Wat een leuke dame ben je!
Nav je bericht had ik een heel ander beeld haha.

Het ligt er aan wat voor mannen je wilt aantrekken. Voor meer serieuze gesprekken die niet alleen maar een ONS willen of over sex willen praten, zou ik persoonlijk een andere foto maken.
Maar als je dat soort reacties en praatjes leuk vindt... voor tijdverdrijf en afleiding.....lekker plaatsen. Want ik vind het wel een leuke foto.

Nu ben ik wel heel erg benieuwd wat voor beeld je dan wel bij me had haha :=

Wauw ik ben echt overweldigd door jullie reacties. Ontzettend lief en bedankt allemaal, het geeft m'n zelfvertrouwen echt een gigantische boost <3

Ik ben inderdaad voorlopig nog even niet op zoek naar een serieuze relatie. Ik ben voor het eerst in m'n leven single na een relatie van 11 jaar. Inderdaad op zoek naar een FWD/scharrel/vermaak hihi.

Ik houd jullie op de hoogte dames van m'n avonturen! Ik heb buiten m'n ex nog nooit iemand anders gehad (zelfs niet gezoend), dus ik vind het wel heel erg spannend :o
Ik denk dat ik morgenavond Tinder aanmaak samen met een vriendinnetje/zusje. :D

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 16:32

Zoiets... :=
Spoiler:
Afbeelding

Ik ben erg benieuwd naar je avonturen! Ik vond Tinder zooooo leuk. Dat is het enige jammere van al 3 jaar samen zijn met mijn Tinderdate.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 16:32

blubblabhoi schreef:
MarlindeRooz schreef:

Oké oké, hier is ie dan openbaar :oo

[ [url=m/6ytEKo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Geef uw mening bokt. Is het te?
Ik maak niet echt selfies en dit is de laatste van mezelf, ik heb deze met Valentijnsdag naar m’n ex gestuurd :o
Dit is de enige nog die ik kan vinden die leuk is van afgelopen tijd. Misschien moet ik dit weekend even wat foto’s maken :=

OH MY GOD WORD MIJN SISTERWIFE PLEEEAASEEEE

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 16:36

Je ziet er leuk uit blub! :D

(Sorry ik volg dit topic nog, kruip nu weer terug onder mijn meelees steen)

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 16:37

Stawp it jullie maken me zo verlegen :o

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 16:44

Vet goede foto inderdaad! Mogelijk dat je er wel een bepaald soort man juist mee aantrekt maar als je ook op zoek bent naar wat... vermaak <<) dan is dat alleen maar goed!

Wel één klein puntje: je kunt ook bekenden tegenkomen. Als je er oke mee bent dat die deze foto ook zien, dikke prima! Anders kun je hem wellicht nog wat croppen.

Go for it girl! :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 16:47

Neverland schreef:
Komt helemaal goed met jou!! :D

Ik vind het sowieso leuk om de profielen van andere vrouwen te zien haha. Ik denk altijd dat ik een saai profiel heb en weg val tussen de andere leuke dames. :+

Ik heb ooit eens anoniem getinderd als man, gewoon ff account gemaakt :+ De vooroordelen over vrouwen zijn net zo waar als die over mannen :') #duckface

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 16:50

Je bent een ontzettende knappe meid!

Niks mis met die foto en mocht je daar expliciete berichten op krijgen, niks mis mee, leuk voor je ego en je weet gelijk dat dat geen fatsoenlijk relatiemateriaal is!

Je mag mannen best een beetje testen hoor, doe ik ook altijd. Naast een stuk of 6 redelijk normale foto's plaats ik er altijd 1 zwembadfoto bij, niet dat je mij ziet maar wel mijn benen! En als daar alleen op gefocussed wordt, weet ik toch gelijk waar iemand op uit is? Kan alleen maar helpen

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 16:54

Weet je zeker dat je een man zoekt? <<)

Ik heb besloten dat ik maar even matches ga sparen, swipen uit verveling maar geen zin om ze aan te spreken ofzo...

De kilometer stand is wel weer helemaal van slag en dat vind ik zo irritant!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 17:01

Ik heb ook een van dat soort foto's, krijg leuke reacties erop haha.
Mensen zien mij zo toch ook in zomer lopen, dus waarom niet.

Spoiler:
Afbeelding

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 17:03

Weten ze toch gelijk hoe je eruit ziet? Dat hoeft toch ook geen geheim te zijn....ik vind echt niks mis met zulke foto's hoor. Dat zijn normale foto's in tegenstelling tot die ik bij mijn ex vond (die toen dus nog niet mijn ex was), daar stonden toch heel wat schaarser geklede dames op. Dat zijn geen foto's die je in je bio zet, dit kan prima!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 17:06

Silly1972 schreef:
Ik heb ook een van dat soort foto's, krijg leuke reacties erop haha.
Mensen zien mij zo toch ook in zomer lopen, dus waarom niet.

Spoiler:
[ [url=m/GdBlCO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel leuk!!!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 17:07

*\o/* LAAT JE TIETEN ZIENNNNNNN *\o/*