Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ik zou een andere foto maken! Of extra foto's erbij doen. Ik vind het altijd leuk als mensen wat foto's hebben met hun huisdier, hobby, familie oid. En een beetje een scherpe foto is ook altijd prettig.
blubblabhoi schreef:MarlindeRooz schreef:Ik zou een andere foto maken! Of extra foto's erbij doen. Ik vind het altijd leuk als mensen wat foto's hebben met hun huisdier, hobby, familie oid. En een beetje een scherpe foto is ook altijd prettig.
Haha euh ja dat bericht had ik in Pb willen sturen
MarlindeRooz schreef:Waarom joh? Is toch helemaal geen gek bericht en de foto's zijn ook niet raar haha.
Relaxed schreef:Nou je gaat sowieso een berg likes krijgen, decolleté nodigt misschien alleen wat verkeerde mannen uit.. Die zien daar meteen een uitnodiging in denk ik..
Sure_lee schreef:Wat een leuke dame ben je!
Nav je bericht had ik een heel ander beeld haha.
Het ligt er aan wat voor mannen je wilt aantrekken. Voor meer serieuze gesprekken die niet alleen maar een ONS willen of over sex willen praten, zou ik persoonlijk een andere foto maken.
Maar als je dat soort reacties en praatjes leuk vindt... voor tijdverdrijf en afleiding.....lekker plaatsen. Want ik vind het wel een leuke foto.
blubblabhoi schreef:MarlindeRooz schreef:Waarom joh? Is toch helemaal geen gek bericht en de foto's zijn ook niet raar haha.
Oké oké, hier is ie dan openbaar![]()
[ [url=m/6ytEKo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Geef uw mening bokt. Is het te?
Ik maak niet echt selfies en dit is de laatste van mezelf, ik heb deze met Valentijnsdag naar m’n ex gestuurd
Dit is de enige nog die ik kan vinden die leuk is van afgelopen tijd. Misschien moet ik dit weekend even wat foto’s maken
Neverland schreef:Komt helemaal goed met jou!!
Ik vind het sowieso leuk om de profielen van andere vrouwen te zien haha. Ik denk altijd dat ik een saai profiel heb en weg val tussen de andere leuke dames.