Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ghostattack schreef:Voor zover ik weet heeft links geen voorrang, maar ook rechts. Maar bijvoorbeeld in Engeland staan veel borden die aangeven of je voorrang moet geven (give way worden). Je zou wat video's kunnen kijken van rij examens waar ze links rijden?
Sheran schreef:Daarover gesproken: waarom klinken sommige motoren zo knoerthard? Is toch gevaarlijk op de weg? Ik kan me dan echt niet meer focussen op de weg en schrik me elke keer wild.is dat stoer ofzo?
fleurtjeuh schreef:Wat is het nummerbord 'p2 ara' ?
We zagen het net op een grijs busje, voor en achterkant was hetzelfde kenteken, geen landskenmerk.
Achter was geel zwart, voor was wit zwart.
Iemand een idee? Even googlen gaf me geen antwoord
Sheran schreef:Specifiek motoren, soms ook scooters. Maar meestal motoren. Krijg elke keer een hartverzakking.
fleurtjeuh schreef:Wat is het nummerbord 'p2 ara' ?
We zagen het net op een grijs busje, voor en achterkant was hetzelfde kenteken, geen landskenmerk.
miicchhellee schreef:fleurtjeuh schreef:Wat is het nummerbord 'p2 ara' ?
Lijkt op een Engelse kentekenplaat, die lijken op Nederlandse platen. Deze zijn niet verplicht een landcode te dragen en daar mogen ze ook gepersonaliseerde rijden
Janine1990 schreef:Sheran schreef:Specifiek motoren, soms ook scooters. Maar meestal motoren. Krijg elke keer een hartverzakking.
Bij scooters gok ik op een lekke uitlaat.
Motoren is een ander verhaal, met name choppers... Sommigen kan je geen andere uitlaat voor krijgen.
Mijn vader had ook een hele gave chopper met een stuk lawaai, die heeft iets in de uitlaat laten zetten om het geluid iets minder te maken. Maar gaf nog steeds een fijn geluidje moet ik zeggen.
Een andere uitlaat was geen optie.
Meeste motorrijders dragen ook gehoorbescherming gelukkig.
ProudHorse schreef:Is er een makkelijke manier om erachter te komen of je als vrouw bepaalde mannenmaten kan dragen (afgezien van passen)? Ik zie online heel vaak mooie gilets voor mannen en ik wil er heel graag één, maar ik heb geen flauw idee of het me zou passen. Staan geen afmetingen bij en iets bestellen wat een grote kans heeft om retour te moeten vind ik geen fijn idee
SindyKaya schreef:Worden vrouwen die ik coma liggen ook ongesteld?
san4nie schreef:SindyKaya schreef:Worden vrouwen die ik coma liggen ook ongesteld?
Pff, zal een gedoe zijn zeg voor de verpleegsters..
mocht het mij ooit overkomen geven ze me maar een prikpil ofzo hoor.
san4nie schreef:ProudHorse schreef:Is er een makkelijke manier om erachter te komen of je als vrouw bepaalde mannenmaten kan dragen (afgezien van passen)? Ik zie online heel vaak mooie gilets voor mannen en ik wil er heel graag één, maar ik heb geen flauw idee of het me zou passen. Staan geen afmetingen bij en iets bestellen wat een grote kans heeft om retour te moeten vind ik geen fijn idee
Bijvoorbeeld op de site van de c&a staan maten tabellen. Daar kun je vast wel wat mee.
Janine1990 schreef:san4nie schreef:Pff, zal een gedoe zijn zeg voor de verpleegsters..
mocht het mij ooit overkomen geven ze me maar een prikpil ofzo hoor.
Dat zegt niks...
Een vriendin van heeft de prikpil gebruikt, die was alleen maar ongesteld.
Ik daarentegen al bijna 12 jaar niet..
Jolliegirl schreef:Volgens mij niet.
In coma zijn sws al je hardwerkende vitale functies uitgeschakeld..
Enkel je overlevingsfuncties werken nog..
Menstruatie is natuurlijk voor de voortplanting.
Je mentruatie zal dan niet komen lijkt mij.
Die komt bijvoorbeeld bij een burnout/depressie soms ook al niet..